Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
81/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

Heippa

Spérmallasi ei kannata siementää, se ei ole laatusérmaa, alle 30- vuotiaan miehen on. Lisäksi sinulla on suurentunut prostata, joka aiheuttaa sekä éregtio- että virtsanlähtövaikeuksia. Mikään noista ei ole hot.

Ei kaikki ole tuollaisia mätisäkkejä kenellä kroppa prakaa jo nelikymppisenä. 55v. Nainenkin voi olla vielä hyvässä kunnossa vaikka naamasta näkee iän. Sama myös miehillä. Oma 77 vuotias isäkin on paremmassa kunnossa kuin moni nelikymppinen

Vierailija
82/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen 57 vuotias mummu niin 47 vuotias on ihan helvetin nuori. Kolmikymppiset tuntuvat lapsilta ja parikymppiset vastasyntyneiltä. Kaikki on suhteellista.

30-vuotiaat ovatkin lapsia. Itseäni nuoremmat myyvät minulle lastenlippuja, joten ei ole edes suhteellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes täytti eilen kuusikymmentä enkä keksi miestä jonka kainaloon mielummin kellahtaisin. Joten etköhän sinäkin 48-vuotiaana ole vielä ihan soiva peli.

Onko sekin jo sen ikäinen? Kauhea miten aika kuluu. Muistan hänet nuorena miehenä Schindlerin listasta.

Vierailija
84/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen 57 vuotias mummu niin 47 vuotias on ihan helvetin nuori. Kolmikymppiset tuntuvat lapsilta ja parikymppiset vastasyntyneiltä. Kaikki on suhteellista.

No ei minusta. Aika ei ole mikään "kiinteä määre". Ajassa voi liikkua kolmiulotteisesti, ja tietysti myös taaksepäin. Eli jos olen kontaktissa itseäni huomattavasti nuoremman ihmisen kanssa, pystyn sijoittumaan ajassa niin, että olen näennäisesti ja henkisesti about saman ikäinen tämän nuoren ihmisen kanssa. Sama toki vanhempienkin ihmisten kanssa.

ap

Kuule papparainen, se ei tee sinusta nuorta, jos menet vaikka yökerhon tanssilattialle heilumaan nuorten joukkoon. Sinä et tosiaankaan pysty vaikuttamaan siihen, miten aika sinuun vaikuttaa. Voit uskotella itsellesi olevasi nuorekas, mutta kohta on selkä jumissa ja eturauhasta pakottaa, ihan riippumatta siitä, mitä itse itsellesi yrität uskotella.

Vierailija
85/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappamaista on ottaa itteensä jos muut puhuu iästä vähän ikävästi, ja kärjistäen. 

Vierailija
86/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias nainen ja minusta kymmenen vuotta vanhempi mies on kyllä jo, jollei nyt pappa, niin ehdottomasti liian vanha romanttisessa mielessä ajateltuna.

Vierailija
87/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella 45v+ miehellä on ostettuna kokonaisia BITCOINEJA jopa kymmenen vuoden takaa. Noilla elää hyvin ja saa helposti myös nuoren naisen.

Vierailija
88/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljäkasikin menee kevyesti kolmeviitosesta, kun päällä on tyköistuva kauluspaita, nuorekkaat farkut ja valkoiset lenkkitossut.

Vatsan kohdalta voi jättää muutaman napin auki

Vierailija
89/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38-vuotias nainen ja minusta kymmenen vuotta vanhempi mies on kyllä jo, jollei nyt pappa, niin ehdottomasti liian vanha romanttisessa mielessä ajateltuna.

Olen viiskymppinen mies ja kyllä 38- vuotias nainen on jo liian vanha missä tahansa mielessä. Siitä ei tahdo olla raskautumaan, varsinkin, jos on ensimmäinen yritys ja keski-iän kärtyisyys nousee pinnalle, kun nainen huomaakin, ettei ole enää mikään nuori, vaikka naimattomana niin kuvittelikin.

Vierailija
90/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et olisi pappa? Ikäsi puolesta voisit helposti olla sellainen. 

Kun tällä palstalla pappa-sanalla on halveksiva ja vähättelevä merkitys a sitä käytetään pilkkaamismielessä. huomattavasti nuoremmista miehistä.

Vierailija
91/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeeta, jos nuoruus ei tunnu kuin suvunjatkamiskykynä. En jatkaisi ikinä geenejäni yli 40 kanssa.

Vierailija
92/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ mies on aika lailla "valmis paketti". Ei tarvitse odotella enää luonteen kypsymistä.

-mari 28v

Vierailija
93/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeeta, jos nuoruus ei tunnu kuin suvunjatkamiskykynä. En jatkaisi ikinä geenejäni yli 40 kanssa.

Samanikäiseltä naisella ei ole edes sitä. Onko ollut tungosta isätarjokkaista?

Vierailija
94/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa lukea katkerien ja kateellisten naisen kommenteja tässä ketjussa :D

mies voi siittää lapsen vielä vaikka 70+ ikäisenä

Säälittävää se on silti. Tiedän kaksi tällaista viisvitosena siittänyttä: toisen poikaa luullaan aina lapsenlapseksi ja toiselle naureskelee oma äitikin. Kummatkin eronneita.

Voi sitä naureskella jos siltä itsestä tuntuu, mutta fakta on silti että 55v siittänyt mies on Alfa isolla A:lla

Vierailija
95/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.

jos opiskelijatyttö haluaa omasta vapaasta tahdosta seikkailla viiskybäsen kanssa niin antaa opiskelijatytön tehdä mitä haluaa

Ton ikäisillä miehillä on jo näkö- ja kognitiivisia ongelmia. Istuin kerran odottamassa bussia, ja ton ikäinen setä tuli iskemään minua, kysyi, että mitäs tyttö opiskelee ja missä, jne. Olen yli viisikymppinen. Sanoin sedälle, että optikolla käynti auttaa ja jätä meidät naiset rauhaan.

Tytöttely on ärsyttävää. Minulta kysyi nelikymppiset miehet bussipysäkillä mihin on tyttö menossa. Minä kai se tyttö olin kun yhtään muuta naiselävää ei ollut mailla ja halmeilla. 44 vuotias "tyttö". Luulisi jo tässä iässä olevan ohi tytöttelyt.

Vierailija
96/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää se on silti. Tiedän kaksi tällaista viisvitosena siittänyttä: toisen poikaa luullaan aina lapsenlapseksi ja toiselle naureskelee oma äitikin. Kummatkin eronneita.

Voi sitä naureskella jos siltä itsestä tuntuu, mutta fakta on silti että 55v siittänyt mies on Alfa isolla A:lla

Mieheltä tulee parhaimmillaan 180 miljoonaa siittiötä. Kyllä se alfa on munasolu joka on käynyt läpi sen kuolleen kuonan ja sieltä löytänyt jotain elollista minkä ottaa tykönsä

Vierailija
97/1383 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kyllä, koska naisen täytyy olla huomattavasti eli vähintään toistakymmentä vuotta nuorempi..

98/1383 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on 42v., ja se on ollu pappa jo yli vuoden! 😂

Vierailija
99/1383 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitistäni tuli mummo jo 38 vuotiaana. Tämä 80 luvulla.

Itse olen 52 v, ei lapsenlapsia.

En tiedä tekeekö tämä asia, lapsenlapsettomuus, että pitää sitten itseään omasta mielestä nuorempana kun on.

Tietty olen mummoikänen.

Olisko apeella sama?

Vierailija
100/1383 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorille olet pappa.

Tämä. Pappani oli 81v kun synnyin.

Aika monet ton ikäset on jo haudassa, varsinki ku miehistä puhutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän