Ehdota halpaa kaupunkia asua. Pk seudulta tai max 100km päästä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Forssa. Ihana kaupunki.
Hei! Tule Forssaan! Täällä on hyvät ulkoilumaastot, uimapaikat (yksi 1 km keskustasta), uimahalli, isot kauppakeskukset, sairaala, terveyskeskus, paljon puistoja.
Terveydenhuolto pelittää suh. hyvin.
Asunnot on edullisia ostaa, olettaisin, että myös vuokrataso.
Helsinkiin, Turkuun ja Tampereelle on n. 100 km, jos haluaa ylevämpää kulttuuria. Kesäisin paljon tapahtumia.
Tammela kauniine järvialueineen lähellä.
Itse viihdyn hyvin ja tiedän, että tänne on muuttanut paljon eläköitynyttä väkeä pääkaupunkiseudulta. Kiinteistöjä ja huoneistoja on myytävänä, joko kalliita tai halpoja.
Käypä kesällä tutustumassa.
Tallinna.
Tosin ei taida enää olla halpa.
Vierailija kirjoitti:
Noni. Paljastit, että olet kymenlaaksosta. Mikäs sielä niin kauheaa on, että pakoon pitää lähteä.
Paremmin siellä asiat on, kuin täällä uudellamaalla.
Kuusankoski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inkoo, Lohja, Vihti, Nummela, Klaukkala, Karkkila, Karjaa.
En tiedä, onko ne kaupunkeja, mutta eivät kovin paljon eroa jostain Hyvinkäästä ja Järvenpäästä.
Paljonkin. Noista ainostaan Karjaa radan varrella. Hyvinkää ja Järvenpää vetää hmmm liikaa tiettyä porukkaa kun on se rata
Klaukkala taas ei ole halpaa nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inkoo, Lohja, Vihti, Nummela, Klaukkala, Karkkila, Karjaa.
En tiedä, onko ne kaupunkeja, mutta eivät kovin paljon eroa jostain Hyvinkäästä ja Järvenpäästä.
Paljonkin. Noista ainostaan Karjaa radan varrella. Hyvinkää ja Järvenpää vetää hmmm liikaa tiettyä porukkaa kun on se rata
Klaukkala taas ei ole halpaa nähnytkään.
Ikävä kyllä juuri tuo junarata nostaa hintatasoa ainakin Järvenpäässä. En tiedä pärjääkö noissa muissa ilman autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkää. Muutin tänne kolme vuotta sitten Vantaalta, juuri edullisempien asumiskustannusten vuoksi. Oli tosi hyvä päätös.
Kamala paikka. En suosittele. Ainoa hyvä asia on juna- asema,josta lähtee Junia, joilla pääsee pois.
Mitä huonoja kokemuksia sinulla täältä on? Itse olen tykännyt, kun nyt 6.5 vuotta olen täällä asunut.
Vierailija kirjoitti:
Salo
Muutin lähes seitsemän vuotta sitten tänne perheen kanssa urheilupuiston kupeeseen kriisinkestävään kämppään.
Kerava on halpa paikka asua ja viihtyisä kulttuurikaupunki. Tehtiinkö joku paloittelusurma Keravalla?
Vierailija kirjoitti:
Kerava on halpa paikka asua ja viihtyisä kulttuurikaupunki. Tehtiinkö joku paloittelusurma Keravalla?
Keravalla joo viihtyisää, saa vääntää nistien kanssa jatkuvasti.
Junalla matkustavat, katsokaapa millainen aines jää aina Keravalla pois. :)
Klaukkala on paras paikka asua kohtuuhinnalla.
Lisää Klaukkalasta:
https://www.vauva.fi/keskustelu/1155714/ketju/klaukkala_asuinpaikkanaki…