Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
61/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

Älä pliis käytä sanaa viriili. Siitä tulee mieleen pappa tai tuheroa netissä vonkaaja.

Vierailija
62/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä pappa olet! Tervetuloa todellisuuteen.

Sehän ei poista sitä, että opiskelijatyttö voisi kiinnostua.

Parikymppinen tai kaksvitonenkaan opiskelijatyttönen ei kiinnostu liki viiskymppisestä isänsä ikäisestä papparaisesta. Liki viiskymppinen mamma voi kiinnostua.

Minullekin jo aivan liian vanha joku 50-vuotias, saati sitten parikymppiselle :D

N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa lukea katkerien ja kateellisten naisen kommenteja tässä ketjussa :D

mies voi siittää lapsen vielä vaikka 70+ ikäisenä

Kateellisten? Haluat vauvallesi 70 v. isän?

Vierailija
64/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

Älä pliis käytä sanaa viriili. Siitä tulee mieleen pappa tai tuheroa netissä vonkaaja.

Viriili on yksi suomen kielen ällöttävimmistä sanoista.

Vierailija
65/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää se on silti. Tiedän kaksi tällaista viisvitosena siittänyttä: toisen poikaa luullaan aina lapsenlapseksi ja toiselle naureskelee oma äitikin. Kummatkin eronneita.

Vierailija
66/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!

Minä tulin isäksi juuri toisen kerran yli 50-vuotiaana : )

Keinosiemennyksellä onnistuu....

Vierailija
67/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on todella erimuotoisia. Joku 50v voi olla täysi vanhus, mutta toinen voi olla niin nuorekas, että kiinnittää jopa reilusti alle 20v naisten huomion. Tätä ei koskaan oteta huomioon näissä keskusteluissa.

ap

. Totta kai kiinnittää huomion, jos kulkee rollaattorilla vaipoissa, päällyhousut unohtuneena kotiin, hampaattomana ja kuselle haisten. Huomion voi kiinnittää niin monella eri tavalla.

Vierailija
68/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet isoisä, niin olet pappa.

Vierailija
69/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän ei palstamammoille sopi, että opiskelijatyttö saisi itse tehdä valintansa.

Sopii jos tyttö on 18+.

Itse näkisin opiskelijatytöt parikymppisinä ja siitä ylöspäin yliopistossa, ammattikorkeakoulussa tms. opiskelevista. En sanoisi ammattikoululaisia, lukiolaisia ja muita toista astetta käyviä opiskelijoina vaan ammattikoululaisia, lukiolaisia jne.

Vierailija
70/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et olisi pappa? Ikäsi puolesta voisit helposti olla sellainen. 

Vierailija
71/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää se on silti. Tiedän kaksi tällaista viisvitosena siittänyttä: toisen poikaa luullaan aina lapsenlapseksi ja toiselle naureskelee oma äitikin. Kummatkin eronneita.

Salea kaikki kuitenkin kunnioittaa ja arvostaa, hekin, jotka täällä pilkkaavat viisikymppisiä ja nuorempiakin paloiksi, vaikka oli seitenkymppinen vielä isäksi tullessaan.

Vierailija
72/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lieviä Helkamoita katkerat mammat. Mies on parhaimmillaan +50v.

N19

N19 :D Eli siis M49

Vierailija
73/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen 57 vuotias mummu niin 47 vuotias on ihan helvetin nuori. Kolmikymppiset tuntuvat lapsilta ja parikymppiset vastasyntyneiltä. Kaikki on suhteellista.

Vierailija
74/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Huh, onneksi mä olen vasta 45.

Se on hetki vain.

75/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!

Kyllä mulla ainakin seisoo ja siittiöitä on näin 54 vuotiaana miehenä. Naisilla puolestaan on yleensä loppunut jo suvunjatkokyky mikä miehiltä ei lopu käytännössä kun kuolemaan.

Vierailija
76/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä pappa olet! Tervetuloa todellisuuteen.

Sehän ei poista sitä, että opiskelijatyttö voisi kiinnostua.

Parikymppinen tai kaksvitonenkaan opiskelijatyttönen ei kiinnostu liki viiskymppisestä isänsä ikäisestä papparaisesta. Liki viiskymppinen mamma voi kiinnostua.

Minullekin jo aivan liian vanha joku 50-vuotias, saati sitten parikymppiselle :D

N41

No miten se 9 vuotta sinun toosassa muka eroaa?

Vierailija
77/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen 57 vuotias mummu niin 47 vuotias on ihan helvetin nuori. Kolmikymppiset tuntuvat lapsilta ja parikymppiset vastasyntyneiltä. Kaikki on suhteellista.

No ei minusta. Aika ei ole mikään "kiinteä määre". Ajassa voi liikkua kolmiulotteisesti, ja tietysti myös taaksepäin. Eli jos olen kontaktissa itseäni huomattavasti nuoremman ihmisen kanssa, pystyn sijoittumaan ajassa niin, että olen näennäisesti ja henkisesti about saman ikäinen tämän nuoren ihmisen kanssa. Sama toki vanhempienkin ihmisten kanssa.

ap

Vierailija
78/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salea kaikki kuitenkin kunnioittaa ja arvostaa, hekin, jotka täällä pilkkaavat viisikymppisiä ja nuorempiakin paloiksi, vaikka oli seitenkymppinen vielä isäksi tullessaan.

On se sitä lasta kohtaan aina väärin. Toki ei sillä lapsella mitään hätää tuu olemaan, vaikka isukki kuoleekin pian. Hänelle jää rikas äiti.

Vierailija
79/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkasikin menee kevyesti kolmeviitosesta, kun päällä on tyköistuva kauluspaita, nuorekkaat farkut ja valkoiset lenkkitossut.

Vierailija
80/1383 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralph Fiennes täytti eilen kuusikymmentä enkä keksi miestä jonka kainaloon mielummin kellahtaisin. Joten etköhän sinäkin 48-vuotiaana ole vielä ihan soiva peli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan