Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No nyt ovat joulun vierailut ohi! Kertokaa, millaista oli! Kaikki nolot tai tylsät tilanteet tänne!

Vierailija
26.12.2022 |

Täällä olikin jo yksi aloitus anoppilasta.
Lisää?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi, että mikään meni pilalle, mutta lahjahommassa oli (miehen puolelta) tarpeetonta draamaa ennen joulua. Olimme siis sopineet ettemme tänä vuonna hankkisi toisillemme lahjoja, kun talous on aiempaa tiukemmalla. Kuinka ollakaan mies muutti mielensä juuri ennen joulua ja kinusi lahjaa kuin pieni lapsi.

Ostin hänelle kirjan ja termosmukin. Minä sain suklaarasian. Jotenkin tuntuu niin hullulta, kun petyin. En tavallisesti edes odota lahjoja, mutta sen draamailun jälkeen ajattelin, että lahjat näköjään on miehelle tärkeitä ja minäkin sitten saan jotain. Suklaarasia on minusta sellainen, mikä viedään jollekin opettajalle tai appivanhemmille kahvin ja kukan kanssa.

Vierailija
82/84 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli jokavuotinen mummin lahjashow. Show alkoi taas niin, että kun pukki oli käynyt jakamassa lahjat ja lapset innoissaan avanneet paketit, käy mummi hakemassa omat lahjansa. Tänä vuonna se oli pahvilaatikollinen suklaata ja marmeladia, jotka jaettiin sukulaisille kailottaen "kuka tykkää Geishasta? Entä kuka vihreistä kuulista?".

Sen sijaan, että mummi laittaisi suklaarasiansa lahjapaperiin ja sujauttaisi muiden lahjojen joukkoon, hänen on aina PAKKO saada jakaa ne itse, jotta voi suurieleisesti ojentaa saajalle muka-vaatimattomasti "kun minulla nyt ei ole muuta kuin tätä suklaata".

Ja sitten ollaan naama nurinpäin, kun lapset käy nopeasti hakemassa suklaansa ja palaa lelujen pariin, eikä ole heti innolla syömässä koko rasiallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään noloa eikä tylsää. Raskasta oli. Lahjaksi sain kaiken mitä toivoin, ja onnistuin myös ilahduttamaan muita itse antamillani lahjoilla.

Vierailija
84/84 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset rakastaa jouluja isovanhemmilla ja serkkujen seurassa. Itse haluaisin viettää joulunpyhät sinkkuaikojen tyyliin sohvan nurkassa elokuvien, kirjan ja herkkujen kanssa. Kolme päivää poistumatta kotoa. En tiedä olisinko ihan paskamutsi, jos jonain jouluna ajaisin miehen ja lapset mummolaan ja itse jäisin kotiin? 😄 En kaipaisi edes sitä miestä tänne pyörimään ja haluamaan.

Ja joku tiukkapipohan siellä nyt pahastuu. Plaah, en nyt jaksa edes alkaa mitään perhe on tietenkin rakas ja ja ja plaap plaap. Ymmärtää ketkä ymmärtää.