Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

järkyttää noi Gigantin ja Dna sun muut myyjät, jotka on pakotettuja aina kysymään sitä puhelinfirman vaihtoa asiakkailta

Vierailija
27.12.2022 |

Ihan järkyttävä yritys aina päällä, ja ihan sama mitä menet ostamaan niin aaaaaaiiinnaaaa se pakkotuputus :( Vie halut edes enää edes ostaa mitään kyseisistä liikkeistä, kun ei aina jaksaisi sitä keskustelua, että joo emmä tällä kertaa kiitos, vasta vaihdoin liittymää, joo ei kiitos, ei ei

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantissa myyjillä on jatkuva kilpailu, kuka myy eniten tavaraa ja saa palkkiot. Asiakaspalvelua rahan kiilto silmissä.

Vierailija
22/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan et asia on kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pakkomyynti loppuu erittäin nopeasti, muutama valittu lause auttaa.

Tollo.

Ne myyjäthän tekee vain työtään.

Jos vaikka sattuu olemaan myyntipäällikkö tai kaupan omistaja seuraamassa asiakaspalvelua, ja hän huomaa, ettei myyjä esittänyttä tuota puheliliittymää.

Niin taatusti myyjä saa sapiskaa.

Kaupan omistaja maksaa myyjien palkat, ja on se, joka määrää mitä myyjät myyvät ja markkinoivat asiakkaalleen.

Kaupan omistaja saa korvauksen siitä, kun se edistää jonkun operaattorin liittymien myyntiä.

Vierailija
24/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti laitan aina asiakaspalautteen, jos jotakin yritetään pakko myydä tai tehdä tarjousta, jota en ole kysynyt. Palaute sisältää vaihtoehdot: Joko minulle kirjallisesti luvataan, että asioidessani liikkeessänne kukaan myyjä ei yritä väkisin myydä minulle mitään, eikä tee hyviä tarjouksia mistään tuotteista tai en asioi enää liikkeessänne. En asioi liikkeessänne, ennen kuin saan kirjallisen vastauksen tähän viestiin. Yllättävän moni liike on kieltäytynyt haluamasta minua asiakkaakseen. On toki eräs myymäläpäällikkö laittanut työpuhelinnumeronsa, että soita suoraan hänelle ja kerro, mitä tarvitset, niin hän järjestää ja ohjeistaa kassan olemaan hiljaa 🙂

Vierailija
25/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gigantissa myyjillä on jatkuva kilpailu, kuka myy eniten tavaraa ja saa palkkiot. Asiakaspalvelua rahan kiilto silmissä.

Ne eivät saa liittymien myynnistä euron puolistakaan.

Se on kaupan ja operaattoreiden välistä yheistyötä.

Eikä meille ole koskaan myyty mitään Gigantissa tungettelulla, väkisin eikä liikaa tyrkyttämällä.

Tuotteista on esitelty niin edullisimmat kuin kalliimatkin vaihtiehdot, täysin neutraalisti.

Ja mikä parasta, asiantuntemuksella.

Jostakin liikkeestähän ne jääkaapit, pyykkikineet, astianpesukoneet, pölynimurit, pitää aina ostaa.

Suurimmissa liikkeissä kute Power ja Gigantti on noista usein tarjouksia ja edullisemmat hinnat, kuin jossain pienessä kivijalkaliikkeessä.

Vierailija
26/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo.

Jos vaikka sattuu olemaan myyntipäällikkö tai kaupan omistaja seuraamassa asiakaspalvelua, ja hän huomaa, ettei myyjä esittänyttä tuota puheliliittymää.

Kaupan omistaja maksaa myyjien palkat, ja on se, joka määrää mitä myyjät myyvät ja markkinoivat asiakkaalleen.

Kaupan omistaja saa korvauksen siitä, kun se edistää jonkun operaattorin liittymien myyntiä.

Tekosyynä "tekee vain työtään" on todella huono. Jos menen tarpeesta katsomaan uutta jääkaappia, sille myyjälle ei pätkänvertaa ole mitään syytä udella mun henk koht muita asioita. Keskustelu pysyköön jääkaapissa tai jää kaupat tekemättä.

-Päivää, varaisin aikaa hammastarkastukseen-

Ahaa mikäs liittymä sul niinku, asutko vuokralla vai omistusasunnossa.

-Ei, minä sitä hammastarkastusta-

No nyt olisi hyvä tarjous talvirenkaista, eiköhän laiteta pakettiin heti.

-Pidä tunkkis-

Vierailija
27/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustelma kirjoitti:

Vois sanoa että vasta tein uuden sopimuksen. Ei tarvii kerro mikä.

Ei tarvitse sanoa kuin "Kiitos ei", se ihan riittää.. T: Operaattorin työntekijä

Ei muuten riitä. Kieltävä vastaus ohitetaan täysin ja aletaan puhumaan päälle miten löytyisi sellaista ja tällaista liittymää ja totta kai liittymän lisäksi tarvitset vakuutukset ja suojaukset asioihin A, B ja C eikä tässä vielä kaikkia, pikkuvarpaaseen saamani tiedon mukaan nyt olisi niin hemm3tin kova tarjous turhasta tuoteturvasta eikä ole kallis, maksaa vain puolet maksasta, toisen munuaisen ja puolet asuntosi arvosta, vastineeksi emme korvaa mitään ilman kuluttajasuojan uhkausta jos laite hajoaa omatoimisesti. Pannaanko elämä risaseksi tässä ja nyt?

Vierailija
28/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noutopisteessä ei kysytä kuin tuoteturvahalukkuutta. Siksi yleensä tilaankin tuotteet suoraan sinne. 

Vierailija
29/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro joku hyvä lause meille muillekin!

Kaksi sanaa riittää: suksi vi**uun.

Vierailija
30/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo.

Minua ei pienimmässäkään määrin kiinnosta kaupan omistajapazka tai se kusinen myyntipäällikkö. Minun ei todellakaan asiakkaana tarvitse alkaa kuuntelemaan mitään lisätuotemyyntipuheita enkä sitä myöskään tee vaan katkaisen ne heti alkuunsa lyhyeen. 

Vierailija
31/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen kerta on selvitty ihan vaan sanomalla että ei kiitos vaihdeta. 

En sitten tiedä, eikö jotkut ihmiset osaa ilmaista itseään selvästi, kun tuntuu, että joillekuille aina meinataan väkisin myydä jotain. Omat vanhemmat esimerkkinä (tämä ollut aina näin eivätkä vieläkään ole mitään tutisevia harmaahapsia, että siitä johtuisi). Olen joskus kuunnellut ja selvän "ei kiitos, en ota"- tyyppisen vastauksen sijaan sieltä tulee jotain ihmeellistä ympäripyöreää, niin en kyllä ihmettele, että jos siitä ei myyjäkään oikein ymmärrä, että ovatko kiinnostuneita vai eivät.

Vierailija
32/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät saa liittymien myynnistä euron puolistakaan.

Se on kaupan ja operaattoreiden välistä yheistyötä.

Eikä meille ole koskaan myyty mitään Gigantissa tungettelulla, väkisin eikä liikaa tyrkyttämällä.

Tuotteista on esitelty niin edullisimmat kuin kalliimatkin vaihtiehdot, täysin neutraalisti.

Ja mikä parasta, asiantuntemuksella.

Jostakin liikkeestähän ne jääkaapit, pyykkikineet, astianpesukoneet, pölynimurit, pitää aina ostaa.

Suurimmissa liikkeissä kute Power ja Gigantti on noista usein tarjouksia ja edullisemmat hinnat, kuin jossain pienessä kivijalkaliikkeessä.

Aika erilaisessa Gigantissa olet käynyt kuin minä. Joka kerta kun Gigantista erehtyy ostamaan mitään, myydään lisävakuutuksia tai jotain muuta extraroskaa. Siellä myyjät kovin usein tunkee iholle myymään jotain noin kolmessa sekunnissa, jos pysähtdyt hetkeksikään jotain katsomaan. Ja ah, se asiantuntemus - kävin kerran katsomassa siellä ilmalämpöpumppuja ja kun myyjä tuli siihen innolla myymään minulle niitä, hänen puheistaan tajusi kolmen sekunnin jälkeen, että se ei tiennyt niistä laitteista yhtään mitään. 

Vierailija
33/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustelma kirjoitti:

Ei tarvitse sanoa kuin "Kiitos ei", se ihan riittää.. T: Operaattorin työntekijä

Miksi kiittäisin väkisin tyrkyttäjää?

Koska omasta vapaasta tahdostasi menet kauppaan, jossa pakkomyyntiä tapahtuu. Menet sinne tod. näk. koska tuotteiden hinnat ovat halvempia kuin muualla.

Ei ole pakko mennä.

Jos menet, niin "maksat" siitä käynnistä kuuntelemalla tyrkyttäjää. 

