Mitä mieltä ihmisestä joka hymyilee koko ajan?
Mulla työkaveri joka hymyilee ihan koko työpäivän ajan. Tapahtuu mitä vaan tai puhuu se mitä tahansa. Ihan eka ajattelin että onpa iloinen ja positiivinen ihminen. Nyt mua jotenkin kammottaa... Hän hymyilee myös konflikti tilanteissa. On jotenkin outoa kun puhuu rumasti, mutta hymy ei hyydy. Peitteleekö hymyllä jotain vai mikä saa ihmisen hymyilemään myös kun on pahalla päällä.
Kommentit (79)
Sinä tunnet siis itsesi huonoksi ap. Yrität etsiä syytä toisesta, vaikka pitäisi miettiä mikä sun oma ongelma on .
Hymy on merkki siitä, että lääkitys on saatu kohdilleen.
Kälyni on hymyillyt ja hymistellyt nyt 40 vuotta. Aivan omituista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo piilotettu masennus voi liittyä siihen, high functional depression.
Yrittävät viimeiseen asti peittää masennuksen. Nämä ihmiset ovat niitä, jotka voivat romahtaa nopeasti.
5/5
Vierailija kirjoitti:
Kälyni on hymyillyt ja hymistellyt nyt 40 vuotta. Aivan omituista.
Oudompaa on olla tympeä yrmy 40 vuotta. Sitä aina miettii mikä ongelma on ihmisellä joka on jatkuvasti vihainen ja tyly.
Siksi hymyilee ettei suupielet putoa vanhan ihmisen näköiseksi. Tunnen vastaavan tapauksen, näyttää yli viiskymppisenä nelikymppiseltä kun suupielet pysyneet paikoillaan eivätkä valahtaneet norsunveelle.
Kasvojoogassahan tehdään hymymäisiä liikkeitä usein.
Suomi on niin itäblokkinen maa että täällä on outoa hymyillä.
Menkää perinteisiin Pohjoismaihin eli Ruotsiin, Tanskaan ja Norjaan, siellä kaikki hymyilee ja näyttävät raikkaammilta.
Olen ollut töissä noin 30 vuotta, eikä yhtäkään konfliktitilannetta ole ollut. Missä ap työskentelee? Poliisissa?
Ennemmin olisin huolissaan tyypeistä, joilla on naama nutturalla ihan koko ajan. Heitä riittää lähes jokaiseen työpaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut töissä noin 30 vuotta, eikä yhtäkään konfliktitilannetta ole ollut. Missä ap työskentelee? Poliisissa?
Ennemmin olisin huolissaan tyypeistä, joilla on naama nutturalla ihan koko ajan. Heitä riittää lähes jokaiseen työpaikkaan.
Ehkä ap kokee tavallisetkin tilanteet konflikteina.
Tunnen ainakin neljä sellaista ihmistä, jotka hymyilevät lähes jatkuvasti huomattavan sädehtivästi, mutta jotka ovat myös tunnekylmiä, ilkeitä ja itsekkäitä, ihmissuhteilla pelaavia ihmisiä. He esiintyvät mielellään ja vaikuttavat valovoimaisilta. Kääntöpuolena on tuo viiltävä kylmyys. Heillä se hymy näyttää usein refleksinomaiselta reaktiolta. Jokainen heistä on puhunutkin omasta tunnekylmyydestään ja jopa tunnevammaisuudestaan. Jännä juttu.
Ei se jatkuva murjottaminenkaan ketään kauniiksi tee. Veikkaan että nämä jatkuvasti vihaiset (aika moni) ovat vielä sairaampia kuin hymyilevät.
Ehkä on vaan positiivinen ihminen ja osaa iloita pienistäkin asioista. Toki monet (niin kuin itsekin) yritän hymyllä joskus peittää epävarmuuttani. Mikä mielestäni ihan inhimillistä. Mutta enempi tulee vaikutelma, että keskustelun aloittajalla itsellään itsetunto/masennus-ongelmia jos toisen hymyily noin kovasti ärsyttää..?
Onko tämä ikihymyilijä palveluammatissa? Olemmekohan samassa työpaikassa...
Vierailija kirjoitti:
Niin. Joku voisi olla usein iloinen, mutta tulisi kammottava tunne jos on sama ilme koko ajan suu korvissa ja hampaat näkyvillä, kuin olisi joku murhaa suunnitteleva psyko "seuraava". Ehkä haluaa olla kohtelias ja ottanut tavaksi, ei osaa olla enää hymyilemättä kohteliaasti. Mutta on se outoa jos on sama ilme aina, joku lääke?
kaverini sisko oli tälläinen. Nyt vanhempana tajusin että hän on vähän yksinkertainen
Nykyään kai pitää naama olla norsun vi tul la ja valittaa joka asiasta.
Tekeekö hän työnsä hyvin? Uskotko että hän oikeasti on vaarallinen?
Nämä ovat oleellisempia kysymyksiä.
Sinusta olen sitä mieltä, että olet hieman tyhmä kun tuollaisia mietit.