Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biologiasta tietävät! (solubiologiaa)

Vierailija
13.11.2006 |

Mitä eroa on holoentsyymin (entsyymi+kofaktori) ja tavallisen entsyyminen toiminnalla?



Toimiiko holoentsyymi nopeammin?



Kumpikin kuitenkin saa subraatista aikaan reaktiotuotteen. Kuvakaavio näyttää samanlaiselta kofaktoria lukuunottamatta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme