Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen kokoomuksessa yritetään omaa jytkyä kun ahdistelu lähtenyt ihan lapasesta?

Vierailija
28.12.2022 |

Ilmeisesti miettivät että lähdetään persujen menestysreseptillä vaalikentille?

https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000009284423.html?utm_medium=prom…

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

42: Kieltämättä persuilla oli silloin elämänsä paikka olla ns. sanojensa mittaisia. No, eivät tietenkään olleet... hekään...

Vierailija
42/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi ihan itse valita ketä ehdokasta äänestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut oli hallitusvastuussa 2015, kun maahantulo räjähti hallinnasta. Älkää tehkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon...

Siniset

Siniset, jotka te saattanan persut äänestitte hallitukseen ja kuorossa mylvitte jytkyä. Siniset on ihan just persut. Siitä sinä viŧun kušipää et pääse mihinkään.

Vierailija
44/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini olisi voinut tehdä 2015 maahantulosta hallituskysymyksen ja häipyä hallituksesta, ellei p a k o laisvirta ehdy.

Paskat tehnyt elettäkään nostaakseen paksua peffaansa ministeriauton takapenkiltä...

Vierailija
45/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut oli hallitusvastuussa 2015, kun maahantulo räjähti hallinnasta. Älkää tehkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon...

Juu, persut seisoivat rajalla linja-autojen kanssa vastaanottamassa Sipilän kutsumia nuoriamiehiä. Miksikäs silloin ei hallituksessa tehty mitään? Nyt nämä saatanat huutavat kuorossa, että hallitus ei tee sitä eikä tätä, vaikka nykyiset ongelmat ovat globaaleja joille hallitus ei paljoa mahda. Silloin olisi putänyt panna rajat kiinni, mutta persupascat ei tehneet mitään.

Onhan se surullista. PS (pois lukien siniset) tekivät kuitenkin eniten asian eteen muiden levittäessä peräänsä ja toki kokoomuksen ja SDPn pystytellessä wokkibusineksia.

Vierailija
46/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuten veikkaatte, palkitaanko Rydmanin poika toilailuistaan äänivyöryllä?

Rydmanin kannattaisi vaihtaa persuihin, siellä toilailut on sulka hatussa.

Ei Rydman pääse eduskuntaan minkään puolueen ehdokkaana.

Vierailija
47/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vain isänmaan tuhoaja umpihullu äänestää persuja. Persut on lähtökohtaisesti šaastaa.

Vierailija
48/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siniset

Siniset, jotka te saattanan persut äänestitte hallitukseen ja kuorossa mylvitte jytkyä. Siniset on ihan just persut. Siitä sinä viŧun kušipää et pääse mihinkään.

Harmi että siniset pääsivät käärmeilemään puolueessa. Nuoren puolueen oppirahoja. Jospa olisi opittu jotakin.

Vierailija
49/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää puuttuu paljastusjuttu Orposta... No, kaiketi hän on malttanut mielensä ja vikkelät sormensa noissa kissanristiäisissä...

Vierailija
50/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätköhän vihreät miehet johda s-rikostilastoja ylivoimaisesti.

Vierailija
51/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vain isänmaan tuhoaja umpihullu äänestää persuja. Persut on lähtökohtaisesti šaastaa.

Ainoa puolue joka ajaa sinunkin etua.

Vierailija
52/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, persut seisoivat rajalla linja-autojen kanssa vastaanottamassa Sipilän kutsumia nuoriamiehiä. Miksikäs silloin ei hallituksessa tehty mitään? Nyt nämä saatanat huutavat kuorossa, että hallitus ei tee sitä eikä tätä, vaikka nykyiset ongelmat ovat globaaleja joille hallitus ei paljoa mahda. Silloin olisi putänyt panna rajat kiinni, mutta persupascat ei tehneet mitään.

Onhan se surullista. PS (pois lukien siniset) tekivät kuitenkin eniten asian eteen muiden levittäessä peräänsä ja toki kokoomuksen ja SDPn pystytellessä wokkibusineksia.

Tekivät mitä? Toivat Suomeen nuoria miehiä, miksi ette lähteneet hallituksesta kun Sipilä nuo Suomeen kutsui, niinpä niin HILLOTOLPAT. Se teidän jumalanne Soini paljastui tyhjånpuhujaksi, me muut nähtiin Soinin läpivkoko ajan, vain saattanan tyhmät persut meni lankaan. Ihan sama homma on nyt. Persut on v A ja kk e ja johon uppoaa kaikki šonta.

Vierailija
53/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Se Mansen sälli yritti vain lämmittää kokoomuksen ja vihreiden suhteita ennen vaaleja... Hallitustunnusteluja...

Vierailija
54/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi viŧŧu vuosisadan narut sain. Va j akit osaa ajaa mitään, edes polkupyörää. Tunnen kotikaupunkini persuja, umpityhmiä kirjoitustaidottomia ä ä l i ö i tä ihan jokainen, kuten sinäkin.

Vierailija
55/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi viŧŧu vuosisadan narut sain. Va j akit osaa ajaa mitään, edes polkupyörää. Tunnen kotikaupunkini persuja, umpityhmiä kirjoitustaidottomia ä ä l i ö i tä ihan jokainen, kuten sinäkin.

Juuri näin!

Vierailija
56/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekivät mitä? Toivat Suomeen nuoria miehiä, miksi ette lähteneet hallituksesta kun Sipilä nuo Suomeen kutsui, niinpä niin HILLOTOLPAT. Se teidän jumalanne Soini paljastui tyhjånpuhujaksi, me muut nähtiin Soinin läpivkoko ajan, vain saattanan tyhmät persut meni lankaan. Ihan sama homma on nyt. Persut on v A ja kk e ja johon uppoaa kaikki šonta.

👍🏻

Vierailija
57/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DA Igor, da.

Vierailija
58/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen vihreät ovatkin jo jalkautuneet kaduille viemään toisten untuvatakit.

Vierailija
59/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siniset

Harmi että siniset pääsivät käärmeilemään puolueessa. Nuoren puolueen oppirahoja. Jospa olisi opittu jotakin.

Te äänestitte ne valtaan, šaatanan ääliöt.

Vierailija
60/94 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siniset

Te äänestitte ne valtaan, šaatanan ääliöt.

Harmillista mutta politiikka vetää sinisten kaltaisia lieroja. Nyt on rivit suorana toisin kuin muilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän