Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henkisiä paikalla? Näin unta, että ufot tulivat.

Vierailija
16.01.2024 |

Se oli tosi aidon tuntuinen uni. Ensimmäinen alus tuli tosta vaan keskellä kesäpäivää. En ole koskaan nähnyt mitään, mikä liikkuisi niinkuin se. Se oli ihan käsittämätöntä ja tajusi vaan, että ei ole ihmisen tekemä ja se liikkui jossain ulottuvuudessa, mitä meidän aivot eivät voi käsittää. Pelotti ihan hirveästi ja yritin pakoon, mutta valonväläys ja ne alieenit seisoivat mun takana ja tuntui, että ne tarkkailivat mua ikuisuuden. Mua pelotti niin hirveästi, olin silmät kiinni ja toivoin vain että, ne jättäisivät mut rauhaan. Sitten ne meni pois. Uni jatkui, niitä aluksia tuli ihan ihmeen muotoisina lisää. Sitten yötaivaalle tuli kaksi alusta ja heräsin siinä vaiheessa, kun juoksin vilttiin kääriytyneenä koirani kanssa metsään piiloon. 

Olo on ollut koko päivän tosi omituinen, raskas ja väsynyt. Korvat soivat, mitä ne eivät yleensä tee. Melkein traumaattinen kokemus, se pelon tunne oli niin aito ja hurja  :(   Tämän unen jälkeen olen kyllä varma, että ihmiskunta ei ole valmis kohtaamaan et:tä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso tv kutoskanava lauantaisin Ufojen arvoitus-ohjelma

Vierailija
2/51 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sinut on joskus kaapattu ja nyt käyt niitä kokemuksia läpi unessa. Ehkä tulit viime yönäkin kaapatuksi. Yllättävät fyysiset oireet voivat olla merkki siitä. Korvien soiminen on siinä yleistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alienit ovat kaikki pahoja. Me olemme vain leikkikaluja niille. 

Vierailija
4/51 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin unta, että ajelin jonkinlaisella rakennustelinehissillä ylös korkean kerrostalon seinää. Ylös päästyä se hajosi ja lähti kaatumaan, mutta jotenkin rakenteissa roikkumalla onnistuin päätymään täysin ehjänä maahan. Sen jälkeen menin jonkun tyypin kanssa baariin, ja tämä tyyppi ryhtyi riehumaan siellä aseen kanssa.

Unet on aivojen leikkiä, ei mitään muuta.

Vierailija
5/51 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista korvantaukset. Onko suhun asennettu jotain. 

Vierailija
6/51 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin kerran, ufo laskeutui pihalleni ja jostain syystä menin ihan pelkäämättä ulos katsomaan, että jaahas mitä täällä nyt taas tapahtuu. Yleensä unissa pelkään kaikkea, näen usein unissa että kaikki tuijottavat minua ja kaikilla on samanlainen naama ja silmät isollaan. Usein myös joku alkaa jahdata minua enkä pääse karkuun. Tai sitten näen jotain valtavan isoja rakennelmia tai esineitä, niin isoja että ne ovat pelottavia esim vuoristorata joka ulottuu pitkin taivaita kilometrien korkeuksiin ja pelkään sitä aivan kamalasti, vaikka vain katson sitä. Tällä kertaa en pelännyt, menin vain ufoaluksen luo, ei näkynyt missään alieneja, jotenkin yhtkkiä olin sen aluksen sisällä ja se oli sisältä aivan valtavan kokoinen, kuin joku käsittämättömän iso halli tai areena, vaikka ulkoa oli vain auton kokoinen. Sitten se lähti taivaalle minä siellä kyydissä ja näin jostain ikkunasta kuinka lensimme avaruuteen ja näin jättimäisen jupiterin tms planeetan, joka taas oli niin iso että pelkäsin sitä kuollakseni. Joskus näissä unissa on myös läheisiäni, jotka aina kuolevat mitä ihmeellisimmillä tavoilla. Joo, miksiköhän juon joka ilta itseni känniin? Silloin ei näe unia.

Vierailija
7/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantaina  tai sunnuntaina, kutoskanavalla "Ufojen arvoitus" ohjelma. Jos löydät yhtäläisyyttä, haastateltavien kokemuksiin ? Kun niin moni, kokee ympäri maailmaa samantapaisia asioita.

Vierailija
8/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauantaina  tai sunnuntaina, kutoskanavalla "Ufojen arvoitus" ohjelma. Jos löydät yhtäläisyyttä, haastateltavien kokemuksiin ? Kun niin moni, kokee ympäri maailmaa samantapaisia asioita.

Kannattaa katsoa, ja sen jälkeen arvostella.

Vierailija
9/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä omatunto on parasta ufoja vastaan

Vierailija
10/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla huuda Jeesusta apuun. Avaruusolentoja ei ole olemassa. Langenneet enkelit tekeytyvät avaruusolennoiksi.

Vierailija
11/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tarjonnu ees kaakaota? tyhmä uhvo

Vierailija
12/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin unta, että olin todellinen tietokonetaituri. Todellisuudessa en ymmärrä niistä juuri mitään.  Osaan käyttää niitä juuri sen, mikä pakko on. 

Vierailija
13/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten uhvot liittyvät henkisyyteen? 

Vierailija
14/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu kertoo, että avaruudessa hyörivät olennot ovat itse asiassa pahuuden henkiolentoja:

"pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita --- pahuuden henkiolentoja taivaan avaruuksissa." Ef. 6:12

Vierailija
15/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisipa uhvoukkelin persettä

Vierailija
16/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet on ainoa asia miksi jaksan elää.

Vierailija
17/51 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuutoskanavalla siis tännään 2.3.2024 ja uusintanakin tulee(en muista mikä pv)

Vierailija
18/51 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä kertokaa, kiitos   0:

Vierailija
19/51 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaako perää?

Ufoukkelit tekevät usein tutkimuksia anaalisondilla ja se on aika paksu.

Vierailija
20/51 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ajatellut, kun tv 6 ufojen arvoitus lauantaisin tulee, kertovat alienin sieppauksista jotka vievät munasoluja ja spermaa ihmisiltä, että MIKSI ? Tekeekö ne orjia niistä alkioista, ja puhuvat muka että tulevat apuun, esim ottavat pois aseet(ydin ym)  eikä sitä tapahdu. Luulen että valehtelevat, tehdäkseen oman etunsa asioita. Ajattelen kun ottavat noita asioita ihmisiltä, en usko että jonkin "hyvän" asian tähden.