Tekoäly tuhoaa ihmisen, kokeile itse (linkki alla)
Aika hurja tämä uusi tekoäly, jopa pelkästään chat-toiminto on älyttömän monipuolinen, ja siltä voi kysyä suomeksi, saat myös vastaukset suomeksi. Se kirjoittaa novellit, blogit, antaa ohjeet kaikkeen mitä keksit kysyä.
Oletko kokeillut ja mitä mieltä olet? https://chat.openai.com/auth/login
Kommentit (12)
Sitä kannattaa oppia hyödyntämään,jos haluaa pysyä kelkassa mukana.
päin vastoin. kaikista tulee yhtä äykkäitä kun ajatteliminen ulkoistetaan koneelle ja siinä kohtaa mun tuunattu kroppa on vielä suurempi valtti deittimarkkinoilla. ja sekös elon muskia harmittaa
Vierailija kirjoitti:
Sitä kannattaa oppia hyödyntämään,jos haluaa pysyä kelkassa mukana.
Kuten somea aktiivisesti hyödyntävät näyttää muuttuvan päivä päivältä tyhmemmiksi eikä siltikään tajua homman toiminnasta juuri mitään? Ei kiitos. Mieluummin ymmärrän miten tuo toimii kuin yritän keksiä sille väkisin jotain hyötykäyttöä.
Luulen, että ollaan lähellä sitä että keinoäly keksii syöpälääkkeen ennen ihmistä. Jos ei siihen ihan ehdi, niin jotain muuta hyödyllistä sitten. Esimerkiksi sen miten vedystä saadaan tuottavasti ja luotettavasti sähköä ihmiskunnan kasvaviin tarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
päin vastoin. kaikista tulee yhtä äykkäitä kun ajatteliminen ulkoistetaan koneelle ja siinä kohtaa mun tuunattu kroppa on vielä suurempi valtti deittimarkkinoilla. ja sekös elon muskia harmittaa
Noh, huhujen mukaan sai jo Tinder-naiselta vastauksen viestiinsä, kun pyysi tekoälyä kirjoittamaan fiksun avauksen.
Kokeilin, eikä juuri vakuuttanut kun tekoäly sanoo vain ettei voi vastata tuollaiseen ja tuollaiseen. Ilmeisesti se on vaan vähän hienompi hakukone jolta voi kysyä jotain "milloin eduskuntatalo rakennettiin" yms.
Niin suominainenkin tuhoaa ihmisen eli miehen. Tosin tuolla koneella on sentään äly, toisin kuin naisilla.
En tota kokeile, kun pitäisi rekisteröityä.
Minä olen leikkinyt tuolla nyt kaksi tuntia. Aivan kiva ja huikea juttu sinänsä, englannin kieltä tulee täydellisesti mutta suomeakin melko hyvin, ei monia virheitä. Joitain hassuja juttuja tuli, eli kirjoitin kysymyksen "mitä on pilkkiminen?". Se alkoi selostamaan jotain iskemisasiaa ja seuralaisen hakua. Aivan outoa asiaa minulle.
Pääasiassa kyllä ihan ok, varsinkin luovuuden puolella, jos pitää kirjoittaa esim artikkeli, tulee kyllä faktatietoa. Pyysin tekoälyltä 4 erilaista esseetä aiheesta tekoäly, adjektiivit olivat Tunteellinen, runollinen, tieteellinen ja surullinen.
Muuten tuli ihan siistiä tekstiä mutta surullinen essee tuli yllättäen minä-muodossa...
Minä aion soveltaa tätä tietokoneohjelmoinnissa, pystyy tekemään näköjään ihan täyttä C++-koodia...
Läksyjen tekeminen on helppoa nykyisin kun kaiken tiedon saa nappia painamalla.
Haluatko saada tuon tekoäly-chatin jumiin? Kirjoita yksinkertainen kysymys "mistä voin ostaa Ai-laitteen"... Minulla on ruksuttanut nyt 20 minuuttia eikä vielä ole vastausta tullut.
Ottaako se suihin ja siivoaa paskaraidat pytystä? Jos onnistuu niin ostan heti, mitä maksaa?