Vierailija
34/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kohta taas alkaa soitto rumpa VEIKKAUS KORTTIEN TIEDOT LEVIÄVÄT. VEIKKAUS ON MAINONNAN OSTANUT ULKOPUOLISILTA JA ANTANUT HEILLE TIEDOT. VASTA KOLMANNELLA KERRALLA VEIKKAUKSEN ÄMMÄ USKOI JA POISTI NUMERON VÄITTI ETTÄ ON MUKA PAKOLLINEN. POSTI OSOITE RIITTÄÄ

Vierailija
35/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro joku hyvä lause meille muillekin!

Kaksi sanaa riittää: suksi vi**uun.

Sulle riittää yksi: Moukka

Vierailija
36/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli sanoa mä en voi, joka ihan totta. Välttelen katsekontaktia niin ei kysele. Vois kyllä jättää kysymättä. Ihan sama mitä menet ostamaan, niin "onko liittymäasiat kunnossa".

Vierailija
37/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI VEIKKAUKSELLE TIETOJA kirjoitti:

kyllä kohta taas alkaa soitto rumpa VEIKKAUS KORTTIEN TIEDOT LEVIÄVÄT. VEIKKAUS ON MAINONNAN OSTANUT ULKOPUOLISILTA JA ANTANUT HEILLE TIEDOT. VASTA KOLMANNELLA KERRALLA VEIKKAUKSEN ÄMMÄ USKOI JA POISTI NUMERON VÄITTI ETTÄ ON MUKA PAKOLLINEN. POSTI OSOITE RIITTÄÄ

Prepaidi on kova juttu. Maksaa sen parikymppiä ja se vanhaan puhelimeen joka virrattomana laatikossa. Siinähän soittelee.

Vierailija
38/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olla töykeä yhdellekään aspalle.

Et sinä itse ole sen parempi ja arvokkaampi ihmisenä.

Itse olen normikohtelias, ei ole minulta pois.

Väärin. Ihminen joka ei työkseen kiusaa, häiritse ja ahdistele muita ON parempi kuin ihminen joka noita työkseen tekee

Vierailija
39/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustelma kirjoitti:

Miksi kiittäisin väkisin tyrkyttäjää?

Koska omasta vapaasta tahdostasi menet kauppaan, jossa pakkomyyntiä tapahtuu. Menet sinne tod. näk. koska tuotteiden hinnat ovat halvempia kuin muualla.

Ei ole pakko mennä.

Jos menet, niin "maksat" siitä käynnistä kuuntelemalla tyrkyttäjää. 

Tsop tsop. Kyllä tuohonkin oppii. Esim. joillain voi olla luulo, että julkisessa terv. huollossa pitää olla vain alistuva asiakas, jolla ei mitään sananvaltaa ja kuuntelee, mitä lääkäri jumala sanoo.

Ei ihan niin. Kyllä mä ainakin sanon juuri mitä haluan ja mikä tuntuu järkevältä tilanteeseen, vaikka täytyy sanoa, että valta-asetelma noin muuten ei ole tasaväkinen esim. lääkäri-potilas.

Mutta kun ei kyseessä ei mt-asiat, eikä mt-lääkäri, en häpeä, vaikka lähteä huoneesta hippulat vinkuen, kun alkaa tulla asiatonta lässytystä. Ihan sama, mitä sinne kantaan kirjoittelee. Jos kirjoittaa niin kuin meni, ei huolen häivää, koska faktaa oli että ei ollut mitään sellaista kysessä, mikä olisi ollut tärkeää kuunnella ja suoraan sanottuna,kun pääasia oli jo hoidettu eli lähete labraan, niin ei siinä sen enempää. Tulosten jälkeen sitten asiat uudelleen käsittelyyn.

Lääkäri voi toteuttaa turhia löpinöitään muiden kanssa.Tietenkin valehteluista, siis lääkäreiden tekemät, voi tulla vaikeuksia potilaalle. Mutta sehän olisi rikos. Ei kai sellaisiin kukaan lääkäri ryhdy.

Täytyy sanoa että joillekin lääkäreille sopisi paremmin psykiatrin virka, kun jonkun muun alan, kun niin hirveän innokkaastii haluavat joskus löpistä asian vierestä ja turhia. Tirsk älkää uskoko kiireisiin julkisissa terv. palveluissa.

Vierailija
40/42 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olla töykeä yhdellekään aspalle.

Et sinä itse ole sen parempi ja arvokkaampi ihmisenä.

Itse olen normikohtelias, ei ole minulta pois.

Tämä. Itse hymyilen ja sanon kiitos ei ja toivotan hyvää päivän jatkoa. Jos on sinnikkäämpi tapaus niin kerron et on työliittymä – mikä on totta – ja lasten liittymät on hoitanut mies joten en tiedä enempää niistä.