Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sirpa Selänne turhautui itsepalvelukassaan: Tää on ihan törkeetä... Miksei ihmisillä ole töitä?

Vierailija
24.12.2022 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b7a3eec7-d123-4ddd-b50c-9e8d61…

Onhan se kamalaa, kun Teemun rahoilla elämänsä elellyt joutuisi ITSE latomaan ostoksensa. Kyllä siihen jotain orjia tarvittaisiin.

Kommentit (268)

Vierailija
261/268 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihanaa kun edes ystävällinen kassa toivottaa "Hyvää Joulua" tai "Mukavaa viikonloppua".

Tietokone tai papukaija osaa toivottaa sen yhtä sydämmellisesti...

Vierailija
262/268 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpan kannattaisi joskus mennä oikeisiin töihin. Hyvä huudella rikkaan kiekkoilijan vaimona, jonka mies käy jatkuvasti vieraissa. Sirpana olisin hyvin hiljaa. 50v eukko, jolla ei koulutusta, ei ulkonäköä, ei kannattaisi huudella mediassa. Olisi hiljaa ja tyytyisi osaansa.

Sirpan huuto kuullaan ja se pääsee lehtiin. Minun ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/268 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vain yhtä, eli miksi ne tavarat piti laittaa lattialle?

Joku täällä kertoi, että herkkumyymälän kassat (vain IP tarjolla) ovat koneita tolpan nokassa, ei laskutilaa.

En osaa sanoa, pitikö paikkansa, koska viimeksi kun kävin (ostamassa näkkäriä ja puolukkahilloa ja jotain ja harmittelemassa, kun lakkahilloa ei enää saa) meidän herkkumyymälä oli remontissa, tähän asti siellä on ollut palvelukassat.

Vierailija
264/268 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Sirpa nyt oikeassa! Itse en käytä ainakaan lähikaupassa omatoimikassaa vaan turvaan osaltani työpaikkaa jollekin käyttämällä ihmiskassaa. Ja hyvä ettei S. tai vastaavat henkilöt vie jonkun köyhemmän työpaikkaa.

Sanoin yhdelle, huomattavasti Sirpaa köyhemmälle rouvalle, etten käytä omatoimikassaa, että olisi töitä myyjälle. Kuulin, ettei "oo häävi homma" ! Rouvalla itsellään on ollut 2*6kk työ ja sitä ennen oli juuri yrittäjän rouva. Nyt on jo eläkkeellä ja haukkuu työttömiä ja epäilee joitain, miten ovat päässeet tk-eläkkeelle.

Vierailija
265/268 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sirpaan jonnin joutavia esille tuloja menis vain makkariinsa touhuamaan ja pitäs omana tietonaan mitä siellä touhuaa ja muuallakin.

Vierailija
266/268 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typeriä kommentteja taas tässä ketjussa. Itse vastustan sitä, että yritykset maksimoi hyödyn vähentämällä työvoimaa ja käyttämällä robotteja. Ihmunen tarvitsee työtä elääkseen ja yhteiskuntakin toimii paremmin kun veroja maksetaan palkkatyöstä tukien sijasta.

Muutenkin on stressaavaa kun kaiken joutuu tekemään nykyään itse. Oli mukavaa, kun esim. huoltoasemilta sai vielä joskus palvelua. Nyt sieltä saa kyllä kaikkea muuta ja autoon liittyviä tarvikkeita pitää erikseen lähteä hakemaan kilometrien päästä jostain motonetistä...

Vierailija
267/268 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaavalintaiset vaihtoehdot kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Sirpa, miksi sinä et ole töissä? Tai tehnyt koskaan töitä?

Koska Sirpalla on rikas mies jonka omaisuudella on voinut elää eikä ole ollut pakko mennä töihin. Mutta miten se tähän asiaan liittyy? Miten Sirpan työssäkäynti tai käymättömyys liittyy siihen että hänen mielestään itsepalvelukassat ei ole hyvä juttu ja ihmisten pitäisi hoitaa noi työt?

Tärkeintä valinnat. Tehköön jokainen omantuntonsa ja mukavuuden mukaan. Jos pelkää työpaikkojen puolesta ei käytä. Jos ei pelkää ja pääsee jonon ohi ja ei ole mitään sitä vastaan, että toimii kassaneitinä, niin käyttää. Mutta siis vaihtoehtoja pitää olla. Tuskin HM:ssäkään kaikki haluavat alkaa itsepalvelukassoja käyttämään, vaikka kuinka yleistyisivät ja suositellaan. Ka hyono juttu etyä esim. Mäkkärissä ei oikein palvelua tahdo saada jos tiskille menet. Joillain on joskus pelkkää käteistä kuitenkin ja sitten näitä, jotka ihan periaatteessa eivät halua käyttää.

Viimeksi kun kävin H&M.ssä, niin itsepalvelukassalla ei pahemmin jonoa ollut, mutta sen toiminnassa oli jotakin pielessä ja homma ei toiminut. Minä menin suoraan normikassalle ja sain ostokseni tehtyä nopeasti ja tehokkaasti, kun samaan aikaan sillä toisella kassalla yhä arvottiin ja jonossa olleiden ilmeet olivat tuskastuneet. En käytä itsepalvelukassoja, sillä monissa paikoissa niissä on rajoituksia tuotteiden suhteen ja meillä on usein aletuotteita, joita ei monilla itsepalvelukassoilla voi maksaa.

Vierailija
268/268 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi