Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemuksia Mirtazapin-nimisestä unilääkkeestä?

Vierailija
26.12.2022 |

Lääkäri määräsi minulle tuota annoksella 3,75mg.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tavallinen unilääke vaan lääke hulluille jotka eivät nuku

Ai, kiitos! Itsellä syöpä ja lääkäri määräsi tuota. Hulluksi en itseäni ole ikinä luokitellut, enkä usko että yksikään lääkärikään. En viikkoa kauemmin tuota kyllä syönyt, koska olin ihan sekasin seuraavanakin päivänä

Vierailija
22/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä myrkky. Mieluummin valvon vaikka yöt läpeensä kuin kosken tuohon. Aiheuttaa mulle äärimmäisenkin pienenä annoksena = pikkuruinen muru järkyttävän väsymyksen seuraavana päivänä. Tokkurassa pystyy just ja just käymään vessassa ja syömässä. Hirveä nälkä koko aika. Ei sovi kellekään, jonka pitää poistua kotoa työhön tai minne tahansa, edes roskia viemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirtazapin käyttötarkoitus

Aikuisten masennusjaksojen hoito.

Sitä käytetään myös univaikeuksien hoitoon. Annos on silloin todella pieni.

Vierailija
24/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni annos nukuttaa hyvin ja unen laatukin hyvä. En varmaan paljoa liioittele, jos sanon että pelasti henkeni. Enää en tarvitse ja kaikille ei näköjään toimi hyvin.

Vierailija
25/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan tokkurassa mutta pysyin laihana.

Vierailija
26/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole unilääke. Se on masennuslääke.

Et ole koskaan kuullut, että lääkkeillä voi olla useampi käyttötarkoitus? Esimerkiksi jotkut allergialääkkeet toimivat myös unilääkkeinä, koska väsyttävät.

Vierailija
27/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuo masennuslääke. Vaihdoin toiseen merkkiin koska tuon takia oli koko ajan nälkä. En halunnut lihota.

Vierailija
28/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aiheutti lisäksi sen, että tuntui kuin hengitys olisi lamaantunut. Normaalistihan hengittäminen on automaattista toimintaa, eikä siihen edes kiinnitä mitään huomiota, mutta tuota lääkettä otettuani minusta tuntui kuin hengittämiseen olisi pitänyt oikein keskittyä, sen eteen piti oikein ponnistella, ettei se olisi pysähtynyt.

Saattoi olla pelkkä tunne, eikä hengitys oikeasti olisi edes pysähtynyt, mutta inhottava tunne se joka tapauksessa oli.

Vierailija
29/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa sai yhden tuollaisen tabun eläinsairaalasta kotiin oltuaan siellä tiputuksessa ja hoidossa. En maistanut enkä antanut kissalle vaan heitin sekajätteeseen.

Vierailija
30/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut nukkumaan, hirveä väsymys ja nälkä seuraavan päivän. Paino nousi ja en tiedä mitä se mun kropalle teki kun tuntuu ettei se neste/kilot vaan lähde samalla tavalla kuin silloin kun esim. lopetin ketipinorin syömisen nukkumiseen. Paskin myrkky ikinä!

Vierailija
31/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman huonoin lääke.

Vierailija
32/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehokas mutta lihottaa. Minulla tuli parin vuoden käytön aikana 10 kiloa lisää.

Vierailija
33/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Atarax on toiminut hyvin mutta sekin aiheuttaa kyllä pöhnää aina seuraavanakin päivänä.

Vierailija
34/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennuslääke tuo on vaikka käytetään myös unettomuuteen.

Se on kaksikanavainen lääke. Tarkoitettu sekä masennuksen että unettomuuden hoitoon.

Ihan parhaita lääkkeitä pitkäaikaiseen unettomuuteen mielestäni. Varsinkin jos osaa katsoa syömisiään sen verran, ettei liho. Minulle ei tullut tokkuraa kuin ensimmäisenä aamuna lääkkeen käytön aloittamisen jälkeen.

Vierailija
35/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen kerran kokeilin sitä 3,7 annosta. Nukutti joo, mut töissä olik aivan zombi seuraavat 2 päivää. Oloki oli epätodelline jotenki. Never again.

Imovanea joskus otan 1/4 tblt. Auttaa eikä jää oloja seuraavana päivänä.

Vierailija
36/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi tuota määrätään kenellekään, kun sekä unettomuuteen että masennukseen on olemassa paljon parempiakin lääkkeitä.

Vierailija
37/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miksi tuota määrätään kenellekään, kun sekä unettomuuteen että masennukseen on olemassa paljon parempiakin lääkkeitä.

Mikä on hyvä unettomuuteen?

Kokeilin melatoniinia, mutta siitä tuli päänsärkyä.

Vierailija
38/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole unilääke. Se on masennuslääke.

Mene roskiin.

Vierailija
39/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloittaisi enää. Lihoin ja sain erittäin kivuliaan sappikiviongelman.

Lopetin lääkkeen, laihduin useita kiloja todella nopeasti. Käytännössä virtsasin kerran tunnissa muutaman vuorokautta, siis yötäpäivää. Voitte kuvitella että en juurikaan nukkunut. Vessa oli löydyttävä 24 h nopeasti:(

Vierailija
40/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihottaa paljon ja nopeasti. Itselleni tuli lisää 8 kg/kk. Tokkura kestää pitkälle iltapäivään. En koske tuohon myrkkyyn enää ikinä.

Tämäkin lääke, kuten kaikki muutkin lääkkeet vaikuttavat ERI TAVALLA, eri ihmisille.

Minä otan vain pienen murusen tätä lääkettä ja nukun todella hyvin.

Olen käyttänyt Mirtazapinia näin pienen määrän/vrk jo 4 vuoden ajan.

Ei sivuvaikutuksia.

Ei painon nousua.

Vain se mitä pitääkin : nukun yöni hyvin. Ja aamuisin olen pirteänä uuteen päivään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi