"Rakas myy seksiä" -"Kun Karoliina sanoi haluavansa myydä seksiä, Jari tuki naisystäväänsä. Heidän parisuhteensa ei ole päätöksestä kärsinyt...
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009268811.html
Tällaista on agenda ja ihannointi Suomessa vuonna 2022
Lisäksi toinen juttu myös äskettäin:
"Myy opiskelee yliopistossa, mutta myy työkseen seksiä: Lounastunnit ovat kaikkein kiireisimpiä"
https://www.apu.fi/artikkelit/seksityo-myy-seurustelee-ja-on-yliopistos…
Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin naiset tajusivat ettei heidän kannata antaa ilmaiseksi
Ilmainen lounas ja ilmainen seksi ovat samanlaisia utopioita. Erona se, että seksistä tulee aivan h:vetin kallista, kun laskee miten paljon sen takia joutuu satsaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole pettämistä jos ostaa seksiä ammattilaiselta.
Kyllä se vähän on varsinkin, jos mies käyttää lapsilisät seksinostoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen lounas ja ilmainen seksi ovat samanlaisia utopioita. Erona se, että seksistä tulee aivan h:vetin kallista, kun laskee miten paljon sen takia joutuu satsaamaan.
Niinhän se teille miehille on kun ootte niin huonoja ettei naiset enää halua teitä. Ette osaa tyydyttää naista teidän surkeilla kulleillanne. Yksi sadasta miehestä tietää miten naisten kanssa ollaan, hyvällä tuurilla. Säälittäviä pikkupoikia! On ihan oikein teille että joudutte maksamaan seksistä.
Mulla on vähäistä kokemusta miltä tuntuu kun vaimo on toisaalla ja harrastaa seksiä vieraan kanssa saaden siitä korvauksen. Enemmänkin olisi voinut sitä olla, mutta elämä on ollut kiireistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se teille miehille on kun ootte niin huonoja ettei naiset enää halua teitä. Ette osaa tyydyttää naista teidän surkeilla kulleillanne. Yksi sadasta miehestä tietää miten naisten kanssa ollaan, hyvällä tuurilla. Säälittäviä pikkupoikia! On ihan oikein teille että joudutte maksamaan seksistä.
Riippuu enempi naisesta kuin miehestä. Oma vaimo saa helposti orgasmin pelkällä panemisella. Saattaa laueta takaapäinpanossa alle minuutissa joten tyydyttämiseen pystyisi jokainen mies.
Aivan mahtavaa,👍itse antaisin vaimoni nussia ilmaiseksi. Olen normaali ukkomies ja tälläinen vain toisi jännitystä elämään. Olisi mahtavaa kun vaimo saisi oikein kunnolla ja pääsisi itse jälkiliukkaille.
Tuliko millaiset fiilikset? Olisitko halunnut olla katsomassa? Itse olisin aivan täpinöissään kun pääsisi jälkiliukkaille ja tietäisi vaimon saavan vierasta munaa😛
UKM50 kirjoitti:
Aivan mahtavaa,👍itse antaisin vaimoni nussia ilmaiseksi. Olen normaali ukkomies ja tälläinen vain toisi jännitystä elämään. Olisi mahtavaa kun vaimo saisi oikein kunnolla ja pääsisi itse jälkiliukkaille.
Eka onnistuu mutta sovitaas että et pääse jälkiliukkaille
Vierailija kirjoitti:
UKM50 kirjoitti:
Eka onnistuu mutta sovitaas että et pääse jälkiliukkaille
Oras olis jos voisin imeä ja putsata sun munan, sen jälkeen kun olet pannu vaimoani.
Vierailija kirjoitti:
Upeaa. Rohkeaa. Mahtavaa. Persut vihaavat tätä.
Ei Persut tätä vihaa, mutta kristilliset vihaavat varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa!
Kohta kun kaikki myyvät seksiä, niin kilpailu laskee hintaa.
Eihän ole normaalia tienata töistä 200e/h.
Joku 50-70e/h olisi normaalia seksityöstä...Tutustukaa vaikka saksan hintatasoon, siellä seksityö normaaliaM36
Höpöhöpö. Tavan duunarin palkka on 13-20 euroa. Sillä pitäisi myös seksiä saada tunti. Jos halutaan että seksityö luokitellaan normaaliksi työksi.
No onhan sinusta lakimiehen työ normaalia työtä, siinäkin on pari sataa euroa tuntiveloitus.