Miehet! Mikä ulkonäössä on sellanen mitä katsot ensimmäisenä?
Minulle kasvot ja sitten tissit ja perse.
Tämän ketjun innoitti tasa-arvo ja
https://www.vauva.fi/keskustelu/4940422/naiset-mika-ulkonaossa-sellanen…
Kommentit (362)
Kauniit kädet ja siistit (mielellään luonnolliset) kynnet ovat mulle tosi viehättävä juttu naisessa.
Mielestäni muuten ihan "tavallinen" nainen muuttuu silmissäni heti tosi kiinnostavaksi, jos huomaan että hänellä on hienot kynnet ja kädet.
Olenkohan harvinainen mies, kun minä kiinnitän ensin huomiota silmiin. Niistä lähdetään. Sitten tietysti kasvot ja sen jälkeen tulee muu kroppa...
Perse se taitaa olla suosituin vastaus. Ja mikäpäs siinä. Nyt naiset tietävät sen. Enemmän saavat kiinnittää huomiota sen kiinteyttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Älytön ketju.Miehet on vaatimassa vaikka mitä ominaisuuksia naisilta ja naiset alanuolettaa.
Naiset alanuolettavat mielellään itseään miehillä muutenkin koska pitävät siitä.
Periaatehan naisilla on, että heiltä ei saa vaatia mitään, vaan miehen pitää tyytyä siihen ainoaan mitä naisella on miehelle antaa ja sille mitä sen reiän ympärillä on, ei miehellä ole mitään sanomista.
Kuitenkin,näin miehen näkökulmasta katsottuna juuri sillä reiän ympärillä olevilla ominaisuuksilla on suurin merkitys.
Ne reiät näyttävät aina ihan samoilta ja kun on nähnyt yhden, on nähnyt ne kaikki.
Näin se vaan menee..
Ruumispositiivinen kirjoitti:
Ekana huulet, nenä ja silmät. Onko semmoset brittityyliset roikkuvat silmät vai suomalaiset söpöt vähän vinoon ulkoreunoilta nousevat silmät. Huulet onko ohuet vai täyteläiset (ei botoxia hyi). Ja nenä, onko koukku vai mikä tahansa muu malli. Seuraavaks meneekin sitten toi vyötärö, lantio -suhde eli onko tomaatti-vartalo vai päärynä. En katso sitä onko laiha vai lihava. Nää on vaan ne mihin automaattisesti kiinnittää huomiota. En voi sille mitään.
Minulla on
luomu C kuppi
kapea vyötärö
Pitkät hoikat sääret
REisissä on vähän extraa
Hiukset pitkät ja raidoitetut
Isot siniset silmät
Kaunis rypytön iho
AI NIIN OLEN 55 VUOTIAS...byhyy..ikäiseni komeat miehet eivät minua haluaisi
Onneksi on oma aviomies , joka komea, uutta en saisi.
Vierailija kirjoitti:
Ettei ole ylipainoa, ettei ole tatuointeja, missä kunnossa hampaat, millainen kokonaisuus hän on.
17 vuotiaalla on kaikki kunnossa
mutta sen jo tiesitkin
ruma lihava hampaaton incel kun olet
Vierailija kirjoitti:
Sellainen huomio näin naisena, että nykyajan rintaliivit ovat niin nostavia/topattuja/muotoilevia, että te rintoihin tuijottelijat ette todellisuudessa pysty (vaatteet päällä olevasta naisesta) niiden oikeasta koosta ja muodosta paljoakaan tietämään.
Oletko rintsikat päällä sängyssä?
Riippuu mistä kulmasta katselee.
Takaapäin se on hiukset.Etenkin palmikko herättää aina mielenkiinnon sen kantajasta. Myös hiusten väri vaikuttaa (blondit, punapäät)
Edestä katsottuna silmät ja hymy. Jos löytyy tuiketta ja leikkisyyttä, niin kyllä se itselläkin hymyn saa aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sellane sporttinen naapurintyttö
Ja tää on naiset Huom ulkonäköä nuori Lotta Hintsa eikä mikään ohut hiuksinen tavisJenna
Ei-etnisiä piirteitä. Tummat hiukset tai silmät on ehdoton ei.
Pieni koko. Alle 165 cm, alle 55 kg pitää ehdottomasti olla. Kauniit ja symmetriset kasvot ja virheettömät hampaat. Pitkät hiukset. Hartiapituiset ei ole pitkät hiukset. Yli vyötärön mielellään. Ei mielellään ollenkaan meikkiä. Kiinteä vartalo mutta ei käy salilla koska siellä käy vain itseään ihailevat naiset.
No oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat olisi kauniin viehkeä ulkoinen ominaisuus naisessa. Lisäksi jos tällaisella feminiinisellä kaunottarella ei olisi yhtään tatuointeja, niin siinä olisi aika täydellinen tyllerö ulkoisesti! Ja jos vielä olisi kiva, kiltti ja fiksu kuten kirjastonhoitajatar voisi olla, niin enempää ei kai voisi toivoakaan!
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan harvinainen mies, kun minä kiinnitän ensin huomiota silmiin. Niistä lähdetään. Sitten tietysti kasvot ja sen jälkeen tulee muu kroppa...
Juu, oot tosi tosi harvinainen ja hieno ihminen muutenkin. Äitihän sitä on sinulle sanonut koko pienen ikäsi.
Vierailija kirjoitti:
Perse se taitaa olla suosituin vastaus. Ja mikäpäs siinä. Nyt naiset tietävät sen. Enemmän saavat kiinnittää huomiota sen kiinteyttämiseen.
Perse on naisten mielestä väärä vastaus koska sitä ei voi peittää.
Paska luonne on helpompi peittää joten oikea vastaus on " sisäinen kauneus".
Sekin tulee lopulta esiin, joten parempi vaan valita perseen perusteella, niin on edes jotain hyvää mistä pitää kiinni ja rakastaa.
Kasvot ja kokonaisolemus