Miksei 1980-luvulla ollut Foodoraa tai Woltia
Kommentit (27)
Kasari oli paljon hienompaa aikaa kuin nykyhetki. Vapaus.
Oli jo 60-luvulla maaseudulla, kaupunkilaiset on joka asiassa jäljessä
Boomereilla tarkoitetaan suuria ikäluokkia, jotka syntyivät 1945-1950. He eivät todellakaan eläneet lapsuuttaan 1980-luvulla, vaan olivat silloin 40-45 vuotiaita.
Oli ne jo silloinkin, mutta ihmisillä ei ollut kännyköitä eikä nettiä niin niillä ei mennyt kovin hyvin.
Lähikauppa toi ruuat kotiin, maksoi kymmenen markkaa. Ei taida Woltit j Fodorat kauaa noilla talousluvuilla toimia. omistajat vetää rahat välistä. firmat raskaasti tappiollisia ja työntekijät ei saa kuin hiluja.
Ei kasarilla ollut varaa syödä ravintolaruokaa.
Jos AP olis elänyt kasarilla niin et kaipais mitään Foodoraa yms. Vain teidän haukkumat "boomerit" ymmärtävät tämän asian, koska ovat eläneet sen ajan ja nyt elävät tätä "pas----ka-aikaa" mikä teille zoomereille on normaalia. Välillä säälin teitä kuinka onnettomasti joudutte elämään.
Mutta, joo. Provoilla sä vaan halusit.