Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisjutut menee aina samalla kaavalla ja päättyy, kun nainen ahdistuu liikaa. Joka ikinen kerta

Vierailija
25.12.2022 |

Nainen tekee aloitteen (syinä ulkonäkö ja "oot niin ihana")
Viikot 1-4 leijutaan pilvissä, kaikki on "ihanaa"
Viikolla 5 alkaa epäilyksen siemen itää: "pakko sussa on jotain vikaa olla"
Viikoilla 6-8 alkaa naisella ahdistus kasvaa, riidanhaasto alkaa ja muuttuu aggressiivisesti piikitteleväksi
Viimeistään viikolla 9 naista alkaa ahdistaa liikaa ja ilmoittaa että tää oli tässä ("vika on mussa eikä sussa")

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autistinainen,kiinnostaisi tietää miksi miehet ovat aluksi ihan onnessaan kun koetatte seurustella?

Olen eri, mutta kohtuullisen nokkela autistinainen peittelee oireitaan sopiakseen joukkoon. Ja mies nyt voi ihastua ulkonäköön ja jättää sen naisen persoonaan tutustumisen vähemmälle, voi jopa kuvitella mieleisensä luonteen hiljaiselle naiselle. Eivät ne luonteen erikoisuudet sitten tietenkään kelpaa, kun tulevat ilmi. Ei siinä auta kuin työntää sitä persoonaansa esiin ja etsiä omaa reunapalaansa, minä löysin jo.

Vierailija
62/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You`re too perfect. Ja naiset tietty ahdistuneita koska ovat neuroottisia.

Raju pano lievittää neuroottisuutta ja hysteriaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sulla vähän neuroottinen naismaku tai tietystä syystä vedät puoleesi neuroottisia naisia? 

Vierailija
64/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autistinainen,kiinnostaisi tietää miksi miehet ovat aluksi ihan onnessaan kun koetatte seurustella?

Olen eri, mutta kohtuullisen nokkela autistinainen peittelee oireitaan sopiakseen joukkoon. Ja mies nyt voi ihastua ulkonäköön ja jättää sen naisen persoonaan tutustumisen vähemmälle, voi jopa kuvitella mieleisensä luonteen hiljaiselle naiselle. Eivät ne luonteen erikoisuudet sitten tietenkään kelpaa, kun tulevat ilmi. Ei siinä auta kuin työntää sitä persoonaansa esiin ja etsiä omaa reunapalaansa, minä löysin jo.

Eli löysit tarpeeksi sietokykyisen miehen joka kestää sonnan kaatamista niskaan kun asiat ei mene aina sillä tavalla kun autistinainen mielessään on suunnitellut, onneksi olkoon. Itsellä kävi sietämättömäksi, mutta totta tuo että ihastuin hänen ulkonäköönsä ehkä liikaakin ja se kieroutti mieleni kuvittelemaan kaikenlaista alkuun.

Vierailija
65/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ap:n suurin "vika" olla pelkästään taipumus vetää puoleensa ihmisiä joilla tämä vika on."

Se taipumus voi olla niinkin yksinkertainen juttu, kuin että muunlaisilta naisilta ei saa minkäänlaista vastakaikua joten nämä päänvikaiset on sitten ainoita joiden kanssa tärppää.

Jep ja päänvikaiset on myös niitä jotka on heti alusta ahnaasti kimpussa ja pian julistavat rakkauttaan. Hölömömpää miestä silloin viedään.

Vierailija
66/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinusta saa jo ekoilla treffeillä omituisia viboja, joiden syytä jää miettimään. Olisiko ap sinulla persoonallisuushäiriö?

Silti naisia riittää ja leijutaan pilvissä 4 viikkoa? Hieman nyt teoriasi ontuu tai oisko kuitenkin myös "syytä" naisissa jotka ihastuvat pelkkään ulkonäköön.

Vierailija
67/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

You`re too perfect. Ja naiset tietty ahdistuneita koska ovat neuroottisia.

Raju pano lievittää neuroottisuutta ja hysteriaa.

Raju pano antaa vain miehelle tyydytyksen. Mieheltä uskomattoman itsekäs ja alhainen veto. Ei ihme, että kää yksin.

Vierailija
68/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuun päätyy tietyn tyyppiset naiset tai sinä itse valitset tietyn tyyppisen naisen. Menette tuntematta toisianne heti sänkyyn eli liian nopeasti. Juotte liikaa.

Sitten tutustuminen vasta alkaa ja ahdistus iskee, kun tyyppi ei olekaan itselle sopiva.

Mistä sinä tiedät, että nopea sänkyyn meneminen on tässä ongelma? Oli minullakin nuorena ongelmia pariutumisessa ja usein menin nopeasti sänkyyn, mutta ei ne ongelmat siitä johtuneet. Ne suhteet joissa odotettiin pidempään meni vielä huonommin, ja pisimpään kestäneissä suhteissa (mm yli 10 v avioliitto) mentiin ekana iltana sänkyyn. Minusta sitä odottelua tuputetaan tiettyjen ihmisten toimesta täsmälääkkeeksi mihin tahansa ongelmaan. Jos oman ideologian mukaan seksiä pitää odottaa pitkään, niin on vaikea nähdä mitään muuta.

No ap:lla tuntuu olevan toistuvia samanlaisia ongelmia, joiden syytä hän ei itsekään ymmärrä.

Vierailija
69/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinusta saa jo ekoilla treffeillä omituisia viboja, joiden syytä jää miettimään. Olisiko ap sinulla persoonallisuushäiriö?

Silti naisia riittää ja leijutaan pilvissä 4 viikkoa? Hieman nyt teoriasi ontuu tai oisko kuitenkin myös "syytä" naisissa jotka ihastuvat pelkkään ulkonäköön.

Alkuun sitä tahtoo uskoa silti siihen hyvään miehessä, leijuminen loppuu totuuden hiljalleen valjetessa. Ap:ko tietää hänet hylkäävien kumppanien leijumiset varmuudella?

Vierailija
70/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ap:n suurin "vika" olla pelkästään taipumus vetää puoleensa ihmisiä joilla tämä vika on."

Se taipumus voi olla niinkin yksinkertainen juttu, kuin että muunlaisilta naisilta ei saa minkäänlaista vastakaikua joten nämä päänvikaiset on sitten ainoita joiden kanssa tärppää.

No onko niiden kanssa pakko alkaa?

Aloituksesta saan kuvan, että ap on sekä täysin vietävissä että tunnekylmä.

Nainen tekee aloitteen, ap suostuu. Suhde menee tasan sen mukaan, miten nainen sitä vie. Ap ei mainitse omia tunteitaan lainkaan. Kyllä minäkin ahdistuisin tai kyllästyisin tunteettoman heittopussin kanssa.

Mitenkä jos kokeilisi itse lähestyä itseä kiinnostavia yksilöitä?

Vierailija
71/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
72/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ap, sinulla on aloituksesi perusteella persoonallisuushäiriö.

t.rekkakuski

Vierailija
73/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta saan kuvan, että ap on sekä täysin vietävissä että tunnekylmä.

Nainen tekee aloitteen, ap suostuu. Suhde menee tasan sen mukaan, miten nainen sitä vie. Ap ei mainitse omia tunteitaan lainkaan. Kyllä minäkin ahdistuisin tai kyllästyisin tunteettoman heittopussin kanssa.

Mitenkä jos kokeilisi itse lähestyä itseä kiinnostavia yksilöitä?

Samaa mieltä.

Jos se ap:n kuvailema riidanhaasto ja piikittely on juuri sitä, kun tunnekylmä ap ei tosiaan ilmaise mitään omia tunteitaan ja naisilla menee siihen hermot. Eikä ihme, jos ap odottaa toisen tekevän kaiken henkisen työn suhteessa ja itse on vapaamatkustajana eikä panosta.

Ehkä voisi panostaa niihin orastaviin suhteisiin tai sitten ei suostua sellaisten naisten aloitteisiin, joiden kanssa ei halua panostaa suhteeseen, jos itseä miellyttäviä ei uskalla lähestyä.

Vierailija
74/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on minussa, ei sinussa = Vika todellakin on sinussa mutta en voi kertoa sitä sinulle.

Mikä näitä naisia yhdistää? Niin, sinä yhdistät heitä. Syy naisten ahdistukseen löytyy peilistä. Sinun peilistäsi.

Eli tarkoittaako tämä sitä että nainen jonka miehet jättää on yhtälailla viallinen nainen ja vika löytyy peilistä?

Vierailija
75/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä etenkään kokemattomampi mies heti tajua ja on tietysti onnessaan kun kerrankin nainen osoittaa kiinnostusta. Itse opin jo kahdesta kerrasta tunnistamaan nämä mt-tapaukset, kun kummassakin oli niin paljon samoja piirteitä. Jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se usein on.

Vierailija
76/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on minussa, ei sinussa = Vika todellakin on sinussa mutta en voi kertoa sitä sinulle.

Mikä näitä naisia yhdistää? Niin, sinä yhdistät heitä. Syy naisten ahdistukseen löytyy peilistä. Sinun peilistäsi.

Eli tarkoittaako tämä sitä että nainen jonka miehet jättää on yhtälailla viallinen nainen ja vika löytyy peilistä?

Kyllä, jos tätä tapahtuu jatkuvasti samalla kaavalla joka miehen kanssa.

Vierailija
77/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuon vähän erilaista näkökulmaa keskusteluun,tän naisten "olet sika" syyttelyn sekaan.

Tässä on muutama vaihtoehto.

1. Olet liian helppo.

Jostain syystä naiset (ja moni mieskin) haluaa parisuhteen alkuun vähän haastetta. Jos sinusta huokuu liika innokkuus niin mielenkiinto menee.

2. Olet jotain muuta kuin mitä kyseiset naiset etsii.

Sen sijaan että etsisit nyt itsestäsi epätoivoisesti vikoja, voisit myös miettiä miksi itse viehätyt tietyntyyppisistä naisista joidenka miesmakuun et lopulta mahdukaan. Ehkä aloitteen tekevät naiset eivät ole sinun juttusi, mitä jos lähestyisit seuraavaksi itse. Tai etsisit naisissa muita erilaisia piirteitä jatkossa, mitä näissä naisissa ei ole ollut.

Toisaalta olen sitä mieltä että jos riidanhaastoa esiintyy jo tossa vaiheessa suhdetta, niin hyvä kun pääsit noista tyypeistä eroon. Harmia olisi ollut luvassa lisääkin.

Vierailija
78/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ootko fägäri?

Vierailija
79/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pers häiriö.

Tai sosiaalinen, tiedostamattaan maskaamisen osaava autisti. Naisautistina suhdeviritelmäni miesten kanssa ovat menneet aika samalla kaavalla. Ensin mies on superhyperonnellinen, sitten alkaa epäily, riitely ja sellaiseen muottiin pakottaminen mihin en vain mahdu ja lopulta, tosin vaihtelevasti ilmoitus että vikaa on, joko minussa tai miehessä.

Nyt lopulta kun tiedän missä mättää, olen vuosia tyytyväisenä jättänyt parisuhteesta haikailut pois. Jos jossain on henkilö, jolle olen sopiva ja hän minulle, niin tulee kun on tullakseen. Jos joku mies alkaa käyttämään ylisanoja minua hehkuttaakseen, säästän molempien aikaa tekemällä selväksi ettei edes kannata yrittää.

Yksi asia mikä yhdistää noita kariutuneita suhteitasi on sinä. Peilistä se vika löytyy.

Vika ja vika. Olen se kulmapala palapelistä se toinen pala eksyneenä miljardien palojen palapelilaatikkoon. En jaksa enää yrittää väkisin loksahtaa jonkun keskipalan kanssa yhteen, molemmat siinä menee rikki.

Kerrotko vielä mikä vika itsessäsi on, kun noin jaksat syytellä vain yhtä osapuolta, kun molemmissa on yhteensopivuusongelmaa yhtä paljon toisiinsa nähden? Kyllä, minä olen se yhdistävä tekijä omissa suhteissani. Minulla on kyky myöntää oma osuus ongelmassa. Olen myös hyvin normaali autistinainen omassa verrokkiryhmässäni. Miten itse olet onnistunut ihmissuhteissasi? Kuinka helppo sinulle on myöntää oma osuutesi ongelmissa, vai leimaako suhdettasi/suhteitasi ehdoton joko-tai -ajattelu, jossa vain toisessa on vika? Ja mitä minun pitäisi sieltä peilistä löytää vielä lisää, kun olen jo todennut olevani ihan onnellinen sinkkuna, koska saan olla omanlaiseni, enkä edes yritä parisuhteita? Jos se jotakuta loukkaa, etten hänen miellyttämiseksi ala rikkomaan itseäni, niin saanko vastavuoroisesti loukkaantua ettei hän tee samaa minulle, riko itseään jotta miellyttäisi minua?

"Pakenen" autismini taakse nyt, mutta kun en nyt saa langan päästä kiinni, miksi tuon kommenttisi laitoit, niin tenttaan sinua, sillä erityismielenkiintoni kohdistuu ihmisiin, ja haluan oppia meistä, itsestäni ja muista kaiken. Kiitos jo etukäteen, jos jaksat vastata edes yhteen kysymykseeni, jonka koet sellaiseksi, josta saisit avattua ajatuksiasi sosiaalisesti sokealle minulle. Monesti koen, ettei minulta osata kysyä oikeita kysymyksiä, senkin haluaisin tietää, koetko sinä minun kysyvän vääriä kysymyksiä tässä.

Olen myös hyvin tietoinen, että kysymykset sisältävät paljon provosoivia olettamuksia, toivottavasti et ota niitä liian henkilökohtaisesti, vaan jaksat ottaa sitä ratakiskoa työstöön kanssani.

Ja anteeksi ketjun aloittajalle kun "kaappaan" tätä omiin tarpeisiini!

Valitettavasti viestissäsi ei ole mitään minua kiinnostavaa, joten en vastaa mihinkään.

sama

Vierailija
80/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän rumasti sanottu, mutta minulla on tämä sama ongelma. Vastakaikua saan vain mielenterveysongelmaisilta ja heistä sitten valitsen sen kehen tunnen eniten vetoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi