Nainen, onko juuri sinulla ulkonäkö kriteerejä miehelle?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä.
Säännöllinen peseytyminen ja vaateiden vaihto, siisti olemus. Ei littaan astuttuja kenkiä. Lyhyet hiukset. Kantaa itsensä hyvin. On sinut itsensä kanssa. Ei ilkeile tai ole ylimielinen koska tuo ominaisuus näkyy monta kertaa jo ulospäin.Jos tarkoitit tietyn värisiä silmiä/hiuksia tai pituutta, sitä ei ole.
Minä täytän nämä kriteerit. Tuutko hakemaan?
Hakemaan?
Ei, en tule.
Sanoit että olet sinut itsesi kanssa niin silloin kyllä löydät mut ja keskusteluyhteys löytyy josta voi sitten puntaroida haluaako jatkaa tutustumista.
Yhtä vähän sinäkään haluat perässä vedettävää kuin minäkään.
Karvoitus ei missään nimessä saa olla oranssi!
Mukavannäköinen miellyttävä mies, minua 10cm vähintään pitempi.
Se että mies on miellyttävä ja kiinnostava, on tärkeintä, en toki voi etukäteen tietää, miltä hän näyttää.
Ja tällainen löytyi pari vuotta sitten.
"Näyttää kivalta omaan silmääni." Monenlaiset miehet ovat näyttäneet.
En pidä parrasta, ellei se ole erittäin hyväkasvuinen ja lyhyt. Sänki ok. Viikset ilman partaa täysin ei minulle.
Olen ollut yhdessä itseäni lyhyemmän JA kevyemmän miehen kanssa, kun tästä niin usein jauhetaan. Minä olen 167 cm. Mies on myös kalju. Suhde loppui aivan muista kuin ulkonäkösyistä ja olemme edelleen ystävät.
Muuten yhteistä nimittäjää ei oikeastaan olekaan.
Kyllä, miellyttävät kasvot. Ei liian laiha eikä megaläski. Iso penis. Siinä ne tärkeimmät.
Vierailija kirjoitti:
Yli 180cm, ei laiha, ei näkyviä lihaksia. Siisti, puhtaat kalsarit.
Mikä läppä tämä ei näkyviä lihaksia oikein on? Noin kolmekymppinen mies joka ei ole ylipainoinen, hänellä on jokseenkin näkyvät lihakset. Syy on testosteroini jota miehillä nyt luontaisesti vain on. Bodattu on asia erikseen, mutta kyllä ne lihakset erottuu ilman voimaharjoitteluakin.
- ei liian laiha (anorektinen)
- ei liian lihava (eli passiivinen isimahainen sohvaperuna. sixpackia tosin ei tarvitse löytyä. Hoikkuus/normaalipaino riittää, ei ole pakko olla salimake. Ehdoton ei myös bodareille)
- Jonkinlaiset hartiat (ainakin leveämmät kun mulla)
- Mielellään hiukset päässä
- 175-195 pitkä (itse olen 170cm)
- hampaat suussa ja kunnossa
- pää isompi kuin mulla (XD tää on tärkeä)
- hygienia kunnossa
Siinäpä ne.
Ei ole. Ainoastaan peniksen pitää olla komea ja iso.
Ei ole mitään piirteitä mitä miehellä "pitäisi" olla. En kauheasti välitä kunhan ei omaa turn-offeja. Jotkut komeat miehet ei ole minun mieleeni koska eivät vain ole minun makuun.
Henk koht en pidä:
- liian lihaksikkaista miehistä (esim Channing Tatum)
- pitkistä hiuksista
- pitkästä parasta
- lävistyksistä
- likaisuudesta, hygienian puutteesta, housun napit auki ja paita väärää kokoa jne.
- jos mies on yli 186 cm niin alkaa olemaan liian pitkä minun makuun mutta voisin muuten hyvän miehen kohdalla katsoa asiaa sormien välistä
Kyllä, miesmakuni on aika selkeä. Komeat kasvot eli suora nenä, erottuva leukalinja ja poskipäät, kauniit suurehkot silmät. Tumma tukka, tummat piirteet. Sänkeä voi olla, partaa ei. Tiukka core, kapea lantio, leveähköt hartiat. Pituutta vain hieman enemmän kuin minulla, muutenkaan mies ei saisi olla mitenkään suurikokoinen. Ei liian sliipattu vaan ennemmin boheemi yleisilme.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ainoastaan peniksen pitää olla komea ja iso.
Kysymys oli naisille, ei miehille.
Eniten silmää miellyttää laihat ja lyhyehköt miehet. Ehdoton ei lihaksikkaille salimakeille, ei sytytä ollenkaan. Hintelä on ok. Ei partaa, sänki ok. Ei kalju. Tämän hetkinen ihastukseni on minua 11 cm lyhyempi ja hoikka, todella kuuma kroppa ja miellyttävät kasvot.
On. Ei saa olla lihava. Täytyy olla puhdas (siis huolehtii henkilökohtaisesta hygieniasta, puhtaat vaatteet, pesee hampaat kahdesti päivässä, ei haise) ja siistityt hiukset ja muut karvat. Käyttää oikean kokoisia vaatteita. Vähintään 170 cm pitkä. Nää on ulkonäölle ainoat kriteerit.
No tietenkin miehen pitää olla perussiisti eli hygienia kunnossa sekä ehjät, sopivankokoiset ja puhtaat vaatteet päällä.
Tämän lisäksi sitten on normaalipaino eli sellainen sopusuhtaisen solakka ja ryhdikäs mies on mun makuun. Ei siis mikään tinasotilas eikä varsinkaan mikään appelsiinikainalo vaan enemmänkin kestävyyslajeihin mieltynyt, mutta tosiaan ihan vaan harrastelijaliikkuja.
Jollain hiustenvärillä sitten taasen ei ole mitään väliä. Eikä edes sillä onko niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä.
Säännöllinen peseytyminen ja vaateiden vaihto, siisti olemus. Ei littaan astuttuja kenkiä. Lyhyet hiukset. Kantaa itsensä hyvin. On sinut itsensä kanssa. Ei ilkeile tai ole ylimielinen koska tuo ominaisuus näkyy monta kertaa jo ulospäin.Jos tarkoitit tietyn värisiä silmiä/hiuksia tai pituutta, sitä ei ole.
Minä täytän nämä kriteerit. Tuutko hakemaan?
Hakemaan?
Ei, en tule.
Sanoit että olet sinut itsesi kanssa niin silloin kyllä löydät mut ja keskusteluyhteys löytyy josta voi sitten puntaroida haluaako jatkaa tutustumista.Yhtä vähän sinäkään haluat perässä vedettävää kuin minäkään.
Asia selvä. Sitten pitää etsiä, sillä haluan naisen enkä kynnysmattoa. Perässä vedettävästä en osaa sanoa, ei ole kokemusta sellaisesta.
Hmm, kun katsoo eksiä niin ovat kyllä molemmat ihan eri näköisiä, samoin tää nykyinen.
Yhdellä eksällä oli sellainen metallimies tyyli, pitkät hiukset, lävistyksiä ja tatuointeja. Kultainen tyyppi, siis tosi symppis. Aikoinaan erottiin koska mä lähdin yliopistoon toiselle paikkakunnalle.
Toinen eksä oli menestyvä lakimies ja ulkonäkö siihen muottiin sopiva, kultainen ihminen hänkin, erottiin koska en halunnut lapsia. Toivon aidosti että hän on onnensa löytänyt.
Sit tää nykyinen on mun pituinen, aika hintelä, pörrötukkainen nörtti. Enkä ole koskaan ollut rakastuneempi koska tätä kiltimpää ihmistä ei ole.
Sanoisin siis, että mun kohdalla kiltti, ystävällinen ja muita arvostava luonne on yhdistävä tekijä miehissä joista kiinnostun.
Mulla on mieltymyksiä, totta kai. Pitkistä hiuksista tykkään. Jos mies on lyhyt tai keskimittainen, niin tykkään että hän ei ois kovin lihaksikas, vaan sellanen tavallinen, eikä kovin ylipainoinen. Jos taas mies on pitkä, niin sitten tykkään että on lihaksikas, mutta ei rasvaton, ehkä roteva ois tässä se oikea sana? Ei kovin isoa mahaa kuitenkaan :) Noin keskimäärin pidän lyhyitä tai keskimittaisia miehiä viehättävimpinä, olen ite just ja just 160cm ja en tykkää jos mies hirmu paljon mua pitempi (esim. mun puoliso on 173cm pitkä). Tatuoinneista pidän kanssa.
On kriteeejä:
-ei saa olla tatuointeja kasvoissa eikä n@sitatuointeja missään päin kehoa.
-Hiukset pitää olla puhtaat
-kynsien alla ei saa olla mustia likareunoja
-vaatteet pitää myös olla ehjät (ainakin korjatut) ja puhtaat
-ilme pitää olla ystävällinen, ei ilkeä
Minä olen sitten varmaankin mies, koska lompakon paksuus ei kiinnosta pätkääkään, mutta ulkonäkö miehessä todellakin kiinnostaa! En ole ikinä mennyt sänkyyn ruman miehen kanssa, enkä aio mennä jatkossakaan.
Kauniit silmät pitää miehellä ainakin olla ja mieluiten saisi olla laiha. Lihava ei missään nimessä, eikä myöskään mikään bodaaja. Ei pullottavia struumasilmiä, spedekranssia, kaksoisleukaa tai toisaalta ei myöskään leuaton (tyyliin Hjallis). Pituudella ei juuri väliä, kunhan on yli 160 cm. (itse olen 170 cm). Hampaat saa olla vähän vinossa, mutta ei keltaiset / ruskeat.