Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1448)

Vierailija
1381/1448 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra mun vereni, mikään pappa. 40-50vuotiaat miehet on parhaassa iässä😍

jos ne ei ole ite alkaneet tekee ittestää mitään pappoja😅

Vierailija
1382/1448 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pappautuminen on jo hyvinkin aluillaan. Omalla papparaisellani alkoi hormoonit vähetä just tuossa iässä. Nyt ei enää viisari värähdä kuin pikkuisen aamulla. Ei suostu lääkitykseen koska se lisää eturauhassyövän riskiä. Jos ei seksistä välitä, pärjää kyllä papankin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1448 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet isoisä olet P A P P A

Vierailija
1384/1448 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä pappa olet! Tervetuloa todellisuuteen.

Sehän ei poista sitä, että opiskelijatyttö voisi kiinnostua.

In your dreams

Vierailija
1385/1448 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just  tilasin uusia skeittkamoja deluxilta.(itselleni)

t.pappa 54v.

Vierailija
1386/1448 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisenä aloin seurustella puolet nuoremman naisen kanssa. Sanoin heti alussa että olen aika pappa mutta ei se häntä haitannut. Pari vuotta oltiin yhdessä, vietettiin aikaa, matkusteltiin ym. Hän ei ollut töissä mutta suunnitteli opintoja. Kerran sitten hän tapasi nuoren miehen ja ilmoitti muuttavansa kauemmas. Ok, olin tyytyväinen. He perustivat perheen ja saivat lapsen. Nainen opiskeli kotona ollessaan uuden ammatin. Erosivat kuitenkin eikä lapsen isää kiinnosta edes tavata lastaan. Me ollaan kuitenkin väleissä ja tavataan silloin tällöin. Auttelen jos tarvii ym. Ja nyt vasta pappa olenkin. On omatkin lastenlapset ja aika samanikäisiä, se on mukavaa.

Vierailija
1387/1448 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko oot sen 20 vuotta nuoremman napannut?

Vierailija
1388/1448 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole. Olen nykyään jo yli 50v. Miesten flaksi tosin paranee kun täyttää 50v. Ensi vuonna tai sitä seuraavana nappaan. 25-30 vuotta nuoremman naisen. Alle 20 vuotiaat on liian lapsellisia ja saattaa vain hyväksikäyttää miestä.

ap

Vierailija
1389/1448 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihminen enkä mikään Joulupukki.

Vierailija
1390/1448 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pappa tietää veritulpan ja sydänkohtauksen oireet, ja mitä tehdä kun se iskee

Vierailija
1391/1448 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, et oo pappa, muttet ole kyllä nuorikaan! Ökö oot jos katselet itseäs puolta nuorempia. Muistan ajan, jolloin 5kymppiset yrittivät flirttailla kanssani ja että se oli vaivaannuttavaa😬

Vierailija
1392/1448 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 48, ja tarvii todistella, että ei ole pappa, niin takuuvarmasti on pappa. Samoin jos pitää todistella itselleen jotain yrittämällä puolet nuorempia naisia, on pappa. Sekä säälittävä. Niin se vain on, ja jokainen kuka yhtään miettii asiaa tietää sen varmasti. Siinä vaiheessa kun pitää todistetella itselleen, tai muille olevansa "nuorekkaampi" kuin on, on pappa. Eikä siinä edes ole mitään pahaa, tai hävettävää, jos on oikeesti pappa, tai iäkkäämpi. Ole se mitä olet, ja ole tyytyväinen itseesi, äläkä **ttu elä esittäen muille jotain mitä et enää ihan oikeasti ole.

Vierailija
1393/1448 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sulla ei siis ole lapsenlapsia.

Vierailija
1394/1448 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole. Olen nykyään jo yli 50v. Miesten flaksi tosin paranee kun täyttää 50v. Ensi vuonna tai sitä seuraavana nappaan. 25-30 vuotta nuoremman naisen. Alle 20 vuotiaat on liian lapsellisia ja saattaa vain hyväksikäyttää miestä.

ap

Miksi haluat napata noin paljon nuoremman naisen? Mitä ajattelit sillä naisella tehdä? Leikkiä sen iskää? Oikeesti. What the f is wrong with you?

Vierailija
1395/1448 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ihan pappa, mutta setämies kumminkin.

Vierailija
1396/1448 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, et oo pappa, muttet ole kyllä nuorikaan! Ökö oot jos katselet itseäs puolta nuorempia. Muistan ajan, jolloin 5kymppiset yrittivät flirttailla kanssani ja että se oli vaivaannuttavaa😬

Ei sattunut danny kohdalle, myöhemmin hän täyttää kohta sata ja hamuaa päiväkodista seuraavaa  tulevaa iskelmätähteä.Ehkä olet heittänyt reetulle pöksyt.

Vierailija
1397/1448 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi haluat napata noin paljon nuoremman naisen? Mitä ajattelit sillä naisella tehdä? Leikkiä sen iskää? Oikeesti. What the f is wrong with you?

No vaikka puuhailla yhdessä kaikkea kivaa? En halua perhettä, joten tuollainen 20-25 vuotias on silloin paras. Jo kolmekymppiset naiset alkaa painostamaan perheen perustamisella. Ja kuten sanoin, alle parikymppiset on jollain tavalla lapsellisia (on kokemusta...) joten ne eivät kiinnosta.

ap

Vierailija
1398/1448 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No vaikka puuhailla yhdessä kaikkea kivaa? En halua perhettä, joten tuollainen 20-25 vuotias on silloin paras. Jo kolmekymppiset naiset alkaa painostamaan perheen perustamisella. Ja kuten sanoin, alle parikymppiset on jollain tavalla lapsellisia (on kokemusta...) joten ne eivät kiinnosta.

ap

Miksi et puuhaile ikäistesi kanssa "kaikkea kivaa"? Tai edes suunnilleen. No varmasti alle parikymppiset ovat lapsellisia, jos itse on yli 50. Jollain tavalla, ja monellakin tavalla. Mutta siis mikä sun pointtisi on siinä, että yrität "napata" itseäsi vähintään puolet nuoremman? Mitä sä siitä saat? Kun aika takuuvarmasti se kyllästyy sun ryppyihin, ja jäykistyneeseen ajatteluun, sekä roikkuviin kasseihin viimeistään viiden vuoden kuluttua. Ja kymmenen vuoden päästä sä et missään asiassa, et siis missään, pysyisi kuitenkaan sen nuoren naisen vauhdissa.

Vierailija
1399/1448 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

Miehet pappaantuu nopeammin saD fct koska niiden veri ei vaihdu. Kuuskymppiset muijat helposti viiskybästä pappaa nuorekkaampia.

Kyllä 48v miehillä, monilla on jo andropaussia. Testot vähenevät, tulee väsähtämistä. 

Vierailija
1400/1448 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kymmenen vuoden kuluttua tämä nainen perustaa perheen, ehkä miehen kanssa joka on lähempänä hänen omaa ikää. Ei parisuhteet muutenkaan kestä koko ihmiselämää. Yli puolet liitoista päättyy eroon. Miksi olisi väärin jos tämä nainen haluaisi viettää nuoruusvuotensa kanssani?

ap