Mulla on ruvennut kasvamaan viikset ja parta ja olen kolmekymppinen nainen!!!
Viiksiä olen aina joutunut vähän nyppimään, mutta nyt on ruvennut jo poskille ja leukaankin kasvamaan enemmän ja enemmän haituvia, välillä pitempiäkin karvoja. Mistä tämä oikein johtuu? Johan nyt on hemmetti jos tässä joutuu kohta ostamaan partakoneen itselle.
Kommentit (24)
Mullakin kasvaa ja olen alle 30. Syynä pcos.
Mitäs se haittaa? Ei karvat naista pahenna.
Ja jos ne nyt haluaa pois, niin se kyllä onnistuu helposti.
Minulla kasvaa 2 tummaa partakarvaa leuassa ja joudun nyppimään ne. Luoja tietää mitä tässä vielä tulee tapahtumaan ...
Vaihdevuodet voi olla syynä. Hirsutismiä. Toivottavasti lapset on jo tehty, koska hedelmällisyys ei välttämättä ole enää hyvä.
Vaihdevuodet tulossa..lue naisten hormonihäiriöistä..
Androgeenit, testosteroni, pco, sukurasite, geenimanipulaatio, ympäristötekijät (ruoka, juoma, kemikaalit) tai vaihdevuodet. Monilla on ongelmia. Googlaa sanoilla miksi naisella kasvaa parta, tulee sivustoja joilla käsitellään eri näkökulmista asioita.
Ja siis androgeenit eli mieshormoni yleisesti syynä, mutta voi olla sukurasite tms.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet voi olla syynä. Hirsutismiä. Toivottavasti lapset on jo tehty, koska hedelmällisyys ei välttämättä ole enää hyvä.
30 vuotiaana vaihdevuodet? Just joo
Nyt olet sitten etuoikeutetussa asemassa ja sika myös.
Sama vaiva.. suun ympärys, leuka, posket, kaula, rintamus, rinnat, navan ympärys ja kauhukseni olkapäät ja selkä, jonne en ylety nyppimään. Mustaa paksua karvaa ja iho vitivalkoinen, että varmasti loistaa.
N29
Sitä se on. Kolmekymppisenä oli pari partakarvaa. Nyt ei edes pari sataa riitä ja parta on kaulalla, leuassa ja on viikset.
Suomalaista naista ei enää kolmen kympin jälkeen erota suomalaisesta miehestä. Pullukoita partaveikkoja yhtä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 vuotiaana vaihdevuodet? Just joo
Täysin mahdollista, vaikka ei tyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaista naista ei enää kolmen kympin jälkeen erota suomalaisesta miehestä. Pullukoita partaveikkoja yhtä lailla.
Ole pullukka yksinäs. En ole lihava eikä munasarjoissakaan ole ikinä todettu vikaa, testotkaan ei ole koholla, mutta karvat kasvaa ihan kuin miehilläkin.
Se on sitä voimaantumista.
DDR:ssä oli myös vastaavaa.
Syötkö sinkkiä?