Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisilla clomifen annostuksilla olette?

13.11.2006 |

Oletteko huomanneet sivuvaikutuksia? Pitääkö paikkansa että clomifen ohentaa kohdun limakalvoa niin että alkion kiinnittyminen hankalaloituu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen vasta aloittamassa clomifenia ensi kierrossa joka todennäköisesti alkaa huomenna. Eli eka clomikierto alkamassa ja annoksella 50 mg päivässä, kiertopäivinä 3-7. Millaisia kokemuksia itselläsi on clomeista?

Vierailija
2/6 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eka kerralla söin 1 x clomifen 3., 5. ja 7. kierron päivä. Silloin ei ollut mitään sivuoireita tms. havaittavissa. Toisella kerralla eli viime inssissä lisättiin määrää niin, että otin yhden clomin 3-7 kierron päivänä eli yht. viitenä päivänä. Silloin tuli välillä " kuumia aaltoja" ja varsinkin illalla/yöllä sen huomasi selkeämmin. Nyt aloittelen kolmatta kierrosta ja otan clomeja 3-7 kierron päivänä joka toinen päivä yhden ja joka toinen päivä kaksi tablettia päivässä. Määrää on siis lisätty joka kerta vähän ja nyt ois toiveissa saada pari munista kehittymään pelkästään yhden sijasta. Mulla noissa kahdessa edellisessä kierrossa clomit ei olleet pahemmin vaikuttaneet limakalvoon ja toivottavasti ei vaikuttaisi nytkään. Toivottavasti tästä vastauksesta oli jotain hyötyä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että tungen tähän keskusteluun.....

Eli itselläni edessä ensimmäinen clomifen-kuuri seuraavasta kierrosta. Kysymystä herättää vain se, että mistä tiedän milloin on kp3? Minulla saattaa olla tiputtelua ensin monta päivää, eli lasketaanko nekin? Sillä vain, ettei menisi kuuri hukkaan.

Vierailija
4/6 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli saa tunkea ihan vapaasti :) Mulla on myös ollut tuota tiputtelua vaihtelevassa määrin ja mulle ohjeistettiin, että eka_kunnon_vuotopäivä kun tulee selkeästi verta on kp 1 ja siitä aloitetaan laskut. Tilannetta on välillä vaikea tulkita, mutta itsellä katson menkat alkaneeksi siitä, kun vatsaa vääntää oikein kunnolla ja vuoto muuttuu ruskeasta veriseksi. Toivottavasti tästä miellyttävästä kuvailusta oli jotain apua :)

EE

Vierailija
5/6 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen yhden kierron syönyt 100mg kierron 3-7 päivät. Minulla ainakin tuon tuplamäärän jälkeen oli ultrassa kohdunlima hyvä eli kait se ohentuminen on yksilöllistä.

Tästä 100mg vuorokausiannoksesta kehittyi viimeksi 3 johtofollikkelia, joista kaksi oli jo kp 11 puhjennut.

Kp 1 on se päivä, jolloin vuoto alkaa kunnolla, ei siis mitään rusehtavaa tuhrua. Eikä se niin päivän päälle ole, koska clomeja voidaan aloittaa vasta kierron 5 päiväkin.

Vierailija
6/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan jotenkin tuntee olevansa niin pihalla näistä asioista :D Eli nyt odotellaan oikeaa vuotoa ;)