Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mites siellä joulu sujuu?

Vierailija
23.12.2022 |

Meillä koko perhe vielä valvoo, vähän ilta venynyt... Tänään hoideltu viimeisiä jouluostoksia ja lapset tehneet isän avustuksella piparitalot. Enimmäkseen sopuisaa, mutta välillä pikku erimielisyyksiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu väki on mennyt nukkumaan jo pari tuntia sitten. Minä tässä sohvalla ihailen jouluvaloja ja koristeita, olen juonut pari lasillista viiniä ja syön suklaata.

Vierailija
2/8 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuoroon lähtöä odotellessa, muut nukkuu jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkua paistelen ja palstailen. Lasillinen punaviiniä ja pari konvehtia, kyllä tässä pärjäilee. :) Muu porukka jo nukkumassa.

Vierailija
4/8 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa joulu vasta huomenna.

Vierailija
5/8 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin treffeillä joulupukin kanssa. Hän tarjosi ja sanoi, että rakastaa mun takapuolta. Menen huomenna uudestaan.

6/8 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä alkaa joulu vasta huomenna.

Mulla myös. Mielelläni olisi jo tänään aloittanut valmistelut, mutta kun ei ole kylmäsäilytystiloja ja siskoni kanssa ollaan jaettu hommat niin, että mulle tulee kaikki kalapuolen jutut. Ja kaloilla ei saa kylmäketju katketa. Kävin piskin kanssa iltalenkillä ja oli kiva katsella lammen rannalla valaistua isoa kuusta. Tein mä huomiseksi suklaa-suokakinuski-karpalokonvehteja jo tänään. Niin ja nostin pakastimesta riimihärän sulamaan. Huomenna sitten hovimestarinkastikkeen sekä riimihärälle piparjuurikastikkeen teko. Kaanmunien keittäminen ja niiden puolittaminen sekä koristaminen majoneesilla ja katkaravuilla. Ja retiiseistä pitää näpertää tarjoiluvadeilel kukkasia. Kaikenlaista pientä. 

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE PALSTALAISILLE <3

Vierailija
7/8 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sujuu. Istun keittiön pöydän ääressä, juon kahvia ja mutustan suklaata, mietin menisinkö klo 15 läheiseen jouluhartauteen. Muuten rattoisaa lukemista ja leffoja omassa rauhassa ilman minkäänlaista stressiä. Maitoa pitää vielä hakea kaupasta, muusta ei ole pulaa.

Vierailija
8/8 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä mitään. Tässä odotetaan suurta big bängiä että aatto alkaa. Se bäng ei tapahdu suinkaan vessassa vaikka niin luulit hehe. Vaan kun eräät saapuvat lähtee hommaa liikeelle. Eli odotusta..odotusta...