Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisitte kumppanin tällaiseen viestiin:

Vierailija
23.12.2022 |

Hän on pitänyt nyt kuukauden puhumatonta aikaa, joka alkoi hänen eräiden terveysongelmien myötä. Ilmeisesti oli henkinen jaksaminen lopussa. Olen hänelle joitain viestejä laittanut tässä välillä, en mitään jatkuvaa tykitystä. Yhden kerran olen sanonut, että on ikävä. Asumme siis eri paikkakunnilla.

Käytöksesi on todella ahdistavaa. Miksi et voi antaa minun olla rauhassa, vaan kaikilla mahdollisilla tavoilla koetat manipuloida minua? Ja vahvistat sitä punaista lippua, jonka olen nähnyt jo kauan - yrität ohjailla minua.

Ei kannata. Sillä olen ihminen, jolla ei ole mitään hävittävää.

Äläkä vastaa, ellet halua, että blokkaan sinut.

Olen sanonut vaikka kuinka monesti - haluan olla yksin, anna minun olla. Häiritset minua. En halua kuulla kenestäkään. Haluan olla yksin!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on saanu huonoja TY uutisia ja haluaa olla rauhassa. Ehkä syöpä on levinnyt niin ettei ole pitkään elinaikaa. Silloin haluaa eron ja olla vain rauhassa sulattelemassa shokkiuutista. Ei siinä toisen kitinät kiinnosta yhtään.

Ei ole, kertoi itse minulle käynnin jälkeen mitä siellä oli. Ja sanoi, että elämä menee aina vain paskemmaksi, olisipa ollut syöpä. Ap

Vierailija
42/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa tosi raskaalta ihmiseltä. Jos hänen mielenterveys huolestuttaa niin suosittelen tekemään huoli-ilmoituksen kumppanisi asuinpaikkakunnan sossuun. Kuulostaa kyllä että sun kumppani on draamailija joka ei osaa suoraan sanoa että suhde ei enää kiinnosta.

Teidän suhde selkeästi on jo loppu. Älä anna seuraavan kumppanin kohdella sinua noin. Mykkäkoulun pitäminen sekä tuo hänen sinulle laittama viesti kuulostaa tosi epäterveeltä ja henkiseltä väkivallalta sua kohtaan. Kyllä parisuhteessa ollessa on ihan normaalia odottaa että kumppani vastailisi viesteihin vaikka olisikin allapäin ja vaikea kausi meneillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa tosi raskaalta pihmiseltä. Jos hänen mielenterveys huolestuttaa niin suosittelen tekemään huoli-ilmoituksen kumppanisi asuinpaikkakunnan sossuun. Kuulostaa kyllä että sun kumppani on draamailija joka ei osaa suoraan sanoa että suhde ei enää kiinnosta.

Teidän suhde selkeästi on jo loppu. Älä anna seuraavan kumppanin kohdella sinua noin. Mykkäkoulun pitäminen sekä tuo hänen sinulle laittama viesti kuulostaa tosi epäterveeltä ja henkiseltä väkivallalta sua kohtaan. Kyllä parisuhteessa ollessa on ihan normaalia odottaa että kumppani vastailisi viesteihin vaikka olisikin allapäin ja vaikea kausi meneillään.

Henkisesti sairaat ei yleensä ole niitä kaikkein kivoimpia / helpoimpia ihmisiä.

Vierailija
44/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa tosi raskaalta pihmiseltä. Jos hänen mielenterveys huolestuttaa niin suosittelen tekemään huoli-ilmoituksen kumppanisi asuinpaikkakunnan sossuun. Kuulostaa kyllä että sun kumppani on draamailija joka ei osaa suoraan sanoa että suhde ei enää kiinnosta.

Henkisesti sairaat ei yleensä ole niitä kaikkein kivoimpia / helpoimpia ihmisiä.

Sen takia kommentoinkin varmaan aika kriittisesti. Seurustelin kerran yhden masentuneen kanssa. Viisi vuotta yritin ymmärtää ja auttaa kunnes tajusin että itsensä siinä vain sairastuttaa, varsinkin kun toinen ei suostu mitään apua ottamaan vastaan.

Jollei ihminen hae apua vaan vuodesta toiseen pitää mykkäkouluja eikä suostu keskustelemaan niin kannattaa oikeasti pistää se oma hyvinvointi edelle. Luvassa tuskin on mitään parempaa jos suhdetta koittaa jatkaa. Kun on kumminkin niitä kivoja ja helpompia ihmisiäkin joista saada kumppani joka kohtelee paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän