Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla päästää vaimoa autonrattiin talvella kun lapset on takapenkillä

Vierailija
28.12.2022 |

En luota naisten ajotaitoihin liukkaalla ja lumisella kelillä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset osaa ajaa, jäisellä tiellä varsinkaan.

Vierailija
2/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mielellään laske miestä kuskaamaan. Autonsa on huono, eikä mieskään kovin hyvä kuski ole. Yksinään saa huristella ihan vapaasti ja toki kyytiin otan, ei siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö luota omaan naiseesi vai naisiin yleensä? Provoatko? Ehditkö muuten aina itse kuljettaa lapsia silloin kun naisellasi on ajokielto voimassa?

Vierailija
4/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikeastaan uskalla olla miesten kyydissä lainkaan. Ajavat aivan liian lähellä edellä ajavaa, tekevät vaarallisia ohituksia ja kiroavat muita kuskeja. Se saa viehättävimmänkin miehen näyttämään silmissäni todella ällöttävältä. Saavat antaa kyydit muille naisille.

Vierailija
5/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita lapset etupenkille

Vierailija
6/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö luota omaan naiseesi vai naisiin yleensä? Provoatko? Ehditkö muuten aina itse kuljettaa lapsia silloin kun naisellasi on ajokielto voimassa?

Kaikki naiset töpeksii. En nouse bussiinkaan jos nainen kuskina.

Vierailija
7/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kun nainen juuttuu talviliukkaalla kiinni sen ratkaisu on painaa lisää kaasua.

Vierailija
8/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskuskien takia sen kojelautakameran hommasin. Ei mulla muuta.

Vierailija
9/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun autoa mies saa ajaa jos pyytää todella nätisti ja osoittaa olevansa taitava kuski.

Vierailija
10/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sano, et hän ei enää ajotaidoillaan autokoulua läpäisis ja tokaisi, et olen hyvä kuski. Hänen ystävä myös sanoi, että oli mukava kyyti kun ajoin.

Vierailija
11/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se niin että miehet mällää autonsa tuusan nuuskaksi ja tappaa itsensä ja sivullisia ratissa useammin kuin nainen?

Olihan se.

Vierailija
12/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne ovat vaaraksi liikenteessä. Lähes kaikki onnettomuudet liikenteessä johtuvat miehistä.

Vierailija
13/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kerro miten tämä sinuun vaikuttaa, koska sinulla ei ole vaimoa eikä lapsia.

Vierailija
14/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä hienoa, että naisten ajotaitoa haukutaan, kun useinhan ne miehet hurjastelevat ja ajavat kuolonkolareita

Vierailija
15/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sehän riippuu ihan keleistä, kumpi ajaa. Ja seudusta jolla ajatte.

Kyllä huonoilla talvikeleillä ratissa pitää olla kokenut ja taitava kuski, oli se sitten nainen tai mies.

Yleensä miehet ovat varmempia ajajia ja tottuneet kaikenlaisiin tilanteisiin liikenteessä, kun yleisesti ottaen ovat enemmän ajaneet.

Itse olen nainen ja ajan kesäkeleillä pitkiä matkojakin, kun ollaan perheen kanssa matkoilla.

Mutta huonoissa keliolosuhteissa en rattiin hingu.

Vierailija
16/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en päästä lapsia miehen kyytiin. En ole ikinä nähnyt niin huonoa kuskia. En tajua miten se on kortin saanut edes.

Sillon kun omistin meidän auton en antanut lopulta sen ajaa sitä ollenkaan, koska kolaroi pari autoa ja multa meni bonukset. Ja aina oli toisessa vika. Niinpä, koska tottakai sen toisen olisi pitänyt tajuta ettei mies hahmota millaiseen väliin kolmion takaa kannattaa ajaa tai millaista väliä liukkaalla pidetään.

Kumma juttu kun mulla on ollut kortti 5v pidempään enkä ole yhtäkään kolaria ikinä ajanut.

Vierailija
17/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ne ovat vaaraksi liikenteessä. Lähes kaikki onnettomuudet liikenteessä johtuvat miehistä.

Tietenkin johtuvat, koska miehet ovat enemmän liikentessä autojen kanssa.

Jo ammattiensakin puolesta.

Vierailija
18/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä hienoa, että naisten ajotaitoa haukutaan, kun useinhan ne miehet hurjastelevat ja ajavat kuolonkolareita

Tuohan ovat pelkästään joidenkin teinien päähänpistoja.

Vierailija
19/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni ja äitini ei aja talvella liukkaassa, maalla tai pitkiä matkoja. Ainoastaan kaupungissa jos on tietty kellonaika, ei kovin liukas tie ja on suolattu, hoidettu tie. Tai lähimarkettiin menee. Ehkä se tuttu silti joskus käy maalla vanhemmilla, mutta matka on lyhyempi.

Vierailija
20/35 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaista kirjoitettaisiin miehistä, niin täällä alkaisi ulina miesvihasta ja feminismistä. Tasa-arvo tarkoittaa incel-ukolle että luistaa kaikesta ikävästä kuten asepalvelusta, mutta aitoa ei saisi nainen ajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän