Sirpa Selänne turhautui itsepalvelukassaan: Tää on ihan törkeetä... Miksei ihmisillä ole töitä?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b7a3eec7-d123-4ddd-b50c-9e8d61…
Onhan se kamalaa, kun Teemun rahoilla elämänsä elellyt joutuisi ITSE latomaan ostoksensa. Kyllä siihen jotain orjia tarvittaisiin.
Kommentit (268)
Herää kysymys, miksi palvelua haluava henkilö ensinnäkään menee itsepalvelukassalle?
Hyvä, että joku pitää meidän nuorempien puolta.
Taloussanomissa oli ennen koronaa, että kaupan alalta loppuu 25 000 työpaikkaa 10 vuoden sisällä automaation vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Taloussanomissa oli ennen koronaa, että kaupan alalta loppuu 25 000 työpaikkaa 10 vuoden sisällä automaation vuoksi.
Itsepalvelukassoja on alkanut ilmestymään lähes joka kauppaan.
Minä nyt käsitin niin että Sirpa olisi halunnut kassahenkilön palvelua, miksi meni itsepalveluun?
No kun ihmisille ei silleen haluta maksaa siitä Sirpa hyvä.
Sirpalla taisi olla alkoholia jota ei voi ostaa itsepalvelukassasta?
Vierailija kirjoitti:
"Siis tää on ihan törkeetä, mä vihaan tällaista. Siis miksei ihmisillä ole töitä? Täällä joutuu ite tekee tän ja tähän lattialle laitoin vaan...Tää on ihan järkyttävää. En ymmärrä, hän jatkaa päivittelyään."
Kaikkea sitä ihmiset kehtaavat lehdissäkin suustaan päästää.
Jos nyt tarkkoja ollaan, Selänne ei avautunut lehdelle vaan Instagramiin. Lehti teki siitä sitten jutun.
Mutta samaa mieltä olen valituksen älyttömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Saako Ikeasta alkoholia?
Miksi meni itsepalvelukassalle? Aina on normikassojakin töissä. Itsepalvelukassat on käteviä jos on vain muutama ostos, mutta oikea kassa sitten isompien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako Ikeasta alkoholia?
Kyllä saa! Ruotsalaista olutta lihapullien kyytipojaksi.
Hyvä Sirpa!
Tankkaamme automaatista, hoidamme pankki- ja muutamat muutkin asiat verkossa ja käytämme itsepalvelukassoja kun nopeaa ja vaivatonta pitää olla. Samalla ulisemme työpaikkojen vähenemistä muttemme näe, että olemme laiskuudestamme ja mukavuudenhalustamme johtuen itse syypäitä siihen. Kas, kun lampaaksihuutajat eivät tässä asiassa näe miten meitä rahan voimalla ohjataan kuin teuraslaumaa. Onhan se halvempaakin hoitaa itse verkossa. Ainakin toistaiseksi.
Minustakin itsepalvelukassat on kamalia.
Kyllähän IKEA:ssa on palvelukassojakin mutta jos ei katso mille kassalle menee, saattaa päätyä itsepalvelukassalle. Kyllä nyt on sanottava että käyttäjän virhe...
Ikeassa ei ole enää palvelukassoja.
Voi Sirpa, miksi sinä et ole töissä? Tai tehnyt koskaan töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepalvelukassoja on alkanut ilmestymään lähes joka kauppaan.
Sirpa on tyytymätön itseensä, kun ei osannut itsepalvelukassalla toimia.
Minä kauhistuin ja järkytyin aivan samasta asiasta. Eihän maailmassa ole tätä kamalampaa asiaa.
Menin ITSEPALVELUkassalla ja siellä ei ollutkaan henkilökuntaa minua palvelemassa. TÖRKEÄTÄ
Vierailija kirjoitti:
Voi Sirpa, miksi sinä et ole töissä? Tai tehnyt koskaan töitä?
Koska Sirpalla on rikas mies jonka omaisuudella on voinut elää eikä ole ollut pakko mennä töihin. Mutta miten se tähän asiaan liittyy? Miten Sirpan työssäkäynti tai käymättömyys liittyy siihen että hänen mielestään itsepalvelukassat ei ole hyvä juttu ja ihmisten pitäisi hoitaa noi työt?
Käytän poikkeuksetta ihmiskassaa koska haluan taata töitä ihmisille.
"Siis tää on ihan törkeetä, mä vihaan tällaista. Siis miksei ihmisillä ole töitä? Täällä joutuu ite tekee tän ja tähän lattialle laitoin vaan...Tää on ihan järkyttävää. En ymmärrä, hän jatkaa päivittelyään."
Kaikkea sitä ihmiset kehtaavat lehdissäkin suustaan päästää.