Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA
Kommentit (1383)
No jollekin kakskymppiselle olet satavarmana pappa. Olit siitä itse mitä mieltä tahansa. Kolmekymppistäkään lienee turha jahdata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi lasta. Ensimmäisen kanssa olin koti-isänä parikymppisenä. Nelikymppisenä ei jaksa yksinkertaisesti isänä täysiä.
Kaikki ulkoilut ja sun muut velvoitteet.
Tehkää ne lapset nuorena, niin ei kouluista ja päiväkodista tuodut flunssat kaada sänkyyn kuukausiksi.
Mun ikäisen miehen pitäisi ottaa kerran viikossa lapsenlapset yhdeksi yöksi kylään. Sen verran jaksaisin olla lasten kanssa nykyään. Sitä se ikä teettää. Pappana jaksaisin olla, mutta isyys ottaa koville työelämän parissa.
Mun ikäisen miehen pitäisi olla isoisä. Se parituntia tai viikonlopun mummolassa jaksaisi, mutta muuten lapset ottaa koville tässä iässä.
t. Herra 47
VittuMikäVätys
t. M46, aktiivi-isä.
Sä varmasti haluaisit hakata tuon vätyksen hiekkalaatikolla?
En. Sinä sen sijaan haluaisit vai??
Ei. Minä olen se vätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi lasta. Ensimmäisen kanssa olin koti-isänä parikymppisenä. Nelikymppisenä ei jaksa yksinkertaisesti isänä täysiä.
Tehkää ne lapset nuorena, niin ei kouluista ja päiväkodista tuodut flunssat kaada sänkyyn kuukausiksi.
Mun ikäisen miehen pitäisi ottaa kerran viikossa lapsenlapset yhdeksi yöksi kylään. Sen verran jaksaisin olla lasten kanssa nykyään. Sitä se ikä teettää. Pappana jaksaisin olla, mutta isyys ottaa koville työelämän parissa.
Mun ikäisen miehen pitäisi olla isoisä. Se parituntia tai viikonlopun mummolassa jaksaisi, mutta muuten lapset ottaa koville tässä iässä.
t. Herra 47
VittuMikäVätys
t. M46, aktiivi-isä.
Ei. Minä olen se vätys.
Senkus olet.
Vierailija kirjoitti:
No jollekin kakskymppiselle olet satavarmana pappa. Olit siitä itse mitä mieltä tahansa. Kolmekymppistäkään lienee turha jahdata.
Alle kolmekymppiset on ihan lapsia joten eipä ihme.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen mies on SETÄMIES. Ei niinkään pappa. No, papaksi voi sanoa opiskelijatyttö tuon ikäistä ukkoa, joka kuvittelee olevansa nuorekas. Mut eihän 48v ole pappa, tai no, jotkut voi jo olla jos on nuorehkona lapsensa tehnyt.
Olin kommentoimassa ihan samaa. Keski-ikäinen lähinnä, joten ei nyt nuori enää, muttei mikään pappa. Toki tuonikäinen mies voi näyttää vanhalle papalle, jos kyselee joltain nuorelta opiskelijalta tms ja varmasti riippuu myös 48 vuotiaan ulkoisesta olemuksesta/tyylistä. Itse olen 45-vuotias setämies ;D, kai varsin hyvässä kunnossa ikäisekseni, mutta ei tässä poikasia enää olla ja turhaa yrittää näyttää yhtään sen nuoremmalle tai nuorekkaammalle mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.
Mitä? Ei kuule kaikki keski-ikäiset miehet vonkaa nuoria pimuja!
En kylläkään edes tavoittele "opiskelijatyttösiä" eli köyhiä, tyylittömiä ja jatkuvasti bailaavia naisia joilla mies vaihtuu kerran kuussa. Ehei. Tavoittelen nimenomaan itseäni vanhempia daameja joilla on omaisuutta, tyyliä ja antiikkia olohuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän setämies ehkä mutta ei mikään pappa kuitenkaan. Sitä paitsi tämän päivän 48 on ihan eri kuin 48 kymmenen vuotta sitten.
t. N26
Mitäs kummaa kymmenessä vuodessa on tapahtunut??
Kehitelty parempia plastiikkakirurgisia toimenpiteitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Herra 47
VittuMikäVätys
t. M46, aktiivi-isä.
Ei. Minä olen se vätys.
Senkus olet.
Sussa kumpuaa sellainen viha sitä vätystä kohtaan että voin kuvitella miten upotat terän hänen vatsaan ja nostat terää ylöspäin. Sussa on paljon vihaa käynnissä. Toivottavasti et lyö perhettäs samalla tavoin kuin siirrät vihaa vätyksiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle kolmekymppiset on ihan lapsia joten eipä ihme.
Alle kolmekymppiset on samaa ikäluokkaa kuin omat lapset. Kyllä lapsia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.
Mitä? Ei kuule kaikki keski-ikäiset miehet vonkaa nuoria pimuja!
En kylläkään edes tavoittele "opiskelijatyttösiä" eli köyhiä, tyylittömiä ja jatkuvasti bailaavia naisia joilla mies vaihtuu kerran kuussa. Ehei. Tavoittelen nimenomaan itseäni vanhempia daameja joilla on omaisuutta, tyyliä ja antiikkia olohuoneessa.
Uskon ja ainoa syy, ettet vonkaa opiskelijatyttöjä, on se, ettet voi saada niitä, koska jokainen joka saa, niin niitä myös ottaa, miksi muuten ihan jokaisella rikkaalle olisi tuollainen.
Haha, palstaeukot aina suuttuu ajatuksesta että timmi opiskelijatyttö nai vanhempaa miestä 😂
Julia18 kirjoitti:
Haha, palstaeukot aina suuttuu ajatuksesta että timmi opiskelijatyttö nai vanhempaa miestä 😂
Olet lienee noin 50v mies joka laittelee viestiä julia18 nimimerkillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Herra 47
VittuMikäVätys
t. M46, aktiivi-isä.
Ei. Minä olen se vätys.
Senkus olet.
Sussa kumpuaa sellainen viha sitä vätystä kohtaan että voin kuvitella miten upotat terän hänen vatsaan ja nostat terää ylöspäin. Sussa on paljon vihaa käynnissä. Toivottavasti et lyö perhettäs samalla tavoin kuin siirrät vihaa vätyksiä kohtaan.
Kuulostat masentuneelta. Hanki apua.
Faarejahan tuon ikäiset äijänkäävät ovat.
Julia18 kirjoitti:
Kuule Seppo53, koeta keksiä vähän parempi ja uskottavampi sivupersoona ,jona esiinnyt.
Jos on mies 48v., kannattaa pitää kiinni työpaikastaan vaikka kuinka olisi kyllästynyt ja uupunut. Turha on toivoa, että uusi paikka löytyisi helposti jos ollenkaan.
Minä olen 52 vuotias ja mulle on aivan yksi lysti olenko seniori, pappa vaiko muumio.
Mikä eniten merkitsee, on oma hyvinvointi ja liikkumiskyky. Naiset ei jaksa enää kiinnostaa palaneen puupennin vertaa ja se on ehkä ollut se positiivisin asia vanhenemisessa. Elämä on paljon maukkaampaa, kun ei enää tarvitse juosta naisten perässä vaan saa keskittyä vain itseensä ja mielekkäsiin harrastuksiin.
Julia18 kirjoitti:
No ei ne aina timmejä oo
Mitäs kummaa kymmenessä vuodessa on tapahtunut??