Mies syö MELKEIN AINA samaa ruokaa...Kanasuikaleita ja riisiä, sitten ruisleipää juustolla, paprikaa ja kurkkua. Juomana maito Aamuksi mysliä. Ärsyttää, vaikka mies kokkaakin itse omat ruokansa
Joskus erittäin harvoin paistaa naudanlihapihvin.
Sanoo että syö tarkasti koska treenaa aktiivisesti salilla ja haluaa tuloksia, ja siellä käykin 3-4x viikossa
Jotenkin lopen kyllästyttävää...Häiritsisikö teitä muita?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on terveellistä. Hyvä että löysi itselleen sopivan ruokavalion. Paitsi riisi on valkoista viljaa, ellei ole ruskea riisi. Ei muutkaan nykyään syö naudanlihaa koko ajan, silloin tärkeää rauta, vitamiinit, magnesium ja B-vitamiinit.
Ei se riisi ja naudanliha ketään tapa.
Vierailija kirjoitti:
Minä (nainen) syön pääsääntöisesti aina samoja ruokia. En ole kiinnostunut ruuanlaitosta, eikä minulle ole väliä mitä siinä lautasella on, kunhan nälkä lähtee ja elossa pysyy. Toki jos joku haluaa ryhtyä minulle kokkaamaan vaihtelevia ja laadukkaita aterioita niin ilman muuta syön. Muutoin käytän aikani mieluummin jossain muualla kuin ruokaa laittamassa.
Sama täällä. Voin hyvin ostaa perhepakkauksen kananrintoja, syödä yhden, pistää toisen jääkaappiin ja loput pakkaseen. Sitten on ehkä neljän päivän ruoat hoidossa kun jonkun pakastevihannesten tai irtotomaatin kanssa syön noita kanoja.
Sama periaate muidenkin ruoka-ainesten kanssa. Massiivinen satsi pelkistettyä proteiinirikasta mättöä, osa pakkaseen ja ruoanlaiton minimointi.
Asia olisi eri jos olisi lapsia, mutta aikuisten taloudessa en näe mitään syytä tehdä ravinnonhankinnasta tarpeettoman monimutkaista.
No ei, anna syödä. Tosi helppoa sulle, edullista. Ei vaadi palvelua. Oot onnekas. Yllättävän moni syö yhtä ja samaa.