Sector Alarm vai Verisure hälytysjärjestelmä
Kommentit (34)
Ja toimii kun sähköt katkeaa, silloin et pääse edes sisälle kun ei ole avainta.
Vierailija kirjoitti:
Ja toimii kun sähköt katkeaa, silloin et pääse edes sisälle kun ei ole avainta.
Paristovarmistus.
Mitkä hyviä laitteita itse asennettaviksi? En oikein osaa itse..
Suurin etu noista systeemeistä taitaa olla pelotevaikutus varkaille. Siinä vaiheessa kun joku ehtii paikalle on tavarat jo viety. Tietty verisuren tarrat ympäri taloa voi myös kertoa varkaalle, että täällä on jotain varastettavaa. Tulipaloa vastaan varmaan toimivampia.
Tarvikkeet kalliita ja kuukausimaksu maksaa mitä maksaa. Kannattava ehkä sellaisille alueille, jossa asuu selkeästi varakkaan näköisiä ihmisiä mutta mitä hyötyä niistä on jossakin rivitalolähiössä? Kallein vietävä omaisuus on ehkä 1 telkkari ja pelikone.
Vierailija kirjoitti:
Suurin etu noista systeemeistä taitaa olla pelotevaikutus varkaille. Siinä vaiheessa kun joku ehtii paikalle on tavarat jo viety. Tietty verisuren tarrat ympäri taloa voi myös kertoa varkaalle, että täällä on jotain varastettavaa. Tulipaloa vastaan varmaan toimivampia.
No sais hyvät korvaukset vakuutuksesta, kun "meillä oli varastettavaa", vaikkei oikeasti ole. Ja onhan nuo kamerat, jos liiketunnistin hälytys menee päälle, näkee ne heti kuvista, et on voroja ja ne soittaa suoraan poliisille. Siinä vaiheessa ei tule vain vartija tunnin päästä. Tai jos palohälytin pamahtaa päälle ja kamera ottaa kuvan. Jos siinä liekit lyö, niin ne soittaa brankkarit samantien.
Jos tätä ketjua joku vielä lukee niin kannattaa ostaa esim. Reolinkin valvontakamerat, laittaa niistä "Tallentava kameravalvonta" -kyltit ja hallinnoi niitä itse.
Ei tarvitse maksella kuukausimaksuja tms.
Koti 24 hälytys laitteet tuli vajaa viikko sitten ja päivän toimi. Nyt ei oo moneen päivään toiminut ja edelleenkään ei mee hälytykset läpi. Soitin ja asiakaspalvelu suljettu. Näitä en suosittele
Ei kumpikaan. Molemmat puhdasta kaasuvalotusta. Jos haluat valvoa mitä kotona tapahtuu, hanki sensorit ja kamerat itse..
Vierailija kirjoitti:
Tässä naapurita anastettiin miljoonan edestä tavaraa Tukhomassa.Kun hänet vapautettiin , oli sidottuna kiinni, eivät poliisit ottaneet mukaan videokameran sisältöä eikä myöskään talon rappukäytävästä kuvia.Koska Ruotsissa kielletty. Loukkaavaa rosvoja kohtaan .
Että ei kannata sijoittaa yhtään jos Suomessa on samat lait.
Kyllä Suomessakin rosvoja suojellaan ihan älyttömästi, uhri vain saa maksajan osan.
Siis mitä järkeä on jossain ezvizin kameroissa, kun varkaat ottaa vaan mukaansa sen muistikortin?
Ihan kuin silloin, kun on tavallinen palohälytin. Ihan kohdalla ei kannata tuprutella.