Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA
Kommentit (1383)
Sehän riippuu onko sulla lapsenlapsia, jos on niin sitten olet pappa. Mä olen 60v lapseton sinkku ja tykkään rokista ja hevistä, pukeudun nuorekkaasti, liikun paljon ja lyhyet nuorekkaat hiukset. Musta ei tuu mummoa tekemälläkään, en edes tykkää lapsista, 4 jalkaset on mun karvalapsia ja hyvin koulutettuja ovatkin.
Ihan sama onko pappa, joka tapauksessa on vanhus nuorten silmissä. Pappuus korostuu, jos yrittää olla kuten nuoret.
Nuoret on ihania, mutta niin on vanhatkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 45v mies, ja koen kyllä olevani edelleen nuori. Ei lapsia, luen sarjakuvia, soitan kitaraa, ja nuhhin parikymppisiä. Kyllä sellainen on nuori, sori vaan käävät.
Apua!! :D :D
Kuolen nauruun!!! Sanotko ton vielä sellaisella oikein lässyttävällä äänellä, vai pelkäätkö vain, ettei sun (hui hui) rumaa sanaa julkaistais, jos kirjoittaisit sen niinkuin se on?
Oikeesti.....kierin kohta lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.
Olet vain kateellinen, kun hopeakettu laittaa nuoren naisen nauttimaan.
PS Vanhempi nainenhan ei ole minkään arvoinen, ei kiinnosta omanikäisiä, ei nuorempia, ollaan mahoja ja muutenkin turhia, kiukkuisia ja tiskitaan nuoremmille naisille, joille ollaan kateellisia.
Mene sinne Ylikselle takaisin,Toope.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni n. 50v alkaa olla pappa. Varsinkin, jos on ylipainoa. Ja pukeutuu, kun vanha pappa. Antaa harmaan parran kasvaa. Ja hiukset rehottaa.
T. Ei vielä mummoutunut 47v nainenKyllä sinä sitten olet mummu ensi vuonna. Ei sitä sinulta kysytä.
Mistäs tiedät, milloin lainaamasi naisen lapsi pyöräyttää ekan mukulan? Vai luuletko, että jokaisesta tulee automaattisesti isoäiti 48-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
No jos on niin kaikki 48-vuotiaat täti-ihmiset ovat mummuja. Moi mummut.
Siis on miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä pappa olet! Tervetuloa todellisuuteen.
Sehän ei poista sitä, että opiskelijatyttö voisi kiinnostua.
Kummasti tällaisena 60-vuotiaana pappana vielä nuoret opiskelijatytöt ovat kiinnostuneita. Mukava välillä kiinteätä lihaa puristella. Muutenpa noista kokemattomista naisista ei juuri tällaiselle mestaripanijalle ole iloa.
😂🤣😅😆
Vierailija kirjoitti:
Pääministerin pyöriminen huumeporukoissa on PALJON vahingollisempi juttu kuin teinivaatetus!
Kyllä noin on. Suomessa kuolee tänä päivänä huumeisiin nuoria niin paljon, että PM:n käytös on järkyttävän edesvastuutonta. Enkä tarkoita nyt niitä farkkurotseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipaappaduu kirjoitti:
Olen 46. Nuorekas, treenannut aktiivisesti ja liikkunut monipuolisesti parikymppisestä alkaen ja fyysiseltä kunnoltani valtaosaa nykyisiä kolmekymppisiä paremmassa kuosissa. Hyvin toimeentuleva, tukka päässä ja suihkussakin muistan käydä, mutta muutoin ihan perustavis ;)
Lähes joka kerta viihteellä / yökerhossa käydessä tulee aloitetta nuorempienkin neitojen suunnalta, eli ei se ihan pelkkä yksisuuntainen reitti ole.
Se vaan on niin, että kun nainen tiedostaa, että seksi voi olla muutakin kuin päätöntä nylkyttämistä ja millaista voisi olla kun sinua arvostetaan (ikää mollaamatta) ja sinun nautintosi on toiselle se ensisijainen tavoite, niin siinä ei 'sä oot pappa' tule ensimmäisenä mieleen. Eihän siitä ikäerosta johtuen mitään vuosisadan rakkaustarinaa synny, mutta melko kuumia muistoja kuitenkin.
Ilman sinistä pilleriä ei synny edes niitä muistoja :)
Ei siihen pillereitä tarvita. Yllättävän hyvin toimii erektio vanhemmallakin iällä. Terveet elämäntavat vaikuttavat asiaan.
Ja millään muulla ei miehellä tuossakaan iässä näköjään ole tarvetta, kuin p*nemaan pääseminen. Säälittävää.
Onko näin kaikilla miehillä?
Mahdollisista erektiovaivoistahan täällä vanhempia miehiä pilkataan.
Vierailija kirjoitti:
48-vuotiaalla voi hyvin olla jo lapsenlapsi, eikä tarvitse olla edes hirveän nuorena tehnyt lapsia (vähän keskimääräistä nuorempana toki). Joten kyllä se vaan on "pappaikä". Parikymppisten silmissä oman isän ikäluokkaa olevat on auttamatta vanhoja.
Yleensä biologiset isät ovat aina olleet lapsiaan vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin outo aloitus on ylläpidon mielestä kruunun arvoinen?
Jos tämä aloitus on mielestäsi outo, voi vain miettiä mitä hittoa!?
Sinkku ja onnellinen kirjoitti:
Sehän riippuu onko sulla lapsenlapsia, jos on niin sitten olet pappa. Mä olen 60v lapseton sinkku ja tykkään rokista ja hevistä, pukeudun nuorekkaasti, liikun paljon ja lyhyet nuorekkaat hiukset. Musta ei tuu mummoa tekemälläkään, en edes tykkää lapsista, 4 jalkaset on mun karvalapsia ja hyvin koulutettuja ovatkin.
Ihan sama oletko mummo, olet kuitenkin vanhus nuorten silmissä. Mummous vain korostuu, jos yrittää olla kuin nuoret. Isoäitimerkityksessä sinusta ei saa mummoa, mutta muuten.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama onko pappa, joka tapauksessa on vanhus nuorten silmissä. Pappuus korostuu, jos yrittää olla kuten nuoret.
Nuoret on ihania, mutta niin on vanhatkin.
Noitten nuorten ihanuudesta nyt en kyllä menisi takuuseen.
Et olekaan, äläkä anna kohdella itseäsi sellaisena. Pappa on ihmisestä riippuen iältään alkaen noin 75-85 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipaappaduu kirjoitti:
Olen 46. Nuorekas, treenannut aktiivisesti ja liikkunut monipuolisesti parikymppisestä alkaen ja fyysiseltä kunnoltani valtaosaa nykyisiä kolmekymppisiä paremmassa kuosissa. Hyvin toimeentuleva, tukka päässä ja suihkussakin muistan käydä, mutta muutoin ihan perustavis ;)
Lähes joka kerta viihteellä / yökerhossa käydessä tulee aloitetta nuorempienkin neitojen suunnalta, eli ei se ihan pelkkä yksisuuntainen reitti ole.
Se vaan on niin, että kun nainen tiedostaa, että seksi voi olla muutakin kuin päätöntä nylkyttämistä ja millaista voisi olla kun sinua arvostetaan (ikää mollaamatta) ja sinun nautintosi on toiselle se ensisijainen tavoite, niin siinä ei 'sä oot pappa' tule ensimmäisenä mieleen. Eihän siitä ikäerosta johtuen mitään vuosisadan rakkaustarinaa synny, mutta melko kuumia muistoja kuitenkin.
Ilman sinistä pilleriä ei synny edes niitä muistoja :)
Ei siihen pillereitä tarvita. Yllättävän hyvin toimii erektio vanhemmallakin iällä. Terveet elämäntavat vaikuttavat asiaan.
Ja millään muulla ei miehellä tuossakaan iässä näköjään ole tarvetta, kuin p*nemaan pääseminen. Säälittävää.
Onko näin kaikilla miehillä?
Mahdollisista erektiovaivoistahan täällä vanhempia miehiä pilkataan.
Osaatko ajatella elämää jonkin muun asian ympärillä kuin sinun erektion?
Vierailija kirjoitti:
Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.
Miten sä noin äkkiä mummoksi olet tullut? Teitkö muksut jotain parikymppisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääministerin pyöriminen huumeporukoissa on PALJON vahingollisempi juttu kuin teinivaatetus!
Kyllä noin on. Suomessa kuolee tänä päivänä huumeisiin nuoria niin paljon, että PM:n käytös on järkyttävän edesvastuutonta. Enkä tarkoita nyt niitä farkkurotseja.
Mitä te nyt oikeen puhutte? Missä huumeporukoissa pyörii? Teidänkö omassa huumejengissä olette omin silmin nähneet, vai miten voitte tuollaista kirjoittaa? Ettei vaan olisi poliittista p-jauhantaa vaalien alla.
Vierailija kirjoitti:
Sinkku ja onnellinen kirjoitti:
Ihan sama oletko mummo, olet kuitenkin vanhus nuorten silmissä. Mummous vain korostuu, jos yrittää olla kuin nuoret. Isoäitimerkityksessä sinusta ei saa mummoa, mutta muuten.
Tässä on kyse vieraiden ihmisten kunnioittamisesta, eikä siitä onko lisääntynyt ja oikeutettu hellittely- nimityksiin...
Ja tietty nimittely on vain halventavaa tuntemattomia ihmisiä kohtaan.
Mitenkäs perustelet väitteesi ja mitä tarkoitat?