Kumppani löysi uuden 2 viikkoa erosta. Oon vähän katkera.
Ennen eroa puheet siitä miten mun kanssa oli hyvä olla ja sut hyppäs noin nopeesti uuteen. Kuin märkä rätti naamalle. Ja tästä on jo aikaa vähän. Nykyään seurustelevat.
Kyl siinä tuntuu kuin omaa entistä parisuhdetta tavallaan vähäteltäisiin.
Kommentit (41)
Se oli varmaan jo valmiiksi katsottuna.
Kumppanisi erosi ja saa tehdä juuri mitä haluaa.
Turha olla katkera. Yritä nähdä asia niin, että miksi tuhlaat enää ajatuksia sellaiseen mieheen, joka lähinnä puhui korulauseita sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Luin joku aika sitten jostain kyselytutkimuksesta, että niistä miehistä jotka tekivät aloitteen eroon tai jättivät puolisonsa avoliitossa, noin 90 prosentilla oli uusi puoliso jo valmiina odottamassa eli suhde oli olemassa jo ennen eroa entisestä liitosta.
Minä olen ollut kolme kertaa pitkässä suhteessa (kaikilla kolmella kerralla minä tein aloitteen). Kolme kertaa olen tullut jätetyksi ja joka kerralla miehellä on ollut uusi kierroksessa viimeistään kuukausi eron jälkeen. Mitäpä veikkaatte, teenkö enää aloitetta yhdenkään miehen suhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin joku aika sitten jostain kyselytutkimuksesta, että niistä miehistä jotka tekivät aloitteen eroon tai jättivät puolisonsa avoliitossa, noin 90 prosentilla oli uusi puoliso jo valmiina odottamassa eli suhde oli olemassa jo ennen eroa entisestä liitosta.
Minunkin mieheni kuuluneen tähän joukkoon. Vielä ei ole myöntänyt, mutta eiköjän totuus tule ilmi tässä piakkoin...
Se on sitä kun mikä vaan kelpaa tai sitten se oli olemassa jo ennen eroa.
Hänellä oli se uusi jo odottamassa. Varmaan uusi vielä luuli, että oli jo eronnut aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelaavat varman päälle. Eivät luovu seksi- ja ateriapalveluista eikä vaatehuollosta ennenkuin ovat varmistaneet niiden jatkuvuuden jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun ex on mies niin ihan normia. Mies kun ei osaa olla yksin eli on heikko.
Näin on. Näitähän ei naisille satu oikeastaan koskaan. Naapurini on täysi poikkeus, nainen eronnut 2 kertaa 5v sisällä ja viimeisin mies odotti jopa kolme viikkoa ennen muuttoa naisen luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelaavat varman päälle. Eivät luovu seksi- ja ateriapalveluista eikä vaatehuollosta ennenkuin ovat varmistaneet niiden jatkuvuuden jossain muualla.
Aika kädetön mies jos ei saa itseään ruokittua. Ei osaa varmaan pestä edes omia kalsareitaan.
t. 10 vuotta sinkkuna elänyt mies
Mun ex vaimolla oli salasuhde, petti kuukausien ajan ennen eroa. Sitten otti tän uuden miehen elämäänsä ja lasten ja lämään näkyvästi pari kk eron jälkeen
Minulle tunnusti pettämisensä, jäi kiinni.
Omalle sivulle en kertoi tavanneensa ihanan uuden miehen eron jälkeen. Vitutti kyllä.
Lapsille ja ex anopille olen kertonut totuuden äitinsä teoista.
Itse rakastuin toiseen ja löysin uuden suhteen jo surkean avioliittoni aikana.
Ilmoitin erohaluni, ja ex totesi ettei aio jäädä yksin. Hänellä oli uusi nainen kahdessa viikossa. Näin jälkeen päin huvittaa tuo exän epätoivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kädetön mies jos ei saa itseään ruokittua. Ei osaa varmaan pestä edes omia kalsareitaan.
Naisen seurassa mies menettää kaikki kykynsä ylläpitää omaa elämäänsä ja taatuu kolmevuotiaan tasolle. Tämä on nähty tarpeeksi monta kertaa.
Yleensä eroon on joku syy. Teidän erossa kumppanisi oli varmaan rakastunut toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tehdä itse asiat jos voi teettää ne muilla? Seksi tästä poikkeus mut sehän on bonus sen päälle että vaimo ruokkii, pyykkiä ja huoltaa. Jää enemmän omaa aikaa omiin harrastuksiin.
Hyvä. Pääset nopeammin yli.