Naisjutut menee aina samalla kaavalla ja päättyy, kun nainen ahdistuu liikaa. Joka ikinen kerta
Nainen tekee aloitteen (syinä ulkonäkö ja "oot niin ihana")
Viikot 1-4 leijutaan pilvissä, kaikki on "ihanaa"
Viikolla 5 alkaa epäilyksen siemen itää: "pakko sussa on jotain vikaa olla"
Viikoilla 6-8 alkaa naisella ahdistus kasvaa, riidanhaasto alkaa ja muuttuu aggressiivisesti piikitteleväksi
Viimeistään viikolla 9 naista alkaa ahdistaa liikaa ja ilmoittaa että tää oli tässä ("vika on mussa eikä sussa")
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin kerran nuoruudessani todella komean ja seksikkään maanis-depressiivisen tupakka/pilvi/seksiriippuvaisen miehen kanssa ja suhde meni juuri tuollaisella kaavalla. Muut suhteeni ovat olleet normaaleja.
Bipotyypit voivat olla tuollaisia: maniavaiheessa kaikki on täydellistä ja ihan yliluonnollisen upeaa ja satumaista, kumppani alkaa epäillä että tämä on liian hyvää ollakseen totta. Depressiovaiheessa sitten tullaan pilvistä alas ja rajusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on minussa, ei sinussa = Vika todellakin on sinussa mutta en voi kertoa sitä sinulle.
Mikä näitä naisia yhdistää? Niin, sinä yhdistät heitä. Syy naisten ahdistukseen löytyy peilistä. Sinun peilistäsi.
Se, että tällainen sohellus saa 16 yläpeukkua kertoo todellakin, että women indeed are wonderful. Jos tosiaan tuo on johtopäätös. Kuitenkin nainen teki aloitteen ja mies varmaan oli suht oma itsensä. More like nainen on ailahtelevainen eikä se ollutkaan mitä halusi. Miksi syyttää ketään noin ja miksi on kenenkään syy ja vika? Paitsi ehkä niiden naisten.
Nainen oli ailahtelevainen sillä tavalla, ettei yhtäkkiä halunnutkaan ihanaa vaikka aluksi? Tämäkö on todennäköisin tulkinta?
Ap, älä mene sänkyyn ekalla tapaamisella. Tee kuten minun mieheni teki, jota isketään paljon. Sanoi, että on huomannut, että jos rötapaaminen alkaa yhdenyön suhteesta, siitä ei ikinä tule mitään ja että on kiinnostunut minusta oikeasti ja haluaisi tutustua ensin kunnolla, ja ehdotti treffejä seuraavaksi päiväksi. Sitten käytiin pari kuukautta endin treffeillä.
Suosittelen tätä lämpimästi, koska olet ilmeisesti juuri sitä komeaa ja itsevarmaa miestyyppiä, joka vaikuttaa naistenmieheltä ja josta minäkin olen aina ajatellut, että pakko olla luonteessa jotain vikaa, muuten noin ihana ei olisi sinkku. Tämä ehdottamani keino poistaa sen epäilyn, koska se antaa luonnollisen selityksen sinkkuudellesi - olet hypännyt liian nopeasti sänkyyn - ja mahdollisuuden sille naiselle uskoa, että voi uskaltaa rakastua, olet tällä kertaa tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Pers häiriö.
Tai sosiaalinen, tiedostamattaan maskaamisen osaava autisti. Naisautistina suhdeviritelmäni miesten kanssa ovat menneet aika samalla kaavalla. Ensin mies on superhyperonnellinen, sitten alkaa epäily, riitely ja sellaiseen muottiin pakottaminen mihin en vain mahdu ja lopulta, tosin vaihtelevasti ilmoitus että vikaa on, joko minussa tai miehessä.
Nyt lopulta kun tiedän missä mättää, olen vuosia tyytyväisenä jättänyt parisuhteesta haikailut pois. Jos jossain on henkilö, jolle olen sopiva ja hän minulle, niin tulee kun on tullakseen. Jos joku mies alkaa käyttämään ylisanoja minua hehkuttaakseen, säästän molempien aikaa tekemällä selväksi ettei edes kannata yrittää.
Eli ap ei ole täällä hakemassa vastausta ongelmaansa, sillä neuvot eivät kelpaa. Hän haluaisi vertaistukea, jossa haukutaan hänet jättäneet maanrakoon.
Avun hakeminen persoonallisuushäiriöösi on ap paras neuvo tilanteeseesi, jos oikeasti haluat muuttaa elämääsi ja suhteittesi kaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on minussa, ei sinussa = Vika todellakin on sinussa mutta en voi kertoa sitä sinulle.
Mikä näitä naisia yhdistää? Niin, sinä yhdistät heitä. Syy naisten ahdistukseen löytyy peilistä. Sinun peilistäsi.
Se, että tällainen sohellus saa 16 yläpeukkua kertoo todellakin, että women indeed are wonderful. Jos tosiaan tuo on johtopäätös. Kuitenkin nainen teki aloitteen ja mies varmaan oli suht oma itsensä. More like nainen on ailahtelevainen eikä se ollutkaan mitä halusi. Miksi syyttää ketään noin ja miksi on kenenkään syy ja vika? Paitsi ehkä niiden naisten.
Ihminen ei ole nukke. Kaikki ihmiset sen sijaan eivät nukkea kummemman kanssa pärjää. Turha siitäkään on ketään syyttää. Kunhan tiedostatte asian itse ja jätätte elävät ihmiset häiritsemättä.
Ehkä nainen huomasi, että olet köyhä ja pihi. Miehen kuuluu heidän mielestään maksaa kaikki ja antaaa vielä upea koti, luottokortti, luxuslomat, lahjoja, lahjoja, ruusuja ym, ym, ym naiselle tyyliin Maisku, Sohvi, Aitolehtiö, Siepot, ym turhakkeet.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla omat tunteet menee yhteisen edun edelle. Lisäksi tilanne on pahentunut kun itsekkyys on vaan kasvanut. Ihan kuin nyky naiset ei ole nähneet kotona isän ja äidin toimivaa arkea....
Yhteinen etu? Kuule se on aina miehen etu kun nainen jonkin myönnytyksen tekee ja nainen siinä päätyy mielenterveyspotilaaksi eikä mies. Jos tuntuu sille että miehestä ei seuraa muuta kuin ongelmia niin jalat alle ja nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla omat tunteet menee yhteisen edun edelle. Lisäksi tilanne on pahentunut kun itsekkyys on vaan kasvanut. Ihan kuin nyky naiset ei ole nähneet kotona isän ja äidin toimivaa arkea....
Millä lailla on "yhteinen etu", että nainen jäisi väkisin suhteeseen miehen kanssa, jonka käytös ahdistaa?
Ei parisuhteet ole naisten hyväntekeväisyyttä miehiä kohtaan.
mikä naista EI ahdista?
Ketä naista?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nainen huomasi, että olet köyhä ja pihi. Miehen kuuluu heidän mielestään maksaa kaikki ja antaaa vielä upea koti, luottokortti, luxuslomat, lahjoja, lahjoja, ruusuja ym, ym, ym naiselle tyyliin Maisku, Sohvi, Aitolehtiö, Siepot, ym turhakkeet.
Ok, hyvä tietää.
Onneks on sen verran vikoja ettei tarvii hirveesti etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pers häiriö.
Tai sosiaalinen, tiedostamattaan maskaamisen osaava autisti. Naisautistina suhdeviritelmäni miesten kanssa ovat menneet aika samalla kaavalla. Ensin mies on superhyperonnellinen, sitten alkaa epäily, riitely ja sellaiseen muottiin pakottaminen mihin en vain mahdu ja lopulta, tosin vaihtelevasti ilmoitus että vikaa on, joko minussa tai miehessä.
Nyt lopulta kun tiedän missä mättää, olen vuosia tyytyväisenä jättänyt parisuhteesta haikailut pois. Jos jossain on henkilö, jolle olen sopiva ja hän minulle, niin tulee kun on tullakseen. Jos joku mies alkaa käyttämään ylisanoja minua hehkuttaakseen, säästän molempien aikaa tekemällä selväksi ettei edes kannata yrittää.
Yksi asia mikä yhdistää noita kariutuneita suhteitasi on sinä. Peilistä se vika löytyy.
Ap samanlaisia naisia on vaikka kuinka paljon. Neljäkymppisiä, sporttisia, omillaan toumeentulevia ja ihan nättejä. Heissä ei ole mitään vikaa, mutta sopivaa miestä ei löydy mistään. Saman ohjeen annan sulle, katsele peiliin ja mieti syitä.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on, että kaikissa on omat vikansa. Ei täydellistä ihmistä ole olemassa.
Täydellisyys se vasta rasittavaa onkin. Joku pieni särö pitää olla, että minunkaan ei tarvitse esittää täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pers häiriö.
Yksi asia mikä yhdistää noita kariutuneita suhteitasi on sinä. Peilistä se vika löytyy.
Eihän tuossa mitään muuta annettu edes ymmärtää, toisin kuin aloittajan viestissä. Aloittajalla ei tunnu olevan minkäänlaista kykyä itsereflektioon, toisin kuin kommentoimallasi. Ilmeisen keskenkasvuinen tai vaihtoehtoisesti kehityskelvoton yksilö, iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tätä sanota naisille, vaan vika on aina miehissä silloinkin.
nainen ahdistuu heti kun mies ottaa yhteyttä.. ei saisi ees ottaa yhteyttä toiseen.
Jostain syystä löydät aina samantyyppisiä naisia. Eli sieltä mistä haet nyt naisia, parempi ehkä välttää ja jokin muu systeemi naisenhakuun. Ota joku selvä, joka ei juo alkoholia. Miten e-pillerien vaikutus tai uraputken rasitteet. Yhdistääkö joku kiinnostus tai aihe kunnolliseen naiseen. Baari tai sovellus ei ole ehkä parhaasta päästä. Joskus miettii jopa niin syvällisiä, että onko joidenkin ihmisten energiakentässä joku kuvio, jota ihmiset aina toistavat (se toinen tai itse) vai joku ei vaan matchaa että yhteen menisi. Entä ulkomaat, joku turvallinen alue. Jos joku draamailee, tuskin sitä kannattaa jäädä kuuntelemaan, vaikka vikoja itsestä tai toisesta tiedostaisi. Eivät luota?