Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppani löysi uuden 2 viikkoa erosta. Oon vähän katkera.

Vierailija
28.12.2022 |

Ennen eroa puheet siitä miten mun kanssa oli hyvä olla ja sut hyppäs noin nopeesti uuteen. Kuin märkä rätti naamalle. Ja tästä on jo aikaa vähän. Nykyään seurustelevat.

Kyl siinä tuntuu kuin omaa entistä parisuhdetta tavallaan vähäteltäisiin.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö no tämä exäni on kylläkin nainen :D

En nyt lähde kysymään että oliko uusi mies jo valmiiksi varalla. Vaikka kysyisinkin, niin valehtelisi kuitenkin niin kuin monesta muustakin asiasta.

AP

Vierailija
22/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi halusi erota ap?

Exän aloitteesta tuli ero. Yritti jättää mut jo aiemmin, mutta tuli katumapäälle.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä vaan näin aluksi. 

Vierailija
24/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli varmaan jo valmiiksi katsottuna. 

Luin joku aika sitten jostain kyselytutkimuksesta, että niistä miehistä jotka tekivät aloitteen eroon tai jättivät puolisonsa avoliitossa, noin 90 prosentilla oli uusi puoliso jo valmiina odottamassa eli suhde oli olemassa jo ennen eroa entisestä liitosta.

Niin mistä luit?

"Kolme prosenttia vastaajista solmi uuden parisuhteen heti eron jälkeen. Vajaa kolmasosa, 30 prosenttia miehistä ja 31 prosenttia naisista, solmi uuden parisuhteen muutaman kuukauden kuluessa erosta. Muutaman vuoden kuluessa erosta uuden parisuhteen solmi 38 prosenttia naisvastaajista ja 39 prosenttia miesvastaajista.6.8.2019"

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/58028bd5-4660-4f58-…

Vierailija
25/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin joku aika sitten jostain kyselytutkimuksesta, että niistä miehistä jotka tekivät aloitteen eroon tai jättivät puolisonsa avoliitossa, noin 90 prosentilla oli uusi puoliso jo valmiina odottamassa eli suhde oli olemassa jo ennen eroa entisestä liitosta.

Miehet pelaavat varman päälle. Eivät luovu seksi- ja ateriapalveluista eikä vaatehuollosta ennenkuin ovat varmistaneet niiden jatkuvuuden jossain muualla.

Höpsis. Kyllä naisetkin osaavat kumppania lennossa vaihtaa.

Vierailija
26/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut kolme kertaa pitkässä suhteessa (kaikilla kolmella kerralla minä tein aloitteen). Kolme kertaa olen tullut jätetyksi ja joka kerralla miehellä on ollut uusi kierroksessa viimeistään kuukausi eron jälkeen. Mitäpä veikkaatte, teenkö enää aloitetta yhdenkään miehen suhteen

Tämä. Jos joku tulee tarjoamaan itseään mies ottaa seksipalvelun vastaan vaikkei ole oikeasti kiinnostunut. Ehkä naisen aloitteellisuus jopa laittaa siemenen itämään että mikä lort to tuo on. Parempaa odotellessa tulet hyväksikäytetyksi. Siksi naisen ei kannata tehdä aloitetta vaan laittaa mies töihin ennen kuin näyttää vihreää valoa.

Vierailija
27/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun ex on mies niin ihan normia. Mies kun ei osaa olla yksin eli on heikko.

No eihän sitä nyt senttäs kädelle mennä kun naisiakin on pilvin pimein eronkin jälkeen tyrkyllä.

Vierailija
28/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta ei edes selviä kumpi eroa halusi. Eiköhän eron jälkeen aikuiset ihmiset ole vapaita elämästään.

Vierailija
29/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö no tämä exäni on kylläkin nainen :D

En nyt lähde kysymään että oliko uusi mies jo valmiiksi varalla. Vaikka kysyisinkin, niin valehtelisi kuitenkin niin kuin monesta muustakin asiasta.

AP

Ei muuta yhtään mitään. Miehen vika, miehet on sikoja. Tein kyselyn AV palstalaisilta. 98 prosenttia oli tätä mieltä.

Vierailija
30/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli jo ennestään suhde uuteen kumppaniin.

Tylsä provo, lapsellinen.

Ryhmän ihmisen kirjoittama

Vierailija
31/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies luuli että vaihdoin lennosta. Mutta eron tultua tein vaan profiilin deittipalstalle, ja kävi tuuri yllättävän nopeasti, liian nopeasti hänen mielestä.

Koska suurin toiveeni oli raitis mies, ei ollut vaikeaa löytää parempi kuin ex.

Ei se kuitenkaan ihan kahdessa viikossa löytynyt, joten sama mieltä että hänellä oli joku jo katsottuna.

Mutta mitäpä sille voi, ketään ei nykyään viedä oikeuteen pettämisestä.

Vierailija
32/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleensä etsii uuden jo edellisen liiton aikana. Tällainen laastarisuhde auttaa, ettei tarvi miettiä, mikä meni edellisessä suhteessa pieleen. Ei myöskään tarvi olla yksin ja ihastuminen tuo elämään uutta hehkua.

Tämä toimintatapa varmistaa sen, ettei myöskään opi virheistään vaan toistaa ne uudessa suhteessa. Se ei tosin haittaa, koska voihan aloittaa siinäkin jo sivusuhteen.

Tämä voi koskea kypsymättömiä naisiakin.

Vierailija
33/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut kolme kertaa pitkässä suhteessa (kaikilla kolmella kerralla minä tein aloitteen). Kolme kertaa olen tullut jätetyksi ja joka kerralla miehellä on ollut uusi kierroksessa viimeistään kuukausi eron jälkeen. Mitäpä veikkaatte, teenkö enää aloitetta yhdenkään miehen suhteen

Tämä. Jos joku tulee tarjoamaan itseään mies ottaa seksipalvelun vastaan vaikkei ole oikeasti kiinnostunut. Ehkä naisen aloitteellisuus jopa laittaa siemenen itämään että mikä lort to tuo on. Parempaa odotellessa tulet hyväksikäytetyksi. Siksi naisen ei kannata tehdä aloitetta vaan laittaa mies töihin ennen kuin näyttää vihreää valoa.

Jos joku nainen jota joskus lähestyin onnistui esittämään vaikeaa, niin toista kertaa en yrittänyt. Vaimon kanssa tätä ongelmaa ei ollut, vaikka en heti seksiä saanutkaan tiesin heti kiinnostuksen.

Vierailija
34/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen mietin, että miten hitossa ihmiset päätyy niin nopeasti uusiin suhteisiin eron jälkeen. Itselle tuntuisi ihan vieraalta. Esim. lapseni kaverin vanhemmat erosivat alkukesästä ja nyt molemmat asuvat jo yhdessä uusien kumppaneiden kanssa. En ymmärrä.

Vierailija
35/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko oli uutta katsellut jo pidemmän aikaa, käsitellyt siis eroajatukset jo suhteen aikana, tai sitten uusi kumppani oli jo valmiina. Tai sitten hän yksinkertaisesti on niitä, jotka eivät osaa olla yksin, panikoivat ja takertuvat ensimmäiseen naiseen, jonka eron jälkeen näkevät.

Vierailija
36/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pelaavat varman päälle. Eivät luovu seksi- ja ateriapalveluista eikä vaatehuollosta ennenkuin ovat varmistaneet niiden jatkuvuuden jossain muualla.

Aika kädetön mies jos ei saa itseään ruokittua. Ei osaa varmaan pestä edes omia kalsareitaan.

t. 10 vuotta sinkkuna elänyt mies

Naisen seurassa mies menettää kaikki kykynsä ylläpitää omaa elämäänsä ja taatuu kolmevuotiaan tasolle. Tämä on nähty tarpeeksi monta kertaa. 

Miehille ollaan sanottu rakkaus addiktiosta ja läheisriippuvuudesta. Kuulemma biologiaa. Taloudellinen ja henkinen väkivaltaa menee samaan kastiin. No mitäpä minä..

Vierailija
37/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani on tosiaan ex, niin mitä väliä sillä on, mitä hän tekee. Eri asia tietysti, jos on yhteisiä lapsia ja vaikuttaa heidänkin elämään.

Ja vaikka olisikin ollut jos suhteen aikana uusi katsottuna, niin mitä sitten? Parempi vain, että on historiaa.

Vierailija
38/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä vaan näin aluksi. 

No nyt ovat nähneet jo puoli vuotta ja seurustelevat virallisesti.

AP

Vierailija
39/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumppani on tosiaan ex, niin mitä väliä sillä on, mitä hän tekee. Eri asia tietysti, jos on yhteisiä lapsia ja vaikuttaa heidänkin elämään.

Ja vaikka olisikin ollut jos suhteen aikana uusi katsottuna, niin mitä sitten? Parempi vain, että on historiaa.

No voishan sitä sanoa, että mitä väliä jos ex haukkuu sua tai jos se vaikka paljastaa ettei sillä ollu koskaan tunteita sua kohtaan tai pitäny ikinä seksistä sun kanssa. Kyl nää kuitenkin ihmisiä jotenkin koskettaa.

AP

40/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on tyypillistä käytöstä se, että hankitaan uusi muija mahdollisimman pian eron jälkeen.