En uskalla päästää vaimoa autonrattiin talvella kun lapset on takapenkillä
En luota naisten ajotaitoihin liukkaalla ja lumisella kelillä.
Kommentit (35)
Minä en uskalla päästää miestä pukille. On se sellainen sohlaaja. Ite täytyy homma hoitaa.
Näin yhtenä päivänä pelkästään naisten aiheuttamia onnettomuuksia noin kymmenen. Kaikissa tapauksissa onnettomuuteen oli syyllinen naiskuski, yhtään miestä ei ollut kolareissa mukana.
Tämä tapahtui useita vuosia sitten erittäin huonolla ajokelillä, kun tiet olivat jäätyneet erittäin liukkaaksi. Naiset olivat varmaan ajaneet varovaisesti, mutta kun se ei ollut riittänyt tiellä pysymiseen että ajaa 10-20 kilometriä alle rajoitusten, joten päätyivät ojaan. Olisi pitänyt tajuta ajaa vielä hiljempaa, mutta kun eivät vaan tajunneet.
JA TÄMÄ ON TOSI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä hienoa, että naisten ajotaitoa haukutaan, kun useinhan ne miehet hurjastelevat ja ajavat kuolonkolareita
Tuohan ovat pelkästään joidenkin teinien päähänpistoja.
Miksi sitten naisten ajotaitoa arvostellaan yksittäistapauksista? Jos miesten ajotaitoja vähänkään kritisoidaan, miehet käskevät lopettavan yleistämisen
Vierailija kirjoitti:
Näin yhtenä päivänä pelkästään naisten aiheuttamia onnettomuuksia noin kymmenen. Kaikissa tapauksissa onnettomuuteen oli syyllinen naiskuski, yhtään miestä ei ollut kolareissa mukana.
Tämä tapahtui useita vuosia sitten erittäin huonolla ajokelillä, kun tiet olivat jäätyneet erittäin liukkaaksi. Naiset olivat varmaan ajaneet varovaisesti, mutta kun se ei ollut riittänyt tiellä pysymiseen että ajaa 10-20 kilometriä alle rajoitusten, joten päätyivät ojaan. Olisi pitänyt tajuta ajaa vielä hiljempaa, mutta kun eivät vaan tajunneet.
JA TÄMÄ ON TOSI
Uskon, on niin monta kertaa tullut todistetuksi samaa, ei naisista ikävä kyllä ole ajamaan huonommilla keleillä.
No joo, talvella on pelottavaa ajella, koska lunta ja jäätä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että naiset olisivat automaattisesti surkeita kuskeja, joilta pitäisi ottaa ajo-oikeus pois.
Yhtenä kesänä ajoin hiukan hiljempaa, koska satoi vettä kuin saavista kaatamalla. Eiköhän joku mies suuttunut ja ohittaessaan näytti keskaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä hienoa, että naisten ajotaitoa haukutaan, kun useinhan ne miehet hurjastelevat ja ajavat kuolonkolareita
Tuohan ovat pelkästään joidenkin teinien päähänpistoja.
Miksi sitten naisten ajotaitoa arvostellaan yksittäistapauksista? Jos miesten ajotaitoja vähänkään kritisoidaan, miehet käskevät lopettavan yleistämisen
Sinähän puhut eri asiasta!
Tuossahan on kyse keskenkasvuisten holtittomasti käytöksestä, onko sillä tekemistä ajotaidon kanssa.
voi teitä naiset! te joudutte taas olemaan puolustuskannalla.
Minä en olisi päästänyt lapsia ex-miehen kyytiin. Talvirenkaat vaihtoi vasta kun oli puoli metriä lunta ja sai hillittömän rattiraivokohtauksen aina kun joku ohitti. Huh, hoitoon se olisi joutanut.
Joo, naisia ei pitäisi päästää rattiin. Miehet saisivat kyyditä sitten naisia ja lapsia kaikkialle. Nainen töihin, lapset päiväkotiin, nainen kauppaan ruokaostoksille, lapset kouluun.... Sitähän miehet haluavat. Ja miehet tietenkin maksavat bensat, koska eihän naisista siihen ole.
Vierailija kirjoitti:
Joo, naisia ei pitäisi päästää rattiin. Miehet saisivat kyyditä sitten naisia ja lapsia kaikkialle. Nainen töihin, lapset päiväkotiin, nainen kauppaan ruokaostoksille, lapset kouluun.... Sitähän miehet haluavat. Ja miehet tietenkin maksavat bensat, koska eihän naisista siihen ole.
Todella lapsellista uhriutumista. Eikö mitään voi kommentoida ilman lapsellisia itkupotkuraivareita?
Yksi kolari, ja kaikki läheltä piti tilanteet paria tapausta lukuun ottamatta on ollut naisten syytä. Jopa bussikuskina oleva nainen laittoi vilkun pysäkiltä lähtiessään vasta silloin kun olin jo rinnalla ja suoraan kiilasi minut vastaan tulevien kaistalle, onneksi ei käynyt pahemmin. En halua mitään yleistää, mutta nämä on minun omia kokemuksia vuosien varrelta. Tottakai hyviä ja huonoja kuskeja on molemmissa sukupuolissa.
Olisipa minullakin tuollainen mies! Ei olisi tarvinnut ajaa vuosikymmeniin yli puoleen vuoteen, kun täällä on lumiset ja jäiset tiet.
Mutta ei muuta kun rattiin vaan, lapset takapenkillä, perässä hevoskoppi+hevonen ja mikä pahinta, ukko mäkättämässä vieressä. Jälkimmäistä ei tarvinnut kuunnella sen jälkeen kun ensimmäisen kerran pysäytin auton, nousin ulos ja ilmoitin, että herra onkin hyvä ja ajaa itse.
Sen jälkeen ovat saaneet ajaa tyttäret, kun ovat saaneet ajokortin. Ja isänsä malttaa olla yleensä hiljaa heidänkin kyytissään.
Tämä on naisvaltainen palsta...
"Naiset ovat huonompia kuskeja kuin miehet"
Minun on pakko. Tosin vaimolla on ihan uusilla renkailla Tesla ja lapset ei ole minun. Teen ne sitten myöhemmin muualla.