Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ota itseäsi 5-6 vuotta nuorempi mies!

Vierailija
27.12.2022 |

Miehet kuolevat naisia nuorempina. Jos haluat pitkän yhteisen elämän puolisosi kanssa, valitse viisaasti. Naisen ei ole mitään järkeä ottaa vaivoikseen miestä, jonka omaishoitajana joutuu vanhuksena olemaan. Nykyisessä hoivatilanteessa ei näy helpotusta, joten todennäköisesti kiukuttelevaa ja raihnaista miestä ei saa hoitopaikkaan, vaikka omat voimat olisi ihan lopussa. Ennakoikaa, siskot!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota miestä ollenkaan

Vierailija
2/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä otetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niitä otetaan?

Rentmen.eu

Vierailija
4/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli just ton verran nuoremmat kimpussa, nyt alkaa olla 10 v nuoremmat. Luontoko tämän yrittää hoitaa tuon suuntaisesti.

Vierailija
5/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelen 2-3vuotta itseäni nuorempia. Hassu juttu, sen ikäiset miehet on musta kaikkein kiinnostuneimpia. Ei nuoremmat, ei vanhemmat. 

N31

Vierailija
6/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusia, ei kiitos

Vierailija
7/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma toimii vaihdevuosiin asti. Jos sen jälkeen naiselta seksihalut katoaa, niin ei se nuorempi mies kauan sellaista katsele. Valitettavan harva nainen on kiihkeä enää vaihdevuosien jälkeen. Ja turha tulla kertomaan, että halut vain lisääntyi. Tiedän sen, että joillakin näin käy, mutta paljon yleisempää on tuo halujen häviäminen.

Vierailija
8/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homma toimii vaihdevuosiin asti. Jos sen jälkeen naiselta seksihalut katoaa, niin ei se nuorempi mies kauan sellaista katsele. Valitettavan harva nainen on kiihkeä enää vaihdevuosien jälkeen. Ja turha tulla kertomaan, että halut vain lisääntyi. Tiedän sen, että joillakin näin käy, mutta paljon yleisempää on tuo halujen häviäminen.

Mutta myös monella miehellä häviää halut vanhemmiten. Usein jo ennen kuin naiselta.

Vierailija
9/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo 27v yhdessä 5v nuoremman kanssa.

En ole ikinä edes tapaillut vanhempaa teini-iän jälkeen

Vierailija
10/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menes mummo bingoon.

Vierailija
11/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua itseäni nuorempaa.

Mieheni on minua kolme vuotta vanhempi ja yhdessä on ollut hyvä jo yli 40 vuotta.

Vierailija
12/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta myös monella miehellä häviää halut vanhemmiten. Usein jo ennen kuin naiselta.

No ei nyt jatkuvasti ole mielessä mutta 2-3 kertaa viikossa voisi kyllä touhuta. Vaimo suostuu vastahakoisesti kerran tai kaksi vuodessa.

Uusi on aktiivisesti hakusessa.

Vierailija
13/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 60+v mutta minulla rittäisi haluja, kykyjä ja aktiivisuutta, miehellä ongelmia ja haluttomuutta (lääkeet ja fyysinen ongelma). Ja ei, en ole lihonut, en rupsahtamut rumasti enkä edes paha luonteeltani.

Luulen että tuo vaihdevuosien vaikutus on enemmän korvien välissä kuin todellista

12

Vierailija
14/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 60+v mutta minulla rittäisi haluja, kykyjä ja aktiivisuutta, miehellä ongelmia ja haluttomuutta (lääkeet ja fyysinen ongelma). Ja ei, en ole lihonut, en rupsahtamut rumasti enkä edes paha luonteeltani.

Luulen että tuo vaihdevuosien vaikutus on enemmän korvien välissä kuin todellista

12

Koska minä, ei kukaan mukaan

Vierailija
15/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän "nuorempien miesten ottajien" suhteet vanhuuteen asti kestä, eli turha pelko ja turhaa ennakointia.

Vierailija
16/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tyhmä aloitus.

Itse olin 17 tavatessa mieheni, nyt on ikää 55 ja edelleen olemme onnellisesti yhdessä.

Jos olisin tuolloin halunnut 5 vuotta itseäni nuoremman kumppanin, olisi minun pitänyt alkaa heilastelemaan 12 vuotiasta poikaa.

Ajatuksenakin jo sairas.

Ei aloittajalla käynyt mielessä, että osa ihmisistä tapaa nuorena sen elämänkumppaninsa ja saattaa olla yhden saman kanssa ihan kuolemaan asti?

Juuri meidän kahden ihanat lapset olisi jääneet näin ollen syntymättä, samoin juuri nämä lapsenlapset, koko yhteinen hyvä eletty elämä olisi jäänyt kokematta, ei kiitos.

Vierailija
17/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään pikkupoikaa miehekseni. Miehet kehittyy henkisesti useita vuosia naisia myöhemmin, parasta pariutua itseään vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
18/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mitään pikkupoikaa miehekseni. Miehet kehittyy henkisesti useita vuosia naisia myöhemmin, parasta pariutua itseään vanhemman miehen kanssa.

t. vanha mies :D

Vierailija
19/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 9v nuorempi mies.

N42.

Vierailija
20/36 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä  vanhempi sen parempi, eli vielä oieka mies.

Nykyajan "miehet" ovat androgyynisiä naismaisia ja äärettömän lapsellisia.

Tämä on niin totta.

Hyvien miesten valmistus loppui aikoja sitten.

Nykymiehet on pulleita ja hartiattomia pullamössömiehiä.

Istuvat koneella ja pelaavat, tai sitten meikkaavat itseään.

Jos tämän päivän miesten pitäisi puolustaa tätä maata, niin huonosti kävisi.