Suosittele musikaaleja, ihmiselle joka ei ole katsonut yhtäkään vielä!
Kommentit (84)
En myöskään huomannut, jos onkin jossain mainittuna Ihmemaa Oz. Musikaaleista tämä kuuluu suosikkeihini, jota olen katsonut niin monet kerrat. Se 1939 vuoden versio.
The Greatest Showman ja
Kaunotar ja hirviö (2017 vuoden elokuvat)
Nämä voisivat olla enemmän nuorisoa miellyttävämpiä musikaali elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
West Side Story (2021)
On kuulemma parempi kuin alkuperäinen arvosteluiden perusteella.
Steven Spielbergin ohjaama tämä tuoreempi.
Mä oon nähnyt tämän tuoreimman, joten kai se vanhakin versio pitäisi joskus katsoa.
Vanha versio on upea, uusi aivan kauhea! Tai oikeastaan uudessa on vain yksi suuri vika: Tony on ihmeellinen pullamössöpoika, jolla ei ole mitään karismaa. Marian näyttelijä käyttää kaiken taitonsa näytelläkseen, että Maria on rakastunut palavasti Tonyyn, ja onnistuukin tässä, mutta Tonyn näyttelijä on kuin kala haaleassa vedessä ja mutustelee koko leffan läpi kuin mikäkin pohjamonni. Hän ei ole miltään osin sopiva rooliinsa. En tajua, miksi on siihen valittu. On ollut nosteessa muuten, niin oli sitten "selvä" valinta vai mikä lie syynä.
Vierailija kirjoitti:
The Greatest Showman ja
Kaunotar ja hirviö (2017 vuoden elokuvat)Nämä voisivat olla enemmän nuorisoa miellyttävämpiä musikaali elokuvia.
Bellellä ei mitään karismaa tässä uudessa Kaunottaressa ja hirviössä. Aivan hirveä.
Greatest Showmanissa hyvä tarina, mutta jotenkin juosten kustu tuo elokuva.
Cats, voit katsoa sen myös Youtubesta kokonaan maksutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cherbourgin Sateenvarjot. Löytyy Areenasta ja eikö tuo tv:stäkin ole tulossa vai tuliko jo?
Tulee juuri nyt Teemalla
Voi ei 😖 Mulla jäi näkemättä. Olen rakastanut sitä tunnaria lapsesta lähtien, vaikka nykyisin kuuntelen enemmän folk-metallia.
Jotenkin maaginen elokuva vaikka en musikaaleista tykkää.
Cherbourg muuten ihana kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
South Park: Bigger, Longer & Uncut
tää on kyl paras eikä moni edes tiedä että on musikaali
Onko tässä jonkinlaista juonta? 😬
Hairspray, se uudempi versio jossa Travolta esittää perheen äitiä. Mä ihan oikeasti tykkään tästä!
Vierailija kirjoitti:
Cats
Oikeesti jos löydät hyvän version niin tää on tosi viihdyttävä.
Uusin leffaversio ei ole saanut hirveästi kehuja mutta on siitä muitakin versioita kuvattu.
Frozen on kohtalaisen musikaali.
Pink floyd: the wall luokittelusta en ole varma mutta menee ainakin musiikkielokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Frozen on kohtalaisen musikaali.
Pink floyd: the wall luokittelusta en ole varma mutta menee ainakin musiikkielokuvasta.
Frozen 2 on enemmän musikaalisempi kuin edeltäjänsä. Ainaskin lauluista saa tarpeekseen.
Phantom of the Opera on oma suosikkini.
Vähemmän tunnetuista suosittelen tätä saksalaista musikaalia, joka kertoo keisarinna Sissistä:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Elisabeth_(musical)
Uskomatonta, ettei Greasea ole mainittu!
Oopperan kummitus on myös mun suosikkini, teatterissa myös upea kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Greatest Showman ja
Kaunotar ja hirviö (2017 vuoden elokuvat)Nämä voisivat olla enemmän nuorisoa miellyttävämpiä musikaali elokuvia.
Bellellä ei mitään karismaa tässä uudessa Kaunottaressa ja hirviössä. Aivan hirveä.
Greatest Showmanissa hyvä tarina, mutta jotenkin juosten kustu tuo elokuva.
Nuorisolle suosittelin, kun ap itselleni antoi itsestään sellaisen kuvan. Kyllä Harry Potter tähti on valovoimainen näyttelijä. Eihän noi täydellisiä elokuvia ole, mutta mielestäni enemmän nuorisolle osuvampia, kuin monet muut mainitut.
Suurin osa mainituista paremmin uppoo aikuisille, kuin nuorille ja lapsille.
Pieni kauhukauppa 1986 versio muistaakseni.
tää on kyl paras eikä moni edes tiedä että on musikaali