Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele musikaaleja, ihmiselle joka ei ole katsonut yhtäkään vielä!

Vierailija
23.12.2022 |

Haluan sivistyä!

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cherbourgin Sateenvarjot. Löytyy Areenasta ja eikö tuo tv:stäkin ole tulossa vai tuliko jo?

Tulee juuri nyt Teemalla

Voi ei 😖 Mulla jäi näkemättä. Olen rakastanut sitä tunnaria lapsesta lähtien, vaikka nykyisin kuuntelen enemmän folk-metallia.

Jotenkin maaginen elokuva vaikka en musikaaleista tykkää.

Cherbourg muuten ihana kaupunki.

Katso yle areenasta.

Vierailija
62/84 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rocky horror picture show

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi nähdä Pieni kauhukauppa elokuva. Se on kauhu/musikaali.

Vierailija
64/84 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oo olemassa hyviä musikaaleja. Ne ovat kaikki ihan paskoja. Säästät aikaa kun jätät ne väliin ja katsot vaikka elokuvia missä ei lauleta eikä varsinkaan tanssita!

Vierailija
65/84 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disneyn kaikki piirretyt. Etenkin Aristokatit ja sit siitä eteenpäin 90-luvulle Disneyn renessanssin aikaan.

Vierailija
66/84 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musikaalit on tarkoitettu vain sivistyneille ihmisille.

Tarkoitin sillä "aion sivistyä" -lauseella sitä että on hyvä saada uusia näköaloja.

Kiitos todella paljon vastaajille! Tästä löytyy jo paljon mielenkiintoista katsottavaa.

-ap

Vierailija
67/84 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin sillä "aion sivistyä" -lauseella sitä että on hyvä saada uusia näköaloja.

Kiitos todella paljon vastaajille! Tästä löytyy jo paljon mielenkiintoista katsottavaa.

-ap

En viitsi televisiosta kyllä musikaaleja katsoa. Mene Hampuriin, siellä iso valikoima musikaaleja livenä. Aivan eri asia kuin tv. 

Vierailija
68/84 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Disneyn kaikki piirretyt. Etenkin Aristokatit ja sit siitä eteenpäin 90-luvulle Disneyn renessanssin aikaan.

Vähän ot, mutta mun mielestä Aristokatit on kyllä käsittämätön elokuva. Eihän siinä ole mitään juonta, senkun vaan hengailevat muina kissoina. Katsoisin (ja suosittelisin) mitä tahansa muuta Disney-leffaa.

Vierailija
69/84 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phantom ja dance of vampires.

Vierailija
70/84 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ei kannata ottaa nokkiinsa tuommoisista kommenteista.

Musikaalit ovat tarkoitettu kaikille ihmisille, jotka niistä tykkää.

Genrejä on lukuisia ja kaikki eivät pidä kaikesta.

Toisten lyttäilyt kertovat heidän omasta tyhmyydestään. Jokainen saa itse määritellä mitä haluaa katsoa ja mistä haluaa pitää. Toisilla ei ole mitään virkaa määritellä toisia ihmisiä.

Vierailija
71/84 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään animaatio musikaalia ei vissiin olla vielä mainittu, joten sanon Painajainen ennen joulua.

Vierailija
72/84 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös Jesus Christ Superstaria. Itseeni se teki vaikutuksen parikymppisenä, ja muutama biisi on säännöllisessä kuuntelussa vuosi toisensa jälkeen. Ja ei, en ole uskossa.

Vierailija
73/84 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
74/84 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oopperan kummitus tietysti, myös kaikki Helsingin kaupunginteatterin suurmusikaalit (Pieni merenneito, Myrskyluodon Maija, Kinky boots, Priscilla jne.) ovat olleet huippuja. Ja ehdottomasti teatteriin katsomaan musikaaleja, kokemus on ihan eri luokkaa kuin telkkarista.

Kun olet päässyt kunnolla musikaalien makuun, niin ei kun varaamaan musikaalimatkaa Lontooseen tai Nykiin 😊

Vierailija
75/84 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sweeney Todd Fleet Streetin paholaisparturi

On kauhu/musikaali ja enpä tiedä kannattaakos tätä suositella. Aika kauhea elokuva, vaikka Johnny Depp onkin pääosassa.

Vierailija
76/84 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt aika monta musikaalia ja oma suosikkini on yhä Matilda. Onhan se lapsille suunnattu, mutta lyriikat on niin hyvät ja kertomus ihanan överi ja loppu onnellinen, että olen nähnyt sen useamman kerran ja voisin katsoa vielä uudelleenkin. Lisäksi lapsinäyttelijät ovat jotenkin aina vilpittömämpiä ja heidän osaamisensa koskettavampaa kuin aikuisten. Vaikka Matildassa aikuistenkin roolit ovat herkullisia. Kun näin Bertie Carvellin Miss Trunchbullina, olin miehen isoin fani noin viidessä minuutissa.

Vierailija
77/84 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt aika monta musikaalia ja oma suosikkini on yhä Matilda. Onhan se lapsille suunnattu, mutta lyriikat on niin hyvät ja kertomus ihanan överi ja loppu onnellinen, että olen nähnyt sen useamman kerran ja voisin katsoa vielä uudelleenkin. Lisäksi lapsinäyttelijät ovat jotenkin aina vilpittömämpiä ja heidän osaamisensa koskettavampaa kuin aikuisten. Vaikka Matildassa aikuistenkin roolit ovat herkullisia. Kun näin Bertie Carvellin Miss Trunchbullina, olin miehen isoin fani noin viidessä minuutissa.

Netflix tuotannossa ollaan tehty Matilda - Musikaali. On julkaistu hetki sitten netflixissä tuo. En ole nähnyt, mutta ajattelinpa kertoa tuon havaintoni.

Vierailija
78/84 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netflix tuotannossa ollaan tehty Matilda - Musikaali. On julkaistu hetki sitten netflixissä tuo. En ole nähnyt, mutta ajattelinpa kertoa tuon havaintoni.

Minä katson musikaalini ihan livenä, kiitos. :)

Vierailija
79/84 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netflixin casting-politiikka on erikoinen. Tuossa näkyy olevan Miss Honey tummaihoinen, mutta Miss Trunchbull (joka on perinteisesti ollut miehen rooli) on annettu Emma Thompsonille. Drag oli kuitenkin aika keskeinen osa alkuperäisen musikaalin huumoria. Woketuskin on nykyään niin wokea, ettei siitä enää ymmärrä mitään.

Vierailija
80/84 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netflixin casting-politiikka on erikoinen. Tuossa näkyy olevan Miss Honey tummaihoinen, mutta Miss Trunchbull (joka on perinteisesti ollut miehen rooli) on annettu Emma Thompsonille. Drag oli kuitenkin aika keskeinen osa alkuperäisen musikaalin huumoria. Woketuskin on nykyään niin wokea, ettei siitä enää ymmärrä mitään.

Olihan jo frendeissä chandlerin trans/drag-isän roolissa kathleen turner. Eli ei tuo niin uusi idea ole.