Mulla on ruvennut kasvamaan viikset ja parta ja olen kolmekymppinen nainen!!!
Viiksiä olen aina joutunut vähän nyppimään, mutta nyt on ruvennut jo poskille ja leukaankin kasvamaan enemmän ja enemmän haituvia, välillä pitempiäkin karvoja. Mistä tämä oikein johtuu? Johan nyt on hemmetti jos tässä joutuu kohta ostamaan partakoneen itselle.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaista naista ei enää kolmen kympin jälkeen erota suomalaisesta miehestä. Pullukoita partaveikkoja yhtä lailla.
Itse asiassa niitä karvoja tulee kasvoihin helpoiten tummapiirteisille paksuhiuksisille naisille. Jollaisia on suomalaisista vähemmistö, meillä on tyypillisesti ohuet hiukset ja hailakka väritys.
No sitten vissiin alat ajamaan aamuisin sen parran. Missä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaista naista ei enää kolmen kympin jälkeen erota suomalaisesta miehestä. Pullukoita partaveikkoja yhtä lailla.
Itse asiassa niitä karvoja tulee kasvoihin helpoiten tummapiirteisille paksuhiuksisille naisille. Jollaisia on suomalaisista vähemmistö, meillä on tyypillisesti ohuet hiukset ja hailakka väritys.
Minä taas olen sillä tavalla siunattu nainen, että päässäni olevat hiukset on ohuen ohutta hailakkaa hiirenhäntää, mutta kaikki muut kehon karvat on tummaa ja paksua mukaan lukien viikset -_-
Mulla taas on alkanut kasvamaan rinnat ja perapukamat vuotavat jatkuvasti verta ja olen kolmekymppinen mies. Mistä tämä oikein johtuu? Johan nyt on hemmetti, jos tässä joutuu kohta ostamaan tampponeita itselle.