Mikä on Suomen rumin kaupunki? Ja nyt ei saa mainita Kouvolaa vain sen vuoksi, että se on tapana sanoa. Saa sanoa, jos on oikeasi sitä mieltä.
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyrmäki ei ole kaupunki, mutta Vantaan neuvostoliittolaisimman näköinen kaupunginosa.
Ei ole koska Koivuhakakin on olemassa
Ja Länsimäki, yök.
Kyllä se Kouvola on, sori, ap. Kouvola on
v t u n ruma kaupunki.
Forssa. Ja Forssalaiset on tympeitä, ja sisäänpäinlämpeäviä.
Raisio kisailee kieltämättä ykköspaikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on melko rumia. Kivoja on rannikon kaksikieliset kaupungit.
Ja mitä tekemistä kaksikielisyydellä on kaupungin rumuuden/kauneuden kanssa?
Luultavasti se, että vähiten suomenkielisten määrä on lisääntynyt niissä kaupungeissa, joihin sisämaasta on muutettu vähiten. Ne kaupungit ovat myös kasvaneet vähiten, joten niissä purettiin vähiten vanhoja taloja uusien tieltä 1950-luvulta 1970-luvulle.
Varkaus, keskusta-alue. Jokainen sen nähnyt ei tarvii tämän enempää perusteluja. Mutta ympärys alueet on luonnon kauniita alueita.
Helsinki.
Tappoja,murhia,pahoinpitelyjä,ryöstöjä,väkisinmakuita,asunnottomia,narkomaaneja ym kaikkea paskaa koko kylä täynnä. Puhumattakaan joka paikassa lyllertävistä yyhho äideistä läskeineen ja kakaroineen.
Vierailija kirjoitti:
Mikkeli on aika ankea. Samoin Hyvinkää.
Molemmat kivoja!
Kouvolassa on Suomen paras lakritsi! <3 mitä väliä muulla?
Vierailija kirjoitti:
Kouvolassa on Suomen paras lakritsi! <3 mitä väliä muulla?
En ole ikinä käynyt siellä tosin. Mutta Kouvolan lakua ostan.
T. Mansesta
Eikös Siilinjärvi äänestetty joskus rumimmaksi paikaksi? Ei ole kaupunki, vaan kunta, mutta ansaitsee erityismaininnan.
Seinäjoki. Keskusta täynnä niitä hirveitä 80-luvun elementtitaloja. Yksinkertaisesti hiton ankea ja ruma.
Se mitä itse kukin pitää rumana riippuu ihan ihmisen omista mieltymyksistä. Esim minä olen siitä omituinen että mielestäni puutalot ovat paljon rumempia mitä 70-luvun betonitalot. Tästä syystä minusta rumia kaupunkeja ovat puutalovoittoiset Porvoo, Kristiinankaupunki, Hamina, Vanha-Rauma yms paikat joita taas suurin osa ihmisistä pitää kauniina.