järkyttää noi Gigantin ja Dna sun muut myyjät, jotka on pakotettuja aina kysymään sitä puhelinfirman vaihtoa asiakkailta
Ihan järkyttävä yritys aina päällä, ja ihan sama mitä menet ostamaan niin aaaaaaiiinnaaaa se pakkotuputus :( Vie halut edes enää edes ostaa mitään kyseisistä liikkeistä, kun ei aina jaksaisi sitä keskustelua, että joo emmä tällä kertaa kiitos, vasta vaihdoin liittymää, joo ei kiitos, ei ei
Kommentit (42)
Miksei voisi olla kannassa esim. potilaan oma kirjaus sitten käynnistä? Ai mitä lääkäri sillä tekee? No ei ehkä mitään, mutta kyllä nyt tasapuolisuuden nimissä voisi olla tuollainenkin. Voihan olla, että sen haluaisi kuitenkin vilkaista, vaikka joku kolmas osapuoli. Varsinkin jos epäselvyyksiä, voisi asiakas esittää oman version tuossa. Lukekoon ketä haluaa tai lähinnä varmaan muut ammattilaiset ja käsiteltäköön miten haluaa.
Ei kai niin väliä loppujen lopuksi mitä siellä lääkärinkään versioissa on, ellei sitten virheitä lääkityksessä, mutta senkin huomaa lääkkeitä noudettaessa, joten haittaneeko tuo jos vähän vierestä tai värittynein näkemyksin kirjoittavat välillä.
Kuulin että kirjauksia voi pyytää muutettavan jälkikäteen jos virheitä. Saattaa olla hankalaa ja mahdotontakin ja harva alkaa näkemään vaivaa
Hieman inhotravaa esim tilanteisssa, jossa sitten väärät kirjaukset uskoo joku muu osapuoli, vaikka henkilö itse ja kirjaaja ovat tietoisia virheistä tai ehkä jopa valheista.
Minä esim. en ole pyytänyt kirjaamaan pieniä virheitä, koska mitä sitten jos kyseinen lääkäri väärin jotain pientä kirjasi. Eri asia tietenkin jotkut väärät kirjaukset, joista saattaisi olla paljonkin harmia, eli ihan puuta heinää diagnooseista, käynneistä ja lääkityksistä. Kai nyt jokainen pyytäisi tuollaiset korjaamaan. Aika kamalaa jos tuollaisia olisi ilman että henkilö tietää niistä itse. Tällöin tietenkin vähän vaikea lähteä pyytämään oikaisua.
Ainoastaan kerran jouduin pyytämään kirjaamaan sepostuksen, että en ollut mukamas ilmoittanut ja perunut lapsen aikaa vaikka olin.
En sitäkään lähtenyt vahtaamaan oliko korjattu. Eihän siinä muuta, mutta jos joskus joku kolmas osapuoli käy läpi noita, niin voi saada vähän väärän kuvan äidistä.