Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA
Kommentit (1383)
Ehkä sä vaan sit näytät 70 vuotiaalta.
Olen itse 45v mies, ja koen kyllä olevani edelleen nuori. Ei lapsia, luen sarjakuvia, soitan kitaraa, ja nuhhin parikymppisiä. Kyllä sellainen on nuori, sori vaan käävät.
Vierailija kirjoitti:
Moni n. 50v alkaa olla pappa. Varsinkin, jos on ylipainoa. Ja pukeutuu, kun vanha pappa. Antaa harmaan parran kasvaa. Ja hiukset rehottaa.
T. Ei vielä mummoutunut 47v nainen
Kyllä sinä sitten olet mummu ensi vuonna. Ei sitä sinulta kysytä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.
Olen 58 enkä ole pappa. Tuolla näkee paljon ihmisiä, joilla kestää kaikki toimet esim kassalla. Mikähän siinäkin on? Aikaa menee kun kuvetta kaivaa. Ei mulla siinä kassalla mene ku hetki, se hetki, kun se laite lukee tiedot.
Nuori en ole, mutta taitaa tekninen ammatti pitää huolen päästä, koska joutuu ajattelemaan.
Lisäksi niitä ihmettelijöitä on kaupoissa kärryineen ja teillä autoineen, aina edessä eikä osata edes mennä sivuun jos ei liikuta, jäädään siihen keskelle pällistelemään.
48 on pappa. Ja mamma. Deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.
Olen 58 enkä ole pappa. Tuolla näkee paljon ihmisiä, joilla kestää kaikki toimet esim kassalla. Mikähän siinäkin on? Aikaa menee kun kuvetta kaivaa. Ei mulla siinä kassalla mene ku hetki, se hetki, kun se laite lukee tiedot.
Nuori en ole, mutta taitaa tekninen ammatti pitää huolen päästä, koska joutuu ajattelemaan.
Lisäksi niitä ihmettelijöitä on kaupoissa kärryineen ja teillä autoineen, aina edessä eikä osata edes mennä sivuun jos ei liikuta, jäädään siihen keskelle pällistelemään.
Silloin on pappa kun mesoaa muiden kassakäyttäytymisestä.
Suomalainen nainen on hukassa itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja 48v nainen on mummeli. Tai mumelo.
Itse saan ainakin puolta nuoremmilta opiskelijatytöiltä koko ajan. He tykkäävät kokeneemman miehen alistavan heitä, feminismi on mennyt liian pitkälle ja nykyään parikymppiset ovat ihan poikia. Opiskelijatytöiltä saa hyvin p*****a. t. Setä 44 v.
Mun mies on 51, ja mun silmiin hän ei ole pappa, mutta setämies kyllä.
Itsekin olen tätimäistynyt viime vuosina, kyllä se vaan ikääntymiseen kuuluu. Mummoksi jos mua kutsuu, niin saattaa nenä kipeytyä.
Vierailija kirjoitti:
Olet vain kateellinen, kun hopeakettu laittaa nuoren naisen nauttimaan.
PS Vanhempi nainenhan ei ole minkään arvoinen, ei kiinnosta omanikäisiä, ei nuorempia, ollaan mahoja ja muutenkin turhia, kiukkuisia ja tiskitaan nuoremmille naisille, joille ollaan kateellisia.
Jos 48 on pappa niin mitä on 85?
Palstamamman mielestä mies on pappa melkein koko ikänsä.
Pappa on, jos on isoisäksi ehtinyt. Ja sitten ruotsinkielisessä maailmassa riittää ihan vain isäksi tulo.
Peravaan kirjoitti:
Itse saan ainakin puolta nuoremmilta opiskelijatytöiltä koko ajan. He tykkäävät kokeneemman miehen alistavan heitä, feminismi on mennyt liian pitkälle ja nykyään parikymppiset ovat ihan poikia. Opiskelijatytöiltä saa hyvin p*****a. t. Setä 44 v.
Tämä on totta. Itse en muuta teekään kuin roiskin majoneesia herkkutyttöjen suukkuluukkuihin. T. Rami 50v
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet hieman alempaa IG:tä omaava tapaus. Deal with it.
Miksi näin outo aloitus on ylläpidon mielestä kruunun arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
Jos 48 on pappa niin mitä on 85?
Palstamamman mielestä mies on pappa melkein koko ikänsä.
Eiköhän se ikäraja nouse koko ajan samaan tahtiin kuin oma ikä nousee. Harva nimittelee papoiksi ja mummuiksi itseään nuorempia.
48-vuotias on keski-ikäinen. Tai ei ole, mutta sitä sanaa käytetään tuon ikäisistä. Ei alle 60-vuotiaista käytetä mummua tai pappaa muuta kuin sukulaissuhteen merkityksessä.
No, ethän toki mikään papparainen ole.
Dannylla on mittarissa reilusti enemmän ja vielä jaksaa...
No jos on niin kaikki 48-vuotiaat täti-ihmiset ovat mummuja. Moi mummut.