Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisjutut menee aina samalla kaavalla ja päättyy, kun nainen ahdistuu liikaa. Joka ikinen kerta

Vierailija
25.12.2022 |

Nainen tekee aloitteen (syinä ulkonäkö ja "oot niin ihana")
Viikot 1-4 leijutaan pilvissä, kaikki on "ihanaa"
Viikolla 5 alkaa epäilyksen siemen itää: "pakko sussa on jotain vikaa olla"
Viikoilla 6-8 alkaa naisella ahdistus kasvaa, riidanhaasto alkaa ja muuttuu aggressiivisesti piikitteleväksi
Viimeistään viikolla 9 naista alkaa ahdistaa liikaa ja ilmoittaa että tää oli tässä ("vika on mussa eikä sussa")

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autistinainen,kiinnostaisi tietää miksi miehet ovat aluksi ihan onnessaan kun koetatte seurustella?

Olen eri, mutta kohtuullisen nokkela autistinainen peittelee oireitaan sopiakseen joukkoon. Ja mies nyt voi ihastua ulkonäköön ja jättää sen naisen persoonaan tutustumisen vähemmälle, voi jopa kuvitella mieleisensä luonteen hiljaiselle naiselle. Eivät ne luonteen erikoisuudet sitten tietenkään kelpaa, kun tulevat ilmi. Ei siinä auta kuin työntää sitä persoonaansa esiin ja etsiä omaa reunapalaansa, minä löysin jo.

Eli löysit tarpeeksi sietokykyisen miehen joka kestää sonnan kaatamista niskaan kun asiat ei mene aina sillä tavalla kun autistinainen mielessään on suunnitellut, onneksi olkoon. Itsellä kävi sietämättömäksi, mutta totta tuo että ihastuin hänen ulkonäköönsä ehkä liikaakin ja se kieroutti mieleni kuvittelemaan kaikenlaista alkuun.

Noinhan siinä varmaankin käy, jos syöksyy suhteeseen ulkonäön perässä. Jos olet hyvä oppimaan, ymmärrät varmaan nyt, että luonteiden ja arvojen sopiminen yhteen on aivan ensiarvoisen tärkeää. Oikeasti parisuhteen ei kuulu tuntua sinnittelyltä eikä kumppanin omintakeisten tapojen sonnalta. Kun asiat loksahtavat kohdilleen, yhdessäolo kaikkinensa tuntuu ihmeellisen vaivattomalta, tutulta ja kotoisalta.

Onko se sitten sellaista, jos kaksi miellyttämishaluista menee yhteen? Kaikki on vaan niin helppoa ja kompromissitkin sujuu kun aina kaikki käy, eikä lähes koskaan riidellä.

Kieltämättä on helpompaa, jos kaksi miellyttämisenhaluista nyhjää yhdessä kuin jos yksi venyy solmuille ja toinen on suhteessa vain ottamassa. Mutta en ihan tuota tarkoittanut, vaan sitä, että en varsinaisesti usko mihinkään toisiaan täydentäviin vastakohtiin. Kun todella monella elämänalueella mieltymykset ja henkilöhistoriat osuvat yksiin, ei sitä riideltäväå vain kerry kovin paljoa. Ja poikkeavat näkemyksetkin voi tuoda esiin muutenkin kuin huutamalla, kun molemmilla on rauhallinen tyyli. Moni asia tuntuu helpolta ja lopuissakin niinsanotusti valitaan taistelut. Näistä aineksista sitten tulee sellainen suhde, joka ei alusta pitäen tunnu työltä. Tai en minä kai osaa sitä tyhjentävästi selittää, mutta sen huomaa sitten kun se on siinä.

Vierailija
102/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autistinainen,kiinnostaisi tietää miksi miehet ovat aluksi ihan onnessaan kun koetatte seurustella?

Olen eri, mutta kohtuullisen nokkela autistinainen peittelee oireitaan sopiakseen joukkoon. Ja mies nyt voi ihastua ulkonäköön ja jättää sen naisen persoonaan tutustumisen vähemmälle, voi jopa kuvitella mieleisensä luonteen hiljaiselle naiselle. Eivät ne luonteen erikoisuudet sitten tietenkään kelpaa, kun tulevat ilmi. Ei siinä auta kuin työntää sitä persoonaansa esiin ja etsiä omaa reunapalaansa, minä löysin jo.

En nyt löytänyt alkuperäistä kysymystä, joten jatkan tähän perään oman vastaukseni.

Moni mies hehkuttaa esim. sitä, kuinka ymmärrän heitä (=olen samanlainen ns. putkiaivo), harrastukset, taidot ja kiinnostukset ovat samoja mitä näillä miehillä on ollut. Mutta hetken päästä en enää olekaan tarpeeksi tai olen liikaa. En ole tarpeeksi innostunut passaavan pikkuvaimon roolista, olen liikaa kiinnostunut tietokoneista. Ensin he kai ovat hurmioituneet löydettyään naiselta näyttävän version itsestään, sitten toteavatkin että olen liikaa heidän itsensä kaltainen. Hoivaviettini kohdistuu pikkulapsiin, ei terveisiin aikuisiin miehiin. Ei minua kiinnosta tietyt asiat, vaikka miehen äiti, mummo, sisko, ex tai naapurin täti on niistä kiinnostunut, vain koska minulla on samanlaiset sukupuolielimet kuin heillä. En todellakaan osaa multitaskata, pystyn keskittymään vain yhteen asiaan kerrallaan.

Enkä tosiaankaan ole peitellyt oireitani, putkiaivoisuuttani, kiinnostuksen kohteitani. Koko elämäni on säilynyt tuo valtava kiinnostus ihmisiä kohtaan, joka on varmasti auttanut sitä, että minuun hullaannutaan aluksi. Kuuntelen, kyselen, olen kiinnostunut tuntemaan. Olen haksahtanut luulemaan että kelpaan itsenäni ja kokeillut parisuhdetta. Osan kanssa tullut pyörittyä samoissa piireissä, toisten kanssa melkein ensimmäisestä tapaamisesta päädytty tuohon hullaantumiseen.

Pah, tuli keskeytys ja ajatus katkesi täysin tässä asiassa. Putkiaivoni eivät nyt osaa palata tänne, joten jätän tähän. Hyvää joulun jatkoa ja kaikkea hyvää tulevalle vuodelle teillekin, kysyjälle sekä erille!

No hei! Tuokin on kyllä tuttua, siis kun vaikka se matikantunnilta bongattu poikaystävä alkaa toivoa, että innostuisin leipomisesta sun muista tyttöjutuista tai kirjanörttimies alkaa raijata huollettavakseni viherkasveja, kun niitähän se äitikin. Hyvää joulua, jos satut vielä vilkaisemaan!

Tässä ja viestissä, mihin vastasit, on paljon samaistuttavaa. Ne piirteet, jotka ovat ehkä ihastuksen ja hullaantumisen aiheuttaneet (yhteiset puheenaiheet ja kiinnostuksen kohteet, mahdollisesti sama miesvaltainen ala ja sitä myötä ymmärrys) ovatkin alkaneet miestä kyrsiä. Sitten on yritetty ei toivomalla, vaan vaatimalla saada minusta muffinssimaakaria ja hoivaajaa sekä jopa vaihtamaan alaa. Väitetään, että naiset alkavat muokkaamaan miestä aivan toisenlaiseksi, kuin mitä hän alunperin oli. Taitaa samaa vikaa olla kummankin sukupuolen joissain yksilöissä. Kun ei suostu passaavaksi pikkuvaimoksi eikä uraansakaan vaihda, miehen kiinnostus loppuu. Loppuu minun kärsivällisyytenikin. Olen todennut, että parisuhteetta paras :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt löytänyt alkuperäistä kysymystä, joten jatkan tähän perään oman vastaukseni.

Moni mies hehkuttaa esim. sitä, kuinka ymmärrän heitä (=olen samanlainen ns. putkiaivo), harrastukset, taidot ja kiinnostukset ovat samoja mitä näillä miehillä on ollut. Mutta hetken päästä en enää olekaan tarpeeksi tai olen liikaa. En ole tarpeeksi innostunut passaavan pikkuvaimon roolista, olen liikaa kiinnostunut tietokoneista. Ensin he kai ovat hurmioituneet löydettyään naiselta näyttävän version itsestään, sitten toteavatkin että olen liikaa heidän itsensä kaltainen. Hoivaviettini kohdistuu pikkulapsiin, ei terveisiin aikuisiin miehiin. Ei minua kiinnosta tietyt asiat, vaikka miehen äiti, mummo, sisko, ex tai naapurin täti on niistä kiinnostunut, vain koska minulla on samanlaiset sukupuolielimet kuin heillä. En todellakaan osaa multitaskata, pystyn keskittymään vain yhteen asiaan kerrallaan.

Enkä tosiaankaan ole peitellyt oireitani, putkiaivoisuuttani, kiinnostuksen kohteitani. Koko elämäni on säilynyt tuo valtava kiinnostus ihmisiä kohtaan, joka on varmasti auttanut sitä, että minuun hullaannutaan aluksi. Kuuntelen, kyselen, olen kiinnostunut tuntemaan. Olen haksahtanut luulemaan että kelpaan itsenäni ja kokeillut parisuhdetta. Osan kanssa tullut pyörittyä samoissa piireissä, toisten kanssa melkein ensimmäisestä tapaamisesta päädytty tuohon hullaantumiseen.

Pah, tuli keskeytys ja ajatus katkesi täysin tässä asiassa. Putkiaivoni eivät nyt osaa palata tänne, joten jätän tähän. Hyvää joulun jatkoa ja kaikkea hyvää tulevalle vuodelle teillekin, kysyjälle sekä erille!

No hei! Tuokin on kyllä tuttua, siis kun vaikka se matikantunnilta bongattu poikaystävä alkaa toivoa, että innostuisin leipomisesta sun muista tyttöjutuista tai kirjanörttimies alkaa raijata huollettavakseni viherkasveja, kun niitähän se äitikin. Hyvää joulua, jos satut vielä vilkaisemaan!

Tulin vilkaisemaan, kiitos!

Vierailija
104/123 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille ihmetteleville miehille: Kannattaa ehkä miettiä tarkemmin, minkälaisia naisia on tullut deittailtua. On niitä muitakin, kuin oikuttelevia ja neuroottisia prinsessoja.

Vierailija
105/123 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille ihmetteleville miehille: Kannattaa ehkä miettiä tarkemmin, minkälaisia naisia on tullut deittailtua. On niitä muitakin, kuin oikuttelevia ja neuroottisia prinsessoja.

Joo, mut kuten sanottua niin "on taipumusta" vetää näitä prinsessoja puoleensa kun ne muunlaiset ei noteeraa.

Vierailija
106/123 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mut kuten sanottua niin "on taipumusta" vetää näitä prinsessoja puoleensa kun ne muunlaiset ei noteeraa.

Jep ne normaalit usein lopettaa yhteydenpidon kuin seinään kun taas nää mt-ongelmaiset on sinnikkäämpiä ja päinvastoin niistä on suorastaan vaikea päästä eroon.

Vierailija
107/123 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä luulet että sinussa vetää oikuttelevaa prinsessaa puolensa? Sanoisin että ainakin seuraavat vaihtoehdot voivat tulla kyseeseen. Olet niin nössö että arvelevat sinun nielevän mukisematta oikuttelut. Terapia auttaa olemaan jämäkämpi ja assertiivisempi. Vai oletko vihaisen näköinen murjottaja ja naisilla aktivoituu lapsuuden trauman toistamispakko - jospa tällä kertaa se vihainen murjottaja rakastaisi minua ja saisin korjaavan kokemuksen. Taas terapiassa voi oppia nauttimaan elämästä jolloin murtsiä iskä kakkosta etsivät eivät kiinnostu.

Vierailija
108/123 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vetää mielenterveysongelmaisia puoleensa niin pitäis itse mennä terapiaan, nää naisten vinkit miehille saavuttaa aina vaan uusia tasoja :D

Vierailija
109/123 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vetää mielenterveysongelmaisia puoleensa niin pitäis itse mennä terapiaan, nää naisten vinkit miehille saavuttaa aina vaan uusia tasoja :D

Oot kyllä liian tyhmä mies pariutumaan muutenkin. Jos on edes muutama aivosolu niin tajuaa että tuossa on järkeä. Mikä se sinun teoria on sille miksi olet latvalahomagneetti?

Vierailija
110/123 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin alkaisi ahdistaa, jos mies on liian täydellinen. Parempi luikkia karkuun ennen kuin mies löytää paremman.

Vierailija
111/123 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot kyllä liian tyhmä mies pariutumaan muutenkin. Jos on edes muutama aivosolu niin tajuaa että tuossa on järkeä. Mikä se sinun teoria on sille miksi olet latvalahomagneetti?

Se ilmenee tästä kyllä mainiosti, miten sinä halveksut miehiä joten sentasoiset sitten ratkaisuehdotuksetkin, eli että syy on miehessä. TAAS KERRAN

Vierailija
112/123 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ilmenee tästä kyllä mainiosti, miten sinä halveksut miehiä joten sentasoiset sitten ratkaisuehdotuksetkin, eli että syy on miehessä. TAAS KERRAN

Samalla logiikalla kun naisia ahdistelee ne seksinnälkäiset miehet, niin ehkä syy on siinäkin tapauksessa peilissä kun sitä tapahtuu niin usein ja naisen tulisi jotenkin muuttaa sitä käytöstään ettei tuollaista enää tapahdu.

Vierailija
113/123 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ne normaalit usein lopettaa yhteydenpidon kuin seinään kun taas nää mt-ongelmaiset on sinnikkäämpiä ja päinvastoin niistä on suorastaan vaikea päästä eroon.

Olette siis tietoisia, että tulee deittailtua vääränlaisia naisia. Selvä. Sitten kannattaakin ruveta miettimään, että minkähän takia ne täysjärkiset ja draamattomat naiset eivät sitten teistä kiinnostu.

Vierailija
114/123 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin ystävällisen, hellän, komean, melko vaativassa ammatissa olevan miehen kanssa jolla oli omat asiat alkuun kunnossa. Hän vaikutti ymmärtävän ja kunnioittavan minua, oli kiltti ja keskusteleva, seksi toimi ihanasti ja tunsin oloni turvalliseksi. Olin iloinen että olin löytänyt viimein tasapainoisen miehen joka oli lempeä, kiinnostunut minusta, vaikutti että arvomme olivat samat. Tunsin todella syvää rakkautta ja kiintymystä, minun oli helppo olla miehelle todella ihana ja seksuaalisesti avoin ja aktiivinen. Tuntui että nythän tämä kolahti loppuelämäksi. Oli ihanaa olla yhdessä.

Pari vuotta myöhemmin oli tullut selväksi että miehellä ei ollut mitään elävää omaa persoonaa, ei mitään omia ajatuksia eikä intohimoja. Kaikki mitä välillämme oli ollut oli sitä, että hän aktiivisesti peilasi minun innostustani, seksuaalisia toiveitani ja halujani, tykkäsi minun mielikseni samoista asioista kuin minä ja oli kaiken suhteen kuin peilikuva minusta. Aluksi en nähnyt tätä lainkaan vaan iloitsin siitä miten aiempien väkivaltaisten, itsekkäiden ja julmien miesten jälkeen viimein löytyi tuollainen kultainen tyyppi.

Mutta jokainen hänen mielipiteensä oli kopio omastani, asioista joista vain hän tiesi jotain hänellä ei ollut mitään omaa kantaa, hän ei tiennyt mitä sanoa niistä koska hän ei voinut kopioida minun kantaani. Jos hän ei tiennyt mitä mieltä minä olin jostain, hän näytti hämmentyneen kiltiltä ja silmät räpsyen epäröi, odotti omaa reaktiotani tietääkseen mitä tulisi sanoa. Odotin aika kauan että hän muodostaisi omia mielipiteitä ja ajatuksia, innokkaana rakastuneena oikein kannustin häntä kertomaan mitä mieltä on, aivan kuin äiti kannustaa pientä lasta sydän lämpimänä. Sieltä ei vain tullut mitään ikinä. Jätin hänet.

Vierailija
115/123 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, älä mene sänkyyn ekalla tapaamisella. Tee kuten minun mieheni teki, jota isketään paljon. Sanoi, että on huomannut, että jos rötapaaminen alkaa yhdenyön suhteesta, siitä ei ikinä tule mitään ja että on kiinnostunut minusta oikeasti ja haluaisi tutustua ensin kunnolla, ja ehdotti treffejä seuraavaksi päiväksi. Sitten käytiin pari kuukautta endin treffeillä.

Suosittelen tätä lämpimästi, koska olet ilmeisesti juuri sitä komeaa ja itsevarmaa miestyyppiä, joka vaikuttaa naistenmieheltä ja josta minäkin olen aina ajatellut, että pakko olla luonteessa jotain vikaa, muuten noin ihana ei olisi sinkku. Tämä ehdottamani keino poistaa sen epäilyn, koska se antaa luonnollisen selityksen sinkkuudellesi - olet hypännyt liian nopeasti sänkyyn - ja mahdollisuuden sille naiselle uskoa, että voi uskaltaa rakastua, olet tällä kertaa tosissasi.

Suosittelen lämpimästi olemaan käyttämättä suosittelen lämpimästi-fraasia, fy fan!!

Vierailija
116/123 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että vika on seksissä. Joitakin viikkoja voisi jaksaa yrittää jos mies muuten tosiaan täydellinen, mutta sitten olisi pakko luovuttaa jos homma sängyssä ei vain toimi.

Vierailija
117/123 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuulin nykyiseltä naisystävältäni suhteen alussa pitkään, ettei hän näe minussa mitään vikoja. Hän päivitteli asiaa yllättyneeseen sävyyn, että onko minussa ollenkaan huonoja puolia. Tämä johtui siitä että annoin hänelle paljon niitä asioita joita hän ei ollut aiemmin saanut parisuhteissaan, mm. keskustelin hänen kanssaan syvällisiä, tarjouduin auttamaan tilanteessa kuin tilanteessa, ja olin hyvätuloisena myös antelias raha-asioissa. Ja kun kuitenkin tiesin ja tiedän edelleen etten ole täydellinen, sanoin hänelle että kyllä ne minunkin huonot puoleni tulevat hänelle vielä vastaan. Ja niinhän ne sitten lopulta tulivatkin yhteenmuuton jälkeen, mm. erilainen siisteyskäsitys, minkä vuoksi olemme keskustelleet paljon kotitöistä. :D Olen parhaani mukaan opetellut tekemään kotitöitä silloinkin kun omasta mielestäni on riittävän siistiä, ja siitä on tullut kiitosta, mutta edelleen tämä naisen minulle antama koulutus silti jatkuu.

Jos nainen sanoo miehelle ettei näe miehessä huonoja puolia, on käsitykseni mukaan kyse siitä etteivät ne huonot puolet vaan ole vielä tulleet esiin. Miehen kannattaa pysyä nöyränä ja muistaa, että mikäli suhde vakiintuu joskus, ne huonot puolet eivät mitenkään pysy piilossa. Eli kun nainen ihmettelee että onko hän löytänyt täydellisen miehen, on miehen parempi vastata että et ole. Täydellistä ihmistä ei ole olemassa.

Vierailija
118/123 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla kun naisia ahdistelee ne seksinnälkäiset miehet, niin ehkä syy on siinäkin tapauksessa peilissä kun sitä tapahtuu niin usein ja naisen tulisi jotenkin muuttaa sitä käytöstään ettei tuollaista enää tapahdu.

Naisethan muuttavatkin käytöstään jatkuvasti, minäkin. Olen tylympi miehille tietyissä tilanteissa kuin haluaisin olla. Vain naama norsunveellä saa olla rauhassa kun ei kiitos ei kelpaa vastaukseksi

Vierailija
119/123 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis itse neuvoisit naiselle, joka kerta toisensa jälkeen lankeaa "jännämieheen"? Että Keep doing that?

Vierailija
120/123 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemuko se siellä?

Sinulla on Teemu persoonallisuushäiriö. Naiset ahdistuvat huomatessaan millaiseen hulluun ovat törmänneet.

Nämä prinsessakommentoijat: onko nainen prinsessa jos miettii miten saa henkensä säilytettyä?

Nämä pers.häiriöiset ja narsistit kun tuppaa olemaan väkivaltaisia ja heillä on taipumusta ahdistella vielä pitkän aikaa jutun jo loputtua. Saa oikeasti pelätä henkensä puolesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi