Nainen, onko juuri sinulla ulkonäkö kriteerejä miehelle?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 180cm, ei laiha, ei näkyviä lihaksia. Siisti, puhtaat kalsarit.
Miksi miehellä ei saisi olla näkyviä lihaksia?
Koska hän ei tykkää sellaisista?
Tietenkin on.
Puhdas, hyväntuoksuinen, siististi tilanteeseen sopivalla tavalla pukeutunut. Siisti tukka ja mielellään lyhyt parta, hyvät hampaat. Normaalipainoinen, näyttää terveeltä, suht voimakkaalta mieheltä, mutta ei naurettavan bodattu. Ei liian korkea rasvaprosentti, ei manboobseja. Selvästi leveämmät hartiat kuin takapuoli. Vähintään 175 cm. Matala ääni.
Näille en tietoisella tavalla mitään voi. Voin yrittää innostua kimeääänisestä, lihavasta ja lanteikkaasta laikkuparrasta, mutta kun ei vaan onnistu. Minun liskoaivoni eivät virity, jos mies ei ole miehen muotoinen ja tuntuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 180cm, ei laiha, ei näkyviä lihaksia. Siisti, puhtaat kalsarit.
Miten olisi edes teoriassa mahdollista ettei ole näkyviä lihaksia?
Monilla aasialaisilla ei ole näkyviä lihaksia eikä myöskään rasvapalleroilla lihakset näy rasvan alta
Kyllä on. Yleensä tykkään pitkistä atleettisista (laiha, vähän lihaksia, bodatut miehet ei sytytä yhtään) tummahiuksisista miehistä. Pidemmät hoidetut hiukset +. Sänki on hot, pitkä hoitamaton parta not. Siistit vaatteet, ei pieruverkkareita tai lippiksiä. Hyvänä esimerkkinä voisi toimia Ilkka Villi (Sonera-mies).
Tosin on kuitenkin tapaillut ja ollut suhteissa myös sellaisten miesten kanssa jotka oli minua hieman lyhyempiä, pyörempiä, vaaleahiuksisia jne., koska loppukädessä luonne ratkaisee.
Nykyinen kumppani vastaa täysin sitä ensimmäisessä kappaleessa mainittua ihannetta paitsi että tukka on lyhyt. 🥰
Mulla on kriteerejä, mutta niistä yksikään ei liity ulkonäköön. Toki ulkonäkö usein heijastaa niitä piirteitä, mitä miehessä vaadin.
Vierailija kirjoitti:
Naisille ulkonäkö on toissijainen seikka. Miehet ovat visuaalisia naiset eivät niinkään. Naisille riittää että mies on menestyvä ja lompakko on paksu
Höpö höpö
Exien perusteella olen varsin kaikkiruokainen. Luonne, huumori, äly ja arvot taas on kaikilla olleet samankaltaiset.
Vierailija kirjoitti:
Naisille ulkonäkö on toissijainen seikka. Miehet ovat visuaalisia naiset eivät niinkään. Naisille riittää että mies on menestyvä ja lompakko on paksu
Mulla on itsellä paksu rahapussi ja miehen ulkonäkö on tärkein seikka. Pitää näyttää nätiltä ja hymyileväiseltä, että jaksan katsella pitkän työpäivän jälkeen.
Pitää olla oikean pituinen.
Pitää olla oikean paksuinen.
Pitää olla hyvännäköinen.
Ei saa olla pinnallinen.
Ne, joista en tingi:
Leveät hartiat
Leuka (ei tarvitse olla laatikko, mutta en voi sietää ns. leuattomia ihmisiä)
Hyvä hygienia
Ne, jotka haluaisin:
Parta
Pitkät hiukset
Ihan sama:
Pituus
Paino
Tottakai. Tykkään hoikista, vaaleista miehistä. Hieno nenä ja kauniit huulet viehättää, mutta monenlaiset nenät ja huulet on hienoja ja kauniita, niin niille ei ole kriteerejä. Parraton mies on veätävä, en pussaile karvanaamaa. Pituus miehellä mieluiten 170-180 cm, liian pitkä mies ei miellytä kun itse olen suht lyhyt (alle 160cm). Huomaan viehättyväni tietynlaisista kasvoista, esim. Harry Styles, nuorempi Hugh Jackman ilman partaa, nuorempi Leonardo Di Caprio ja Tom Hiddleston ovat kaikki mielestäni todella komeita. Sen sijaan esim. Jake Gyllenhaal, Orlando Bloom ja Chris Hemsworth eivät miellytä ollenkaan, Jake on noista jopa erittäin vastenmielisen näköinen.
Millään näistä ei ole mitään merkitystä, jos miehen käytös, mielipiteet tai luonne creeppaa, ärsyttää tai ällöttää. Eli ulkonäkö kiinnittää huomion, ja luonne+käytös joko romuttaa kiinnostuksen tai sitten vahvistaa sitä.
Tietysti on. Jokaisella on joko tiedostettuja tai tiedostamattomia. Mutta ei se todellisuudessa mene niin, että laaditaan lista ja aletaan etsiä siihen sopivaa. Omatkin ihastukseni ovat olleet ulkoisesti hyvin erilaisia vajaan 170 cm hintelästä teinipojasta 190 senttiseen leveäharteiseen urheilijamieheen.
Nykyinen puoliso on kai 178 cm pitkä (omien sanojensa mukaan), 94-95 kg tummahiuksinen sinisilmä. Ihossa on paljon aknearpia, hiukset ohentuneet ja hampaat ristissä, mutta hänellä on myös täydellinen luusto (leveät hartiat, kapea lantio) ja maailman kauneimmat silmät ja niiden pilke.
On kyllä.
Säännöllinen peseytyminen ja vaateiden vaihto, siisti olemus. Ei littaan astuttuja kenkiä. Lyhyet hiukset. Kantaa itsensä hyvin. On sinut itsensä kanssa. Ei ilkeile tai ole ylimielinen koska tuo ominaisuus näkyy monta kertaa jo ulospäin.
Jos tarkoitit tietyn värisiä silmiä/hiuksia tai pituutta, sitä ei ole.
Ei ole. Olen ihastunut hyvin erinäköisiin miehiin. Tummaa, vaaleaa, pitkää lyhyttä, viiksiä, ei viiksiä. Ulkonäkö on miellyttänyt minua, mutta eivät ole muiden silmiin välttämättä olleet komeita.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoista miestä en halua. Enkä kovin vatsakasta. Hampaat pitää pestä päivittäin. Ja huolehtia hygieniasta. Kemia ja arvot ratkaisee oonko kiinnostunut miehestä. Ja elämäntavat.
Tämä sama, mutta ei ole ulkonäköasia. Yksi isomahainen on ollut eikä enää. Petipuuhat kärsii jos on vatsakas ja tykkään muutenkin harrastaa liikuntaa miehen kanssa. Hygieniasta täytyy pitää huolta.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on.
Puhdas, hyväntuoksuinen, siististi tilanteeseen sopivalla tavalla pukeutunut. Siisti tukka ja mielellään lyhyt parta, hyvät hampaat. Normaalipainoinen, näyttää terveeltä, suht voimakkaalta mieheltä, mutta ei naurettavan bodattu. Ei liian korkea rasvaprosentti, ei manboobseja. Selvästi leveämmät hartiat kuin takapuoli. Vähintään 175 cm. Matala ääni.
Näille en tietoisella tavalla mitään voi. Voin yrittää innostua kimeääänisestä, lihavasta ja lanteikkaasta laikkuparrasta, mutta kun ei vaan onnistu. Minun liskoaivoni eivät virity, jos mies ei ole miehen muotoinen ja tuntuinen.
Olet nimenomaan tietoisesti valinnut nämä. Kenenkään liskoaivot eivät reagoi siistiin tukkaan ja pukeutumiseen. Liskoaivot valitsevat korkean rasvaprosentin, koska se kertoo kyvystä selviytyä vaikeiden aikojen yli.
Mutta ei se todellisuudessa mene niin, että laaditaan lista ja aletaan etsiä siihen sopivaa.
No juuri näinhän se todellisuudessa menee. Ja vaatimuksia näissä listoissa ei olekaan ihan vähän.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä.
Säännöllinen peseytyminen ja vaateiden vaihto, siisti olemus. Ei littaan astuttuja kenkiä. Lyhyet hiukset. Kantaa itsensä hyvin. On sinut itsensä kanssa. Ei ilkeile tai ole ylimielinen koska tuo ominaisuus näkyy monta kertaa jo ulospäin.Jos tarkoitit tietyn värisiä silmiä/hiuksia tai pituutta, sitä ei ole.
Minä täytän nämä kriteerit. Tuutko hakemaan?
On niin pitkä lista, etten jaksa edes kaikkia kirjoittaa. Lihaksikas pitää olla, mutta ei mikään överibodattu tai kuivan kesän orava. Kasvot pitää olla kivat, liian luihu naama tai paksut huulet on ällöt. Siistit hiukset, eikä todellakaan pitkät. Parta on ok mikäli on hyvät partageenit, sottainen, harva ja epämääräisesti harottava parta on kaamea. Hartiat pitää olla leveät. Kaula pitää löytyä, kaulattomat miehet (ja naiset) on epämiellyttäviä.
Miksi miehellä ei saisi olla näkyviä lihaksia?