Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmestyykö ihmiset jotka katsovat fb profiiliasi kaveriehdotuksiin?

Vierailija
25.12.2022 |

Uskon että ilmestyvät. Viimeksi mies joka tarjosi autokyytiä ilmestyi sinne, meillä ei ole toistemme yhteystietoja.

Nyt mies joka kiertelee ympärilläni ilmestyi kaveriehdotuksiin. Olen tuntenut hänet 6kk, mutta juuri nyt kun tilanne voisi sen selittää hän on siellä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
2/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tossa fb:n kaveriehdottelussa mitään suurempaa älyä tai logiikkaa ole huomannut. Itsellä se tunkee kavereiksi järjestyksessä vain kaikkia kavereiden kavereita ilman sen kummempaa järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tossa fb:n kaveriehdottelussa mitään suurempaa älyä tai logiikkaa ole huomannut. Itsellä se tunkee kavereiksi järjestyksessä vain kaikkia kavereiden kavereita ilman sen kummempaa järkeä.

Suurin osa onkin niitä, samoja naamoja.

Sitten välillä on näitä täysin tuttujen ulkopuolelta.

Joita en tunne kovin hyvin eikä meillä ole yhteisiä tuttuja. "Tapasimme kaksi kertaa kk sitten" ja nyt he ovat kaveriehdotuksissa.

Vierailija
4/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että henkilö X googlaa nimesi. Henkilö X ilmestyy seuraavaksi jokaisen nimikaimasi some-ehdotukseen koska algoritmit.

Vierailija
5/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja ilmestyvät uniinkin.

Vierailija
6/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon huomannut että se ehdottelee sellaisia joiden profiilissa on joskus käynyt, riittää että on käynyt kerran 10 vuotta sitten. Sitten se ehdottelee sellaisia joiden puhelimet on olleet lähellä omaa puhelinta. Jotenkin niiden tiedot vaihtuu. Ja tottakai ehdottelee myös kavereiden kavereita, mutta sen kai kaikki tietääkin. 

Vierailija
7/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina. Kaverin kaveri, joka ei mun fb kaveri, kävi joskus katsomassa mun profiilia. Mutta ei tullut ikinä mun kaveri-ehfotuksiin.

Vierailija
8/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon huomannut että se ehdottelee sellaisia joiden profiilissa on joskus käynyt, riittää että on käynyt kerran 10 vuotta sitten. Sitten se ehdottelee sellaisia joiden puhelimet on olleet lähellä omaa puhelinta. Jotenkin niiden tiedot vaihtuu. Ja tottakai ehdottelee myös kavereiden kavereita, mutta sen kai kaikki tietääkin. 

En ole itse käynyt näiden ihmisten profiilissa, en edes tiennyt heidän sukunimiä.

Ovat ihan uusia tuttuja.

Jos aiheesta hakee englanniksi suurin osa on varma että näin tapahtuu.

Vierailija
9/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerääkö face sijaintitietoja, huomaako jos kuljette samassa wifissä tai pingaako teidän puhelinten välillä? Käytän facea noin kerran vuodessa, joten vaikea arvata. Vaan ei se loppujen lopuksi monimutkaista algoritmia tuohon tarvitse.

Vierailija
10/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen sijaintitietojen perusteella ehdottelee ainakin. Ei ole välttämättä tae siitä, että on käynyt profiilissasi.

Vierailija
11/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerääkö face sijaintitietoja, huomaako jos kuljette samassa wifissä tai pingaako teidän puhelinten välillä? Käytän facea noin kerran vuodessa, joten vaikea arvata. Vaan ei se loppujen lopuksi monimutkaista algoritmia tuohon tarvitse.

Jos kuljette saman julkisen wifin kautta face auki, voi face hyvin yhdistää teidät ja monet muutkin. Tulisi liikaa matchejä. Jotain tarkempaa ohjelmaa se tarvitsee.

Vierailija
12/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriehdotuksiin ilmestyy ne joiden profiilissa olet käynyt tai jotka ovat käyneet kurkkimassa sinun profiilia ja kaveriesi kaverit....

Vierailija
13/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen sijaintitietojen perusteella ehdottelee ainakin. Ei ole välttämättä tae siitä, että on käynyt profiilissasi.

He kyllä asuvat eri kaupungissa.

Vierailija
14/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa onkin niitä, samoja naamoja.

Sitten välillä on näitä täysin tuttujen ulkopuolelta.

Joita en tunne kovin hyvin eikä meillä ole yhteisiä tuttuja. "Tapasimme kaksi kertaa kk sitten" ja nyt he ovat kaveriehdotuksissa.

Tiedätkö sinä kaikkien facekavereidesi kaverit? En minä ainakaan. Jollain facekaverilla voi olla vaikka 500 kaveria.

Vierailija
15/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveriehdotuksiin ilmestyy ne joiden profiilissa olet käynyt tai jotka ovat käyneet kurkkimassa sinun profiilia ja kaveriesi kaverit....

lisäys: joskus on heittänyt hirveesti ulkomaalaisia,joita en todellakaan tunne,enkä ole käynyt heidän profiilissä,sitten jos olet jossain facen ryhmässä,saattaa siitä ryhmästä heittää tyyppejä kaveriehdotuksiin

Vierailija
16/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Joo.

Vierailija
17/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kavereita ja sehän on loputon suo. Ja mitä katsomista niissä profiileissa edes olisi, kavereillehan ne näkyvät.

Vierailija
18/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin kuuntelee, mainitse jonkun nimi ääneen, niin kohta kaveriehdotuksissa.

Vierailija
19/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtykää vanhukset nykyaikaan. Kukaan normaalin ikäinen ei käytä lärvikirjaa.

Vierailija
20/37 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuljette saman julkisen wifin kautta face auki, voi face hyvin yhdistää teidät ja monet muutkin. Tulisi liikaa matchejä. Jotain tarkempaa ohjelmaa se tarvitsee.

EI tarvi edes käyttää samaa julkista wifiä. En ole käyttänyt esim. puhelimessa ikinä ja silti on ehdotellut sellaisia, jotka on olleet samassa tilassa. Esim. yliopiston seminaarin jälkeen jotain proffaa yms. Ei ole takuulla käynyt mun profiilissa. Olen kyllä aina puhelimella kirjautuneena faceen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi