Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei 1980-luvulla ollut Foodoraa tai Woltia

Vierailija
28.12.2022 |

Boomereilla on ollut karu lapsuus. 🥺

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP olis elänyt kasarilla niin et kaipais mitään Foodoraa yms. Vain teidän haukkumat "boomerit" ymmärtävät tämän asian, koska ovat eläneet sen ajan ja nyt elävät tätä "pas----ka-aikaa" mikä teille zoomereille on normaalia. Välillä säälin teitä kuinka onnettomasti joudutte elämään.

Mutta, joo. Provoilla sä vaan halusit.

Vierailija
22/27 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasari oli paljon hienompaa aikaa kuin nykyhetki. Vapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo 60-luvulla maaseudulla, kaupunkilaiset on joka asiassa jäljessä

Vierailija
24/27 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomereilla tarkoitetaan suuria ikäluokkia, jotka syntyivät 1945-1950. He eivät todellakaan eläneet lapsuuttaan 1980-luvulla, vaan olivat silloin 40-45 vuotiaita.

Vierailija
25/27 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne jo silloinkin, mutta ihmisillä ei ollut kännyköitä eikä nettiä niin niillä ei mennyt kovin hyvin.

Vierailija
26/27 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikauppa toi ruuat kotiin, maksoi kymmenen markkaa. Ei taida Woltit j Fodorat kauaa noilla talousluvuilla toimia. omistajat vetää rahat välistä. firmat raskaasti tappiollisia ja työntekijät ei saa kuin hiluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasarilla ollut varaa syödä ravintolaruokaa.