Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
281/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menes pappa bingoon sieltä!

Olen huomannut, että juuri nuoret ovat yllättäen niitä kaikkein kalkkeutuneempia : ) Onko vaikeaa kestää jos vanhempi bilettää?

Se on ainoastaan noloa.

Se ei ole noloa vaan elämää. Taidat olla vielä aika nuori.

Vierailija
282/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

mä oon 60 enkä tunne olevani yhtään mummo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ikä tekee tehtävänsä. Ihan naurattaa ne jotka ovat muka nuorekkaita. 45 vuoden jälkeen ollaan jo kypsässä iässä eli ikäänny rauhassa, pappa.

Olen 57 v nainen ja ärsyttää kun moni sanoo, että vaikutan korkeintaan 40-vuotiaalta. Roskaa!!

Vierailija
284/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What a shame ;) kirjoitti:

Onhan meillä pääministerikin jo 37 vuotias joka kuvittelee olevansa 17 v. neitokainen. Pukeutuu ja käyttäytyy kuin teini. Itse ei ihminen huomaa omaa höppänyyttään. Kun koittaa kaikin keinoin korostaa nuoruuttaan, joutuu helposti naurun alaiseksi. Tämä koskee molempia sukupuolia.

Voi kuule pääministerimme on miljoona kertaa nuorekkaampi kuin joku 20 v tyyris tylleröinen. Pääministerillä on kaunis ja siro kroppa ja tulee varmasti aina olemaan. Hän on sitä klassista tyyppiä joka ei vanhene, on ns "iätön". Hän on myös hyvä pukeutumaan ja hänelle sopii nuorekkaat vaatteet. Monelle nuorelle toisenlaisen vartalon omaavalle sen sijaan risaiset sortsit ja bootsit olisivat koominen näky.

Pitkälti samaa mieltä pm:n ulkonäöstä. Mutta kyllä siinä jotain koomistakin on, kun pitkää kaikin keinoin yrittää nuorempaa mitä on. Bileseurakin 10-15v nuorempaa koksukööriä.

Olisko ihmiset tyytyväisiä jos hän yrittäisi kaikin keinoin yrittää olla vanhempi mitä on? Joku pitkä vekkuhame tai lastikkomallinen jakkupuku ja hame puoleen sääreen. Mielestäni ihmisen pitää ja saa pukeutua vartalonsa mukaan, jos on hyvä kroppa, niin sitä ei tarvitse peitellään säkkiin, ettei kateelliset pullukat pahoittaisi mieltään. Kateudesta nämä kommentit mielestäni kimpoaa.

Tyylitietoinen nainen osaa pukeutua tilanteen mukaan. Löytyy kauniita vaatteita jos tahtoo. Eikä juoksennella arvotilaisuuksissa poolopaidassa ja sukkapöksyissä.

Lisäksi huono esimerkki Suomen nuorisolle bilehuumeiden takia. Se on vakavampi asia.

Joopa joo. Mutta kun pitää yrittää sitä teiniyttä keinolla millä hyvänsä. Arvostus on jotenkin hiipunut. Mut jokainen tyylillään.

Vierailija
285/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suvussani on ollut paljon naisia jotka menevat naimissin vasta yli 40 vuotiaina ja saavat silloin lapsensa. Vanhin 46 vuotiaana. Ihan ovat nuorekkaita ja ulkona rillumiset takana.

Elävät myös vanhoiksi noin 88-95 vuotiaiksi. 

Jos 42 vuotiaana saa vauvan ja kuolee 95 vuotiaana niin lapsi on silloin jo 53 vuotias, Tulee jo toimeen omillaan.

Vierailija
286/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministerin pyöriminen huumeporukoissa on PALJON vahingollisempi juttu kuin teinivaatetus!

Vierailija
287/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ikä tekee tehtävänsä. Ihan naurattaa ne jotka ovat muka nuorekkaita. 45 vuoden jälkeen ollaan jo kypsässä iässä eli ikäänny rauhassa, pappa.

Olen 57 v nainen ja ärsyttää kun moni sanoo, että vaikutan korkeintaan 40-vuotiaalta. Roskaa!!

Eihän kaikki muut ikäisesi ole sun kanssa identtisiä kopioita. Jotkut vanhenee nopeammin. Sirot ja klassiset tyypit vaikuttaa nuoremmilta pitempään. Kaikki ei rupea paisumaan vaihdevuosissa, aineenvaihdunta, liikunta ja ravinto vaikuttavat. Ei täällä ole kukaan itseänsä kehuneetkaan ikäistään muoremmiksi. Jos esim lääkäri kehuu ikäistään nuoremmaksi niin se on varmasti totta. Lääkärit näkee työssään ihmisiä laidasta laitaan, joitain ei voisi uskoa niin nuoreksi kuin ikävuodet osoittaa eikä joitain niin vanhoiksi kuin potilaspapereista ilmenee. Olen jutellut tästä lääkäreiden kanssa ja se on ihan faktaa.

Vierailija
288/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54 ja niin timmissä kunnossa että siitä saa kuulla tuon tuosta. En mittaa rasvaprosenttia mutta pakko olla pieni kun six pack erottuu. Jos laitan nätin Lidlin muovipussin päähän niin taatusti kelpaa nuorillekin neidoille etenkin kun kaikki toimii ja ovat hyväkokoiset;-) Olen kylläkin kiinnostunut enemmän itsestään huolta pitävistä kettunaisista ikäluokassa 45-50. Heitä ei haittaa harmaat ohimot eikä hitusen harmaantunut parta ja ruttu silmäkulmissa.

Näytin uikkarikuvaani 51v naiselle leikilläni. Olin pumpissa (siis lihakset kuumana eli pullistuneena). Katse viipyi ruudulla aika kauan. Jouduin kysymään että haluatko vettä, lisähappea tai jotain. No vitsi! Älkää suuttuko.

Vierailija
289/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni (40v) sanoo joskus naapurin hyvinkin alle 60v miestä papaksi ja järkytyn joka kerta. Kuusikymppisetkin ovat vielä työelämässä ja viisikymppiset aivan parhaassa iässä. Tietysti näkökulmaani voi vaikuttaa se, että tapaan työssäni paljon jo lähes satavuotiaita ihmisiä.

Vierailija
290/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 54 ja niin timmissä kunnossa että siitä saa kuulla tuon tuosta. En mittaa rasvaprosenttia mutta pakko olla pieni kun six pack erottuu. Jos laitan nätin Lidlin muovipussin päähän niin taatusti kelpaa nuorillekin neidoille etenkin kun kaikki toimii ja ovat hyväkokoiset;-) Olen kylläkin kiinnostunut enemmän itsestään huolta pitävistä kettunaisista ikäluokassa 45-50. Heitä ei haittaa harmaat ohimot eikä hitusen harmaantunut parta ja ruttu silmäkulmissa.

Näytin uikkarikuvaani 51v naiselle leikilläni. Olin pumpissa (siis lihakset kuumana eli pullistuneena). Katse viipyi ruudulla aika kauan. Jouduin kysymään että haluatko vettä, lisähappea tai jotain. No vitsi! Älkää suuttuko.

Mitä hait tällä avautumisella? Ymmärrystä, sääliä? Ihme tyyppi olet.

Vierailija
291/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän idea on tällä ketjulla? Se ukkoutuminen edes ole mitenkään ikäsidonnaista että jonkun tietyn vuoden jälkeen olet pappa. Jotkut tuntuu syntyneen koeputkiaikuisina ja toiset ei vanhene oikein tekemälläkään.

Vierailija
292/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina niin, yllämainittuun lisään vielä sen että sivuilta kantsii leikata lyhyeksi. Niin lyhyeksi kuin mahdollista. Harmaantuvaa tukkaa ei kannata päästää pitkäksi, erottuu se harmaus liikaa.

Vierailija
293/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs kaari? Pissaatko istualtasi jo?

Vierailija
294/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... Kuulostat parikymppiseltä. Enpä tiedä onko niin hyvä asia. Ikäiseltäsi odottaisin kypsyyttä ja jonkinlaista viisautta.

t. N 47

Vierailija
295/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hait tällä avautumisella? Ymmärrystä, sääliä? Ihme tyyppi olet.

Haenko sääliä? Nyt en ymmärrä. Elän elämäni parasta aikaa kaikilla mittareilla. Ehkä hiukan Elvistelen kiusallani

Vierailija
296/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

Eipä tuossa mummo esittänytkään, etteikö näkyisi, että hän on vanhempi. Hänhän vain kertoi mielipiteensä, että 48 vuotias mies on pappa. Sehän on ihan biologiaa, jossa ei bootsit ja prätkät hämää ketään. Elämä on :)

Vierailija
297/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... Kuulostat parikymppiseltä. Enpä tiedä onko niin hyvä asia. Ikäiseltäsi odottaisin kypsyyttä ja jonkinlaista viisautta.

t. N 47

No hmm hmm.. täälllä palstalla voi hieman kieli poskella kirjoitetuista kommenteista saada hassun kuvan. Esimerkiksi työminäni on jotain aivan muuta kuin 20v..

Vierailija
298/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei.ikä-rasisti! kirjoitti:

no voikuule.. sanon.

1.mikä SINUSsa on (sitten.jaOIKEASTi!) vialla, kun ET jo OLE?

2.minä OLEN kuullut/nähnyt/lukenut, että suht'MONET! meistä (suomalaisista) ihmisistä ON, ja ILOmielin/mielellään! jo: 3-kyt-plus -ikäisenä, 'mummo/Pappa' -ihmisiä! Ja mikäs elämässä SEN normaalimpaa? Totta. Ei kuulemikään.

Kasva KASVA! jo ai..aikui -seksi, siellä pääkopassasi. Kiitos.

En löydä tähän mummouden pappuuden ilon ihannointiin nuorena muuta kuin heikon libidon. Henkilö ei tarvitse seksiä eikä halua, että on vielä kiinnostava potentiaalisena seksikumppanina. Ei halua tulla ns "himoituksi". Se jo riittää niille joilla korkea libido, että joku haluaa itseä vaikka sitä ei edes toteuttaisi käytännössä. Seksikkäästi mutta tyylikkäästi oman vartalon korostaminen pukeutumisella jos on hyvä vartalo. Se hivelee itsetuntoa. Heikon libidon omaaville riittää se, että lapset tuli tehtyä, seksillä ei ole muuta arvoa tai merkitystä elämässä kuin lisääntyminen.

Vierailija
299/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä, onko toisten mielestä pappa tai mamma?

Minulle on. En todellakaan ole mikään mummu, mummeli jne.

Kyse on ihmisten arvostamisesta. Jos et tunne ihmistä, et mummottele tai papottele ketään.

Työni vuoksi olen miettinyt näitä asioita ja en koskaan kutsu ihmistä mummoksi tai papaksi. Joko  kutsun ihan nimellä kaikkia itseäni vanhempia tai lady, herra, rouva. Mummottelut ja papottelut kuuluu vain asianomaisen sukulaiselle, jos tämä näin haluaa itseään kutsuttavan.

Vierailija
300/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta haukkumista taas.

Itse en alennu samalle tasolle enkä kommentoi viiskymppistä naista. Olen sen verran kohteliaampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme