Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan kertoneet kenellekään muulle palstailevanne? Jos kyllä, kenelle?

Vierailija
26.12.2022 |

Omalla kohdallani vain vanhempani ja pari läheistä kaveria tietävät kun siteeraan legendaarisia ketjuja täältä :D

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tunnustaa että muille Perussuomalaisille ystävilleni lähetän välittömästi linkin jotta tietävät peukuttaa aloituksiani. ;)

Vierailija
22/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maininnut joskus miehelle ja siskolle, ehkä yleensä kuitenkin kaunistellen, että hakukoneen kautta olen päätynyt sattumalta lukemaan jotain :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika avoimesti kerron ihmisille, joille muutenkin puhun elämästäni. Usein juttuni lähimmille kavereille alkavatkin, että "luin tuossa Eräältä Keskustelupalstalta..." ja silloin jutun kuulija tietää, että taas tulee jotain vauvapalsta-asiaa. Joskus on joku vähemmän tuttu katsonut suu auki, että aionko hankkia vauvan, kun olen puhunut vauvapalstasta. 

Vierailija
24/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstailemme ystävän kanssa yhdessä.

Monet tosi karmeatkin trollit on tänne lähelty, ja yhdessä naurettu, kuinka tosissaan jotkut tosi tyhmät hölmöt, ovat lapsellisen trollin.

Sellaisenkin trollin, joka ei edes voisi olla totta.

Pääsääntöisesti täällä liikkuu pissis ihmisiä. Kokemattomia, lähes aina työttömiä, ja usein syrjäytyneitä nuorehkoa ihmisryhmää.

Senhän heti huomaa, jos on asiallinen kirjoitus, ja se on yleensä vanhemman, kokeneen, koulutetun ja faktoja tietävän ihmisen kirjoitus.

Osa palstan jonneista seilas edestakaisin tämän palstan ja yliksen väliä.

Ja saa alapeukuttaa kommentiani.

Ja oikein urakalla.

Mielenkiintoista nähdä, kuka tämän ketjun tyhmimmistä lähettää enismmäisen alapeukun.

Olkaa hyvää!

Hölmöt.

Laitoin useammankin alapeukun, täytyyhän sinun ne kiksisi jostain saada 🙂

Vierailija
25/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerroin ja kerron kyllä. Minulla ei ole lapsia eikä minulla ole yhteyttä vanhempiini eikä sisareeni, kun ne on niin naurettavia ja meillä miehen kanssa on yhteyttä vain yhteen miehen sisareen, kun ne muut ovat todella tyhmiä. Mutta olen seurannut vauvaa jo kohta 15 vuotta ja suurinta huviani on kirjoittaa muita halveksivia ilkeitä kommentteja. Mitä muuta sitä lapseton vähän yli viisikymppinen nainen tekisi, kun palaa kuntosalilta kotiin?

Vierailija
26/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit_tuako se sulle kuuluu!!!!

Vierailija
27/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mun oma juttu, kuin ystävä jolle kertoa kaikki, vaan erotuksena että tänne kirjoitan kaiken senkin mitä en ystävilleni kehtaa tunnustaa.

Vierailija
28/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerron. Mitä sitten..

N35

Vierailija
29/33 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippituolissa papille tunnustin.

Vierailija
30/33 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereille. Olen korkeakoulutettu. Hauskinta on että joskus menin kysymään jotain asiaa kollegalta ja näin että koneella oli Vauva auki. Olen silti ainoa joka ääneen myöntää tätä lukevansa.

Vierailija
31/33 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
32/33 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää.