Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen kokoomuksessa yritetään omaa jytkyä kun ahdistelu lähtenyt ihan lapasesta?

Vierailija
28.12.2022 |

Ilmeisesti miettivät että lähdetään persujen menestysreseptillä vaalikentille?

https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000009284423.html?utm_medium=prom…

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena herättää kyllä kysymyksiä, kun tämä Tampereen tapauksen nainen on aiemminkin raportoinut ahdistelusta kaupungilla jääkiekon MM-kisojen yhteydessä. Kuulemma hänen käteensä on tartuttu väkijoukossa. Voisiko olla, että hänellä on hitusen tavallista kansaa tiukempi käsitys ahdistelusta? Käykö hän yleensä koskaan missään viihteellä? Itse en. Mutta myös minun käteeni on tartuttu keikkatungoksessa ja eräissä pikkujouluissa työkaveri on kännipäissään yrittänyt väkisin ängetä samaan pöytään kanssani, jolloin muut työkaverit poistivat hänet paikalta ja lähettivät kotiinsa. Minusta se oli lähinnä huvittavaa enkä tehnyt siitä mitään numeroa. Nyt kun olen katsellut kuvia nykyisten työkavereiden pikkujouluista niin kyllä siellä halaillaan ihan reippaasti. Työyhteisönäkin olemme sellainen, että olemme oikeasti läheisiä. Eli mikä nyt sitten on ahdistelua ja mikä ei? Tietenkin ymmärrän asian, jos henkilö kokee, että kaikenlainen koskeminen on ehdottoman kiellettyä eikä sitä ole noudatettu, mutta silti mietityttää onko tässä tehty nyr vähän kärpäsestä härkästä. Pikkujouluissa mokailu on aika yleistä ja typerää, mutta en soisi että tällaisen takia esimerkiksi luottamustoimiaan kukaan menettäisi.

Onhan näitä ihme tapauksiakin, kuten ne naiset, jotka perättömästi levittivät väitteitä Tomi Metsäkedosta. Joutuivat lopulta maksamaan sakkoja. https://www.ts.fi/uutiset/4109639

Miten tämä liittyy aiheeseen? Tampereen tapauksessa tapahtuneelle on todistajia useasta eri puolueesta, ja tekijä on myös myöntänyt kaiken.

Vierailija
82/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena herättää kyllä kysymyksiä, kun tämä Tampereen tapauksen nainen on aiemminkin raportoinut ahdistelusta kaupungilla jääkiekon MM-kisojen yhteydessä. Kuulemma hänen käteensä on tartuttu väkijoukossa. Voisiko olla, että hänellä on hitusen tavallista kansaa tiukempi käsitys ahdistelusta? Käykö hän yleensä koskaan missään viihteellä? Itse en. Mutta myös minun käteeni on tartuttu keikkatungoksessa ja eräissä pikkujouluissa työkaveri on kännipäissään yrittänyt väkisin ängetä samaan pöytään kanssani, jolloin muut työkaverit poistivat hänet paikalta ja lähettivät kotiinsa. Minusta se oli lähinnä huvittavaa enkä tehnyt siitä mitään numeroa. Nyt kun olen katsellut kuvia nykyisten työkavereiden pikkujouluista niin kyllä siellä halaillaan ihan reippaasti. Työyhteisönäkin olemme sellainen, että olemme oikeasti läheisiä. Eli mikä nyt sitten on ahdistelua ja mikä ei? Tietenkin ymmärrän asian, jos henkilö kokee, että kaikenlainen koskeminen on ehdottoman kiellettyä eikä sitä ole noudatettu, mutta silti mietityttää onko tässä tehty nyr vähän kärpäsestä härkästä. Pikkujouluissa mokailu on aika yleistä ja typerää, mutta en soisi että tällaisen takia esimerkiksi luottamustoimiaan kukaan menettäisi.

"Näin naisena...Eli mikä nyt sitten on ahdistelua ja mikä ei?"

Hyvä yritys, mutta tällaisia ei kyllä tasan tarkkaan kukaan täyspäinen nainen kysele. En myöskään pistäisi "normaalin" pikkujoulumokailun piikkiin sitä kun naimisissa oleva perheenisä jahtaa kiimaisena ja umpikännissä lähes puolet nuorempaa naista niin että jopa sivulliset joutuvat siihen *toistuvasti* puuttumaan. Ei ole ihan samaa sarjaa kuin että tulipa muuten vedettyä humalassa vähän nuotin vierestä karaokessa.

Oletko koskaan ollut pikkujouluissa?

Ilmeisesti seurani on vähän sivistyneempää kuin sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman nousee kokoomuksen johtajaksi

Vierailija
84/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseellä ajateleva puolue Suomessa on KOKOOMUS ja orpo mukaan lukien..Pois Suomen kamaralta..

Vierailija
85/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä ihme tapauksiakin, kuten ne naiset, jotka perättömästi levittivät väitteitä Tomi Metsäkedosta. Joutuivat lopulta maksamaan sakkoja. https://www.ts.fi/uutiset/4109639

Miten tämä liittyy aiheeseen? Tampereen tapauksessa tapahtuneelle on todistajia useasta eri puolueesta, ja tekijä on myös myöntänyt kaiken.

Jos luit sen koko jutun niin vaikuttaa siltä että hänet on laitettu myöntämään asia. Hänhän sanoo siellä myös, että kyseessä on väärinymmärrys.

Vierailija
86/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Näin naisena...Eli mikä nyt sitten on ahdistelua ja mikä ei?"

Hyvä yritys, mutta tällaisia ei kyllä tasan tarkkaan kukaan täyspäinen nainen kysele. En myöskään pistäisi "normaalin" pikkujoulumokailun piikkiin sitä kun naimisissa oleva perheenisä jahtaa kiimaisena ja umpikännissä lähes puolet nuorempaa naista niin että jopa sivulliset joutuvat siihen *toistuvasti* puuttumaan. Ei ole ihan samaa sarjaa kuin että tulipa muuten vedettyä humalassa vähän nuotin vierestä karaokessa.

Täyspäiset naiset uhriutuvat heti, kun on mahdollisuus, valittavat häirinnästä ja pilaavat toisten työuran?

Vierailija
87/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on niin kiinnostava asia ylipäätään? Joku nimeltämainitsematon persu T.H. porskuttaa kansanedustajana, vaikka sikailee minkä ehtii?

Vierailija
88/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on niin kiinnostava asia ylipäätään? Joku nimeltämainitsematon persu T.H. porskuttaa kansanedustajana, vaikka sikailee minkä ehtii?

Unohdinkin että on jopa europarlamentaarikko nykyään...

Vierailija
89/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo Hakkaraisen opeilla vaalikuninkaaksi. Sen 2017 pikkujoulusekoilun jälkeen kansa palkitsi Hakkaraisen 60t äänellä ja Teukka pääsi Brysselin piireihin.

Vierailija
90/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas tuo Antti. Mutta kannattaa laskea etukäteen alkoholin annoskoot tai gin tonicit.

Vierailija
91/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivanoff korostaa, että kyse oli pikkujoulujen epävirallisista, omakustanteisista jatkoista. ”Se luo tämän viitekehyksen, että kaikki mokaavat joskus.

Vierailija
92/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Antti tehnyt aikaisemmin tätä?

Vierailija
93/94 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
94/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman nousee kokoomuksen johtajaksi

Tai sitten sillekin urkenee ura europarlamentaarikkona kuten toverit veljespuolueessa ovat nämä asiat tavanneet tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi