Miltä tuntuu kun ystävä saa mieheltään lahjaksi timanttikorun ja seksikkäitä alusvaatteita ja oma miehesi ostaa sinulle imurin?
Kommentit (91)
Olisin tyytyväinen. En käytä koruja ja haluan ostaa alusvaatteeni itse, jotta tulee varmasti mieluiset ja oikean kokoiset.
Imuri tai muu kodinkone taas on lahjana ihan ok ja olen monesti sellaisia saanutkin. Viimeksi taisi olla yleiskone ja tänä jouluna olen toivonut hyvää sähköhammasharjaa.
No, päätellen siitä, mitä ystäväni on kertonut liitostaan, pidän itseäni onnekkaana.
Se tuntuu surkuhupaisalta. Pitää valita itkeekö vai nauraako vai tekeekö molempia
En nyt yleisesti arvosta kodinkoneita lahjoina, ne ovat yhteistä käyttötavaraa. Silti ottaisin mieluummin noista vaihtoehdoista sen imurin, millekään seksikalsareille tai timangeille ei olisi käyttöä ja inhoan turhanpäiväisen tavaran saamista kaappeihin roikkumaan.
Itseään vartenhan se mies on nuo alusvaatteet ostanut. Itse saan robotti-imurin ja odotan innolla.
Imuri ja alusvaatteet - ei ja ei
Timantti koru menettelisi, mutta eikös tuo kuuntele yhtään vai onko tyhmä, en pidä timanteista.
Mikäli imurin mukana tulee lupaus siitä, että imuria käyttää ainoastaan mies itse ja vähintään joka toisella kerralla pelkkä essu päällään, niin mikä ettei😉
Sivusta, koska ei ole miestä
Olisin tosi tyytyväinen. Pidän käytännöllisistä lahjoista. Suuttuisin jos olisi tuhlannut timantteihin.
Pitsihepene tarkoittaa, että olet vaan patja.
Itse kyllä olisin enemmän tyytyväinen imuriin (jos se on laadukas) kuin timantteihin ja sexy alushousuihin. Itseasiassa paras combo olisi sexyt alushousut ja imuri. Vaikka kuulostaakin älyttömän alistavalta, mutta näin seksinpuutteessa erittäin hyvältä.
Meillä onneksi siivousvälineet, kodinkoneet ja sen sellaiset ostetaan ihan muulloin kuin jouluna. Meidän perheessä nainen, eli minä, en ole kotiorja jonka suurin nautinto tulisi olla imurointi tai taikinan vellaus yleiskoneessa.
Joululahjaksi mieheni ostaa myös minulle henkilökohtaisia ja ihania lahjoja, ei ainw kuitenkaan kalliita timanttikoruja.
Se tuntuu hyvältä. Mies tietää mitä haluan ja lahja tulee varmasti käyttöön.
En haluaisi koruja tai alusvaatteita lahjaksi koska ne tuskin olisi omaan makuuni. En kyllä tahtoisi imuriakaan lahjaksi.
Ihmettelisin, kun mies on meillä se joka imuroi. Mutta mies tietää hyvin, että en käytä koruja, ja alusvaatteeni haluan ostaa itse, joten hyvä että ei niitä ostaisi.
En tiedä kun en ole ikinä saanut kumpaakaan.
Ottaisin ne korut ja hepenet mieluummin tietysti. Mieheni on köyhä ja minä vähän elätän häntä välillä. Se ei niin haitannut, kun oli intohimoinen suhde, mutta nyt hän ei ole halunnut seksiä vuoteen, joten olisin rehellisesti sanoen todella kateellinen siitä ystävän miehestä.
Itsellä niin paljon koruja ja sieviä alushepeneitä että voisin jakaa muillekin, joten hyvä saada imuri lahjaksi.Niitäkin on kolme, mutta uusin malli on aina tehokkain.
wttä olen niin sexy etten tarvi mitään turhia hepeniä