Kun tapasitte sen oikean, elämänne rakkauden niin kuinka kauan meni ennen kuin ihastuitte toiseen?
Siis ainahan sanotaan että on luonnollista ja ok ihastua myös muihin kunhan ei petä. Mutta onko se ok jos jo muutaman kuukauden kuluttua on ihastunut korviaan myöten toiseen? Voisitteko jatkaa onnellisena jos rakkautenne kohde olisikin ihastunut toiseen?
Kommentit (13)
Reilu neljä vuotta.
Tapasimme töiden kautta ja tulimme heti toimeen ja meistä tuli pian ystäviä. Ystävyys syveni ja siihen alkoi sisältymään varmasti puolin ja toisin myös rakkaudentuntemuksia, mutta ne olivat puhtaasti kaverillisia ja täysin platonisia. Vasta paljon myöhemmin kuvioon astui romanttinen rakkaus ja tosiaan liki viiden vuoden tuntemisen jälkeen päädyimme yhteen.
Omituinen kysymys. Kai se nyt riippuu siitä, millaisia ihmisiä sattuu tapaamaan ja milloin. Ihastushan ei ole uhka parisuhteelle, ihan niin kuin maailman kaunein nainen ei koe jokaista sievää tyttöä itselleen uhkaksi.
Puolisoni kertoi ihastuneensa minuun jo ennen kuin tunnettiin. Rakastuttiin aika vauhtia sen jälkeen kun ensimmäistä kertaa tavattiin ja juteltiin 39 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni kertoi ihastuneensa minuun jo ennen kuin tunnettiin. Rakastuttiin aika vauhtia sen jälkeen kun ensimmäistä kertaa tavattiin ja juteltiin 39 vuotta sitten.
Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?
Jos ns. alkuhuuman aikana ihastuu muihin niin kyseenalaistaisin sen, että millä perusteella se "elämäsi rakkaus" on valittu.
Kahta ihmistä olen elämässäni rakastanut ja tavallaan rakastan vieläkin. En ole rakastaessani koskaan ihastunut toiseen, minut on aina jätetty.
Neljä vuotta meni mieheni kanssa ja ihastuin toiseen. Luulin ettei uusia sen jälkeen enää tulisi, mutta nyt reilut 7 vuotta yhdessä ja kahteen ehtinyt ihastua tuon jälkeenkin. Onneksi viimeisin (nykyinen) ihastus ei ole uhka parisuhteellemme, kai.
Parisen viikkoa. Ei juteltu juurikaan, eikä tunnettu mutta olin täysin myyty.
Vierailija kirjoitti:
Parisen viikkoa. Ei juteltu juurikaan, eikä tunnettu mutta olin täysin myyty.
Ymmärsin kysymyksen hieman väärin :D Meni kauan, ennen kuin ihastuin kehenkään muuhun. Myöhemmin onkin tullut ymmärrettyä että kevyitä ihastuksia tulee ja menee, eikä ne vaaranna suhdetta. Yksikään ei tähän mennessä ole ollut mitään siihen verrattuna, kuinka kovasti ihastuin tavatessamme.
Exän kanssa meni noin 1,5 vuotta että ihastuin toiseen. Toisen exän kanssa noin vuosi.
Ei ollut mitään vakavia ihastuksia. Eikä olleet elämäni rakkauksia kumpikaan existä.
Nyt olen ihastunut kahteen samaan aikaan, mutta molemmat ovat varattuja. Itse olen ollut 6 vuotta sinkkuna.
En tiedä onko minulle olemassa mitään elämää suurempaa rakkautta.
Yhdessä oltu 12 vuotta enkä ole vielä ihastunut toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?
Mun mielestä siinä missä muutkin vastaukset. eri
Parisuhteen "honeymoon" kestää pitempään kuin muutaman kuukauden, jopa pari vuotta. Jos siis jo muutamassa kuukaudessa ihastuu johonkin toiseen, niin ei silloin kyllä ole tavannut "oikeaa elämänsä rakkautta". On vain ihminen, joka on koukussa ihastumisen tunteeseen.
Olen ollut puolisoni kanssa reilut kahdeksan vuotta. Honeymoon on ollut ohi jo pitkään, mutta ei ole edelleenkään osunut kohdalle jotain toista, johon olisin ihastunut.