Mistä isosta tai pienestä asiasta olet lapsessasi ylpeä?
Oma tyttäreni on todella lahjakas pienon soittaja, aloitti 6-vuotiaana ja nyt on 16 vuotias.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Esikoiseni ajaa autoaan jo paremmin kuin minä vaikka onkin vasta 15 vuotias :D
Miten 15-vuotiaalla voi olla oma auto?
6 vuotiaalla pojallani on jo suurempi penis kuin isällään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten 15-vuotiaalla voi olla oma auto?
Kyllähän mopoautolla saa ajaa jo 15v vaikka voiko sitä edes autoksi kutsua
Onko ylpeyden aihe, kun aikuinen lapseni luki tieto, insinööriksi kun ei ollut töitä.
2-vuotiaani väitteli jo tohtoliksi
Vierailija kirjoitti:
Onko ylpeyden aihe, kun aikuinen lapseni luki tieto, insinööriksi kun ei ollut töitä.
Aika normaalia jos ei ole töitä sanoisin. Mutta hyvä että opiskelu kiinnosti.
Ap
Lapseni oli aikanaan koulussa kympin oppilas, rakasti koulunkäyntiä. Nyt on hyväpalkkaisessa työssä ja säästää rahaa omaa asuntoa varten.
Poikani sai tänä keväänä valmistuttuaan työpaikan 1.hakukerralla.
En ole puheväleissä lapseni kanssa, vaikka onkin jo aikuinen niin silti aina minun lapseni. Hän pyörii väärissä piireissä ja kovasti toivoisin että palaisi kotiin ja lopettaisi sekoilut.
Hän on todella hyvä kokki ja tekee parempaa ruokaa kuin minä ja isänsä :D
Molemmat tyttäreni ovat fiksumpia kuin minä. Olen heistä todella ylpeä.
Poikani kävi armeijan loppuun vaikka soittikin ensimmäisellä viikolla kotiin itkien että äiti hae pois täällä on ihan kamalaa. En hakenut, ajattelin että kyllä se siitä ja tutustuttuaan muihin poikiin alkoi sujumaan tosi hyvin.
Hänellä oli paksut hiukset jo syntyessään. Suloisin poika minun maailmassani. Olen niin ylpeä, kun mummut tulevat kehumaan kaupassa.
Lapseni on todella kaunis niin ulkoisesti kuin sisäisesti, kävimme muutama kuukausi takaperin mallikuvauksissa jossa lapseni sai paljon kehuja kyseiseltä kuvaajalta. Huomaa kyllä että olisi rohkeutta ja halukkuutta lähteä maailmalle niihin hommiin
On sosiaalisesti ja matemaattisesti lahjakas.
Vanhin lapsistani on todella fiksu ikäisekseen (on siis lukiossa) ja opiskelee ruotsia, venäjää, englantia ja saksaa vieraina kielinä. Itseltäni ei ikinä onnistuisi kaikkien opiskeleminen saatikka osaaminen. Hänen haaveena on lähteä lukion jälkeen opiskelemaan tulkiksi.
Poikani (12v) joulutodistuksessa käytös on 10 ja lukuaineiden keskiarvo oli 9,2.
Kaksivuotias jakaa omista herkuistaan muille pyytämättä.
Olen salaa vähän kateellinen kun lapsellani on äitini kauniit keltaisenvihreät silmät ja itselläni on tylsät ruskeat :(