Miten juhlitte uuttavuotta?
Miten juhlitte uuttavuotta? Raketit? Mitä syötte? Kuohuviiniä? Juhlitteko aattona vai päivänä vai molempina?
Kommentit (36)
Minusta uutta vuotta voi kyllä juhlia, mutta en ymmärrä tätä rakettien ostamista. Ne raketit pelottavat luonnossa olevia eläimiä ja lemmikkejä ja myös muita eläimiä. Ne saastuttavat luontoa ja uuden vuoden jälkeen kadut, puistot ja metsät täynnä ääliö porukan välinpitämättömyyttä. Ja hauskaa?
Kotona miehen ja kissojen kanssa. Nakkeja,lihapullia,pottusalaattia,valkosipulipatonkia+valkkaria ja siideriä. Raketteja ei missään tapauksessa kissojen takia.
Olen uudenvuoden aattona ja uudenvuoden päivänä töissä. Pitää siis yrittää nukkua yöllä vaikka en tiedä onnistuuko paukuttelun takia.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään jo valmiiksi miehen viinapoltteen heräämistä. Voi olla että tunnelma muuttuu huonoksi jo torstaina, ehkä jo aiemmin.
En itsekään sylje lasiin, mutta miehen persoonan muuttuminen ennen ryyppypäivän koittoa on tukalaa ja ahdistavaa. Lempeästi miehestä tulee kireä ja riitaa haastava. Pahenee usein suuren päivän koittaessa ja yrittää kiukuttelullaan häätää minut pois, että saisi kiskoa vapaasti kahta kauheammin.
Mutta mitenkä juhlin uutta vuotta? Juon pari lasillista proseccoa, syön jotain hyvää ja heitän hyvästit vanhalle vuodelle toivoen seuraavasta edeltäjäänsä parempaa.
Eroa alkoholistista niin voit saadakin paremman uuden vuoden.
Mies on töissä yövuorossa. Minä lähden koiran kanssa yökävelylle katsomaan, kun naapurit ampuu satasia taivaalle.
Koira ei ole niistä moksiskaan.
Itselle ei tulisi mieleenkään syytää rahaa moiseen.
Sitten keitän ehkä vielä yökahvit ja katselen telkkaa ja menen nukkumaan.
Samallalailla kuin joulua: en mitenkään.
Syömme ison illallisen. Lihamureketta, suolakurkkua, juustoja, kaviaaria, kakkua ym.
Tämän jälkeen lähdemme kävelylle, jos vaikka sattuisi näkemään muutaman raketin, mitä kyllä epäilen, asumme nimittäin melko korvessa.
Viime vuonna nukahdin ennen vuoden vaihtumista. Luulen että tänä vuonna sama homma.
Örvelökännit. Viinaan en oo pitkään aikaan koskenut, mutta nyt meinasin tintata kunnolla.
Herkkuja ja rakettien kattelua kotona/mökillä. Raketteja ei olla ostettu vuosiin enää. Aattona juhlitaan.
Mistäs sen nyt vielä tietää. On vasta maanantai. Turhaa miettiä niin pitkälle
Olen yksin kotona, niin kuin kolme viimeistä vuotta. Aika masentavaa, mutta minkäs teet.
Havahduin juuri siihen, että pitäisikö uutta vuotta juhlia. Luultavasti olemme kotona kahdestaan introverttimieheni kanssa ja "lapset" omissa menoissaan aamuun asti (18 ja 20 v.). Ehkä käydään kävelyllä ennen pahimpaa pauketta.. meillä ei ole lemmikkejä.
Vauvan kanssa kotona. Herkkuruokaa ja alkoholitonta kuoharia. Hyvää uutta vuotta kaikille!
Ammutaan joitain raketteja ja jos kaupunki järjestää ilotulituksen niin käydään katsomassa se. Syödään jotain hyvää ja saunotaan. Ensi viikoksi tarkoitus lähteä johonkin reissuun niin nyt ollaan lähinnä kotona.
Olen samaa mieltä että raketit ovat täysin turhia.