Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

joku nainen itki lohduttomasti kaupassa

Vierailija
25.12.2022 |

voi tsemppiä sinulle, miksi sitten ikinä itkitkään :( Jäit mieleen.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki ex:n uuden kanssa? Voi nousta tunteet pintaan.

Vierailija
42/49 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tohon ole varmaan yleispätevää neuvoa, kannattaako mennä kysymään vai ei. Itse en pitäisi, että kukaan vieras tulee kyselemään itkutilanteessa mitään, vaikka hyvällä kysyisikin.

Ja kassatytöstä, joka itki: harvassa ammatissa saa koota itseään silloin, kun haluaa. Olen itse opettaja, eikä ole kerta eikä kaksi, kun opehuoneessa tai vessassa joku on itkenyt, kellot soi ja pitää lähteä teinien eteen jämeränä opettamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain pahaa oli hänelle tapahtunut, suru menee aikanaan pois.

Vierailija
44/49 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissa kesänä yksi nuori kassatyttö itki lohduttomasti, oli varmaan juuri aloittanut ja joku ilkeä asiakas oli loukannut. Kyyneleet valui silmistä ja yritti raukka kasata itseään kun asioin siinä, mutta itkun tyrskähdykset tuli väkisin kuin pikkulapselta siinä. Sääliksi kävi.

Itse aloin 17-vuotiaana itkemäänn kun asiakas oli itse katsonut tuotteen hinnan väärin ja haukkui minut laskutaidottomaksi bimboksi. Isoäitini oli kuollut edellisenä päivänä ja tuo ihminen vain innostui huomatessaan saavansa minut itkemään.

Vierailija
45/49 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ihmisten itkeä. Minä itken välillä kävellessäni kauppaan. 

Vierailija
46/49 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken sisäisesti kun kaikki on niin kallista.

Vierailija
47/49 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toissa kesänä yksi nuori kassatyttö itki lohduttomasti, oli varmaan juuri aloittanut ja joku ilkeä asiakas oli loukannut. Kyyneleet valui silmistä ja yritti raukka kasata itseään kun asioin siinä, mutta itkun tyrskähdykset tuli väkisin kuin pikkulapselta siinä. Sääliksi kävi.

Itse aloin 17-vuotiaana itkemäänn kun asiakas oli itse katsonut tuotteen hinnan väärin ja haukkui minut laskutaidottomaksi bimboksi. Isoäitini oli kuollut edellisenä päivänä ja tuo ihminen vain innostui huomatessaan saavansa minut itkemään.

Musta tuntuu joskus siltä, että jotkut saavat mielihyvää siitä että toinen itkee. Esim. nuorempana hyökättiin joukolla kimppuun ilvimään ja sitten voivotellaan, että mitä se nyt siellä taas itkee. Oikein kierretään ja kaarretaan ja etsitään reaktiota. Ikä on tuonut mulle kovuutta ja puran nykyisin aggression kautta ihmisten kusipäisyyden. Nyrkkeilysäkkiin on hyvä purkaa sisälle kertyneen mielipahan.

Vierailija
48/49 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihminen on sadisti. Kukaan normaali ei tuollaisesta nauti.

Vierailija
49/49 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jotain pahaa oli hänelle tapahtunut, suru menee aikanaan pois.

Kuule, ei se mene koskaan pois, sen kanssa vaan oppii elämään